CB900 Horneti mootoril tiks

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kYbb
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Dets 2005, 15:53
Tsikkel: Speed Triple & Daytona
Asukoht: TLN

CB900 Horneti mootoril tiks

Lugemata postitus Postitas kYbb »

Sellisel legendaarsel ja töökindlal rattal selline viga:)

2002 aasta ratas. Mootor "tiksub" ca 1500-4000 pöörde juures. Tühikäigul pöördesse andes ei ole kosta.

Mida kahtlustada? Klapivahed, ketipinguti, sidurivedrud? Või on veel midagi?

Tühikäigul ei käi ka päris ühtlaselt, aga see võib olla sellest, et küünlad on vahetamata- teen selle ära.

Hea nõu eest teen välja ja abi eest maksan:)

PS: kui olemas mõni sama ratta omanik, kes võrrelda viitsiks, siis pane info ja trehvame.

Be cool!
Triumph Daytona 955i Centennial

randor

ketipinguti

Lugemata postitus Postitas randor »

mul selle isendi vanem mootor olnud - ja sellel tuli tiksumine sisse kuna nukkasid phendava keti pinguti oli kinni jäänud ja ei pingutand ketti ära!
Kasutaja avatar

aivo_
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Nov 2006, 16:08
Tsikkel: Suzuki GSX-R
Asukoht: Laulasmaa

Lugemata postitus Postitas aivo_ »

Mõtlen siin veidi ja ei saa nagu aru kas on võimalik, et nukkade kett tiksuma hakkab. Ise olin sunnitud enda kawal(see klabseb nagunii) mootori lahti võtma ja sealt siis nägin, et nuka kett jookseb siis mööda plastikust taldasid. Ühte talda surub siis pinguti, et kett pingul oleks. Isegi kui kett lõtvub ei tohiks ta siis sellist metalset tiksumist teha pigem pehme/tumedam plagin ehk. Samas ei tea honda mootori sisemaailma aga usun, et väga palju vahet ei tohiks olla.

Kui eksin ärge näkku lööge ja targemad parandavad mind.
"Vähem möla, pikem samm."
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kas probleem on lahenduse leidnud?
Kui jah, siis mis oli viga?

Kui ei, siis palju on läbisõitu ja kas tiks on ainult külmast peast?
Kui tiks alles, siis sportlikust huvist isegi kuulaks millalgi.

p.s. tühikäigul väike lonkamine on normaalne, see neil kaasa sündinud. Lihtne ravi on tühikäik 1200-1300rpm peale keerata.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Kas see "tiksumine" meenutab nii öelda õmblusmasinat ? Kui nii, siis ideepoolest peaks klapi klõbin olema.

Kurt täitsa huvitama hakkas. Ega enne ei oska öelda kui ise pole kuulnud. Anna teada kui viga lahendatud.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


taz900

Lugemata postitus Postitas taz900 »

arvan ka et klapid
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”