RIDA vs V-mootor
Uhhuhuuu .... Numbrid räägivad meile VEEL nii ühte koma teist.Oil-Cooled kirjutas:sa võid ju mitte nõus olla aga numbrid räägivad teist juttu:apsik kirjutas:Hmzz ... pole su väitega 100% nõus. Eelmise aasta Superbike MM tegi Troy Bayliss Ducati 999 puhta töö. Ja kusjuures pole tegu ainult sellega, et madalamatel pööretel on vääne parem, vaid ka selles, et üks silinder asub maad ligi, seega kurvide läbimise dünaamika on hoopis teine.Võiksin väita seda, et rajal V2 ja R4 vahe pole teab mis suur (pigem on "asi" sõitjas), aga linnas on V2 tunduvamalt mugavam sõita. Ducati kutsub oma mootoreid L2 (L-twin).
Aprilia RSV1000R 2004a. max vääne 68ft-lb@7900rpm
Suzuki GSXR1000 2002a. 71.8ft-lb@8700rpm
Suzuki GSXR1100 1991a. 72.1ft-lb@7500rpm
jällegi, pole mõtet võrrelda asju sellega mis toimub Superbike/MotoGP's, seal toimuvat mõjutavad nii paljud erinevad tegurid. Kellel parem sõitja, parem tiim, rohkem vabriku toetust jne jne.
Mis puutub linnas sõitmisse siis palju õnne Ducati siduriga linnas sõitmises.
Nimelt on Superbike MM tiitleid Ducatil rohkem kui kõigil ülejäänud tootjatel kokku (12 vs 7). Soovid väita, et need tiitlid on tulnud "õhust"?

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.