RIDA vs V-mootor

Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Mida siin ikka niiväga arutada, kirvereegli järgi annab pikem kolvikäik suurema pöördemomendi ja samas väiksemad maksimumpöörded. Mootori võimsus on otseselt seotud temas põletatava kütuse kogusega, seega mida kõrgemad pöörded, seda võimsam. Pöördemoment jällegi väntvõlli jõu õla pikkusega, mis otseselt sõltub kolvikäigust.
Kui palju selle juures silindreid on ning mis asetusega need teineteise suhtes, polegi väga oluline.
Kahjuks ei ole kuigi palju peale hakata mootori hindamisel maksimumpunktidega, vaja oleks graafikut, mis näitab kogu pööreteulatuses pöördemomenti ja võimsust. Millegipärast on selliseid andmeid mootorite kohta väga raske leida, oma auto või mootorratta manualist me neid miskipärast ei leia, leiame ainult maksimumpunktid.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”