Istmealuse pesu
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Istmealuse pesu
Omaenese idiootsused tulevad alati kõige paremini välja ja ajavad kõige rohkem närvi...
Niisiis, kallasin õli juurde, õlikork jäi peale panemata ja kohe sadulasse. Sõitsin siis 3-4 km linna vahel, mingil hetkel foori all avastasin, et suitseb, oma pühas debiilsuses leidsin et ei hullu, ehk tilkus vähe sumpa peale jne.
Lühidalt, kui hetk hiljem ära ühendas pidasin kinni ja kui sadula üles tõstsin, üritasin pool tundi järjest endale jalaga munadesse lüüa...
Niisiis, sadulaalune õli täis, nüüd vaja see läbu kuidagi likvideerida. Siit ka küsimus: kuidas? On pesulasse minek (Jazz siis tõenäoliselt)ok ja kas sinna juhtmete keskele mootoripesuvahendi laskmine ja survekas on ikka hea idee? Kõige mugavam küll
Niisiis, andke nõu! Luban, et kui veel juhtub, lõikan sõrmed maha et ei pääseks enam tehnikat näppima


Lühidalt, kui hetk hiljem ära ühendas pidasin kinni ja kui sadula üles tõstsin, üritasin pool tundi järjest endale jalaga munadesse lüüa...


Niisiis, sadulaalune õli täis, nüüd vaja see läbu kuidagi likvideerida. Siit ka küsimus: kuidas? On pesulasse minek (Jazz siis tõenäoliselt)ok ja kas sinna juhtmete keskele mootoripesuvahendi laskmine ja survekas on ikka hea idee? Kõige mugavam küll

Niisiis, andke nõu! Luban, et kui veel juhtub, lõikan sõrmed maha et ei pääseks enam tehnikat näppima

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Auto kapotialla küll valimatta lasknud mootoripesuvahendit ja survekaga järgi, aga ära siis survekaga väga lähedalt lase, mootoripesuvahend võtab lahtise õli niisama ka üsnahästi lahti.
Aga iseendale jalaga munadesse on küll väärt idee, siiani itsitan
Aga iseendale jalaga munadesse on küll väärt idee, siiani itsitan

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Eammees oled ikka habib krt.Saan aru su õnnetusest, aga(no ajad ikka veel naerma) ära näppe küll nüsima hakka, sest kuidas Otepäel jooke manustad?
Pesuained ja vesi on pistikutele üsna agressiivsed jah. Lisaks releed ja igasugu elektroonika ei salli neid vedelikke.
On olemas selline vahend, nagu rasvaeemaldi - autopoes, bensukas,Hydroskandis.. .Seda on ka aerosoolpakendis. Aine eemaldab rasva, õli ülihästi ja ei näri värvi ega pistikute sisu. Alles võib jääda vaid nagu pisut tahmane aga kuiv ollus, mille saad lapiga maha pühkida. Ka ei pea seda ainet ojadena peale ajama.
Ettevaatust ainult tulega - väga süttimisohtlik - soovitav eelnevalt aku maha võtta ja peale alles kui on ilusti kuiv(aurustub väga kiiresti).
Jõudu!
Eammees oled ikka habib krt.Saan aru su õnnetusest, aga(no ajad ikka veel naerma) ära näppe küll nüsima hakka, sest kuidas Otepäel jooke manustad?
Pesuained ja vesi on pistikutele üsna agressiivsed jah. Lisaks releed ja igasugu elektroonika ei salli neid vedelikke.
On olemas selline vahend, nagu rasvaeemaldi - autopoes, bensukas,Hydroskandis.. .Seda on ka aerosoolpakendis. Aine eemaldab rasva, õli ülihästi ja ei näri värvi ega pistikute sisu. Alles võib jääda vaid nagu pisut tahmane aga kuiv ollus, mille saad lapiga maha pühkida. Ka ei pea seda ainet ojadena peale ajama.
Ettevaatust ainult tulega - väga süttimisohtlik - soovitav eelnevalt aku maha võtta ja peale alles kui on ilusti kuiv(aurustub väga kiiresti).
Jõudu!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Tõstan teema veel korra üles. Kõigepealt, mis selle rasvaeemaldi täisnimetus on ja mis poe(või bensuka) ketis seda müüakse? Automaailmas ei teatud sellest midagi...
Kunagi ei liigu s**t üksinda... ikka hulgakesi. Täiendav s**t ilmnes selles, et piisavalt palju õli oli ennast mööda tagapiduri ketast laiali laotanud et tagumine pidur on oma pidurdusvõime minetanud
Niisiis, oskab keegi öelda, on see mööduv nähtus(usinal tagapiduri kasutamisel kulub klotsidelt õli maha), parandatav nähtus(mingit hi-tec hookuspookust klotsi peale, mis õli ära nullib) või pöördumatu nähtus(aitab ainult klotside vahetus)?
Tänud!
Ikka veel harjutan jalga munadeni painduma...
Kunagi ei liigu s**t üksinda... ikka hulgakesi. Täiendav s**t ilmnes selles, et piisavalt palju õli oli ennast mööda tagapiduri ketast laiali laotanud et tagumine pidur on oma pidurdusvõime minetanud

Tänud!
Ikka veel harjutan jalga munadeni painduma...

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
See spets "asi" on atsetoon aerosoolipudelis! Lihtsam on osta pudelis atsetooni ja siis loputada, kuigi erilist usku sellese pole. Enda vanal autol läks WD-40 piduriklotsidele ja seal aitas ainult vahetus, pesin ma teda kaua pesin! Pealegi on asi sinu enda ohutuses!Piats kirjutas:Selle õli peaks sealt ära saama spetsiaalse vahendiga....
Motopoodides müüakse nende piduriosade puhastusvahendeid.
Võtad klotsid alt ära ja pesed ära ja suppordi samuti, siis peaks nagu uus olema
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Omal pole kogemust, aga äkki see aine aitab : http://www.valvoline.ee/products/carcar ... eaner.html
Auto ketaspidur igatahes "põletas" pealevalgunud õli nädalaga ära.Niisiis, oskab keegi öelda, on see mööduv nähtus(usinal tagapiduri kasutamisel kulub klotsidelt õli maha), parandatav nähtus(mingit hi-tec hookuspookust klotsi peale, mis õli ära nullib) või pöördumatu nähtus(aitab ainult klotside vahetus)?
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Lihtne võimalus on pesta tavalise nõudepesu (fairi, olen korduvalt kasutanud) vahendiga. Teed tummise segu ja alguses leotad sellega ja lased ainel mõjuda Kui on vana ja kuivanud õli-tolmu segu peal, võib eelnevalt ka mootoripesu vahendit kasutada, mootor võiks sedavõrd soe olla, et käega katsudes ei kõrveta. Ja 10- 15 min pärast pesed juba lahjema seguga üle. Ja viimaks puhas vesi loputuseks. Aku pesemise ajaks maha ja harjadeks pudelihari ja tavaline hari, veel parem keskmise suurusega värvipintsel. Pääsed igale poole ligi, samas pole karta erinevalt survepesust, et vesi ja niiskus kuskile sellisesse kohta pääseb kuhu vaja pole. Võtab natuke rohkem aega kui survepesu aga samas töö on loominguline, ei riku mingeid jubinaid, plasti, nahka ja ratta saad puhtaks igaljuhul. Iseenesest on mootorrattad nii tehtud, et vesi ei tee elektrisüsteemile midagi (lausvihmas sõites ei jää rattal ükski koht kuivaks) aga survepesu on midagi muud ja seda ma ei soovitaks.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kui sa ise aru pole saanud ,siis munadesse löömisega on iga teine sind nõus aitama,mõistliku tasu eest muidugi
Aga teemast.Olen ise kasutanud õli ja bituumeni plekkide(need viimased nii autol kui rattal välisküljel loomulikult) eemaldamiseks Statoilis müüdavat vahendit.Hea lihtne kasutada-pritsi peale,lase paar mintsa seista ja loputa
,ning mis põhiline täitsa toimib


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.