CB900 Horneti mootoril tiks
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
kYbb
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 07 Dets 2005, 15:53
- Tsikkel: Speed Triple & Daytona
- Asukoht: TLN
CB900 Horneti mootoril tiks
Sellisel legendaarsel ja töökindlal rattal selline viga:)
2002 aasta ratas. Mootor "tiksub" ca 1500-4000 pöörde juures. Tühikäigul pöördesse andes ei ole kosta.
Mida kahtlustada? Klapivahed, ketipinguti, sidurivedrud? Või on veel midagi?
Tühikäigul ei käi ka päris ühtlaselt, aga see võib olla sellest, et küünlad on vahetamata- teen selle ära.
Hea nõu eest teen välja ja abi eest maksan:)
PS: kui olemas mõni sama ratta omanik, kes võrrelda viitsiks, siis pane info ja trehvame.
Be cool!
2002 aasta ratas. Mootor "tiksub" ca 1500-4000 pöörde juures. Tühikäigul pöördesse andes ei ole kosta.
Mida kahtlustada? Klapivahed, ketipinguti, sidurivedrud? Või on veel midagi?
Tühikäigul ei käi ka päris ühtlaselt, aga see võib olla sellest, et küünlad on vahetamata- teen selle ära.
Hea nõu eest teen välja ja abi eest maksan:)
PS: kui olemas mõni sama ratta omanik, kes võrrelda viitsiks, siis pane info ja trehvame.
Be cool!
Triumph Daytona 955i Centennial
-
randor
ketipinguti
mul selle isendi vanem mootor olnud - ja sellel tuli tiksumine sisse kuna nukkasid phendava keti pinguti oli kinni jäänud ja ei pingutand ketti ära!
Mõtlen siin veidi ja ei saa nagu aru kas on võimalik, et nukkade kett tiksuma hakkab. Ise olin sunnitud enda kawal(see klabseb nagunii) mootori lahti võtma ja sealt siis nägin, et nuka kett jookseb siis mööda plastikust taldasid. Ühte talda surub siis pinguti, et kett pingul oleks. Isegi kui kett lõtvub ei tohiks ta siis sellist metalset tiksumist teha pigem pehme/tumedam plagin ehk. Samas ei tea honda mootori sisemaailma aga usun, et väga palju vahet ei tohiks olla.
Kui eksin ärge näkku lööge ja targemad parandavad mind.
Kui eksin ärge näkku lööge ja targemad parandavad mind.
"Vähem möla, pikem samm."
Kas probleem on lahenduse leidnud?
Kui jah, siis mis oli viga?
Kui ei, siis palju on läbisõitu ja kas tiks on ainult külmast peast?
Kui tiks alles, siis sportlikust huvist isegi kuulaks millalgi.
p.s. tühikäigul väike lonkamine on normaalne, see neil kaasa sündinud. Lihtne ravi on tühikäik 1200-1300rpm peale keerata.
Kui jah, siis mis oli viga?
Kui ei, siis palju on läbisõitu ja kas tiks on ainult külmast peast?
Kui tiks alles, siis sportlikust huvist isegi kuulaks millalgi.
p.s. tühikäigul väike lonkamine on normaalne, see neil kaasa sündinud. Lihtne ravi on tühikäik 1200-1300rpm peale keerata.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.