RIDA vs V-mootor

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

apsik kirjutas:
Su valik olema R4 mootoriga isendid R1, GSXR, Ninja, Hayabusa. Möödasõidud teistest sõidukitest algavad eelkõige käikude alla lappamisest ja alles siis kiirendades. Ning R4 mootorid kräunuvad.

Teiseks - Kui tahad nii sõita, et naudid väänet ja jõudu ka pöörete alumisel skaalal - meeldivad kurvilised teed ilma käikude lappamiseta siis vali V2, B2 või R1 mootoriga isend - SV, TL, VTR, RSV. Möödasõidud teistest sõidukitest algavad eelkõige sellest, et keerad gaasi peale (käikude alla lappamist pole vaja teostada). Ja need mootorid löövad nurru.
Busa, R1 jne puhul on vaja käike alla lapata? 600cc puhul ja, aga tuhandese puhul kindlasti mitte.

GSXR1000, 6da käiguga kiirendamine 40-90mph 6.25sec
Yamaha R1 6.40sec
Aprilia Tuono Racing 9.00sec
Cagiva Xtra-Raptor 8.65sec
Aprilia RVR-R Factory 8.40sec
Ducati 999 8.38sec
2004 GSXR750 8.14sec
Kawa ZX-6R 8.81sec

andmed võetud Performance Bike'st.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”