Liikluspolitsei teeb pressingu → Tabasalu kardiraja plats
Tabasalu kardiraja plats
Nati OT, aga peaks servapidi siia sobima.
Nimelt käisin eile Tabasalu kardiraja platsil (ringrada on kruusakihi all ja ootab asfalti). Esimest käiku päris piirajasse ei jõudnud sõita, aga 110 sai kätte küll nii, et pärast pidurdamist jäi veel 40 meetrit reservi platsi lõpuni (sealt tiba liivane, seega sinna ei tahtnud jõuda).
Samuti oli seal 3 saart, mille ümber sai 8 sõita ja ussirada kummkoonustega. Kokkuvõttes küll ringrajaga võrrelda ei anna ja 285 km/h sõiduga ka mitte, aga aseainena mõjus väga hästi. Nagu metadoon heroiinisüstijatele
Tsikli kohta on platsi kasutus 25 krooni tunnist.
Minusugustele Tallinnlastele, kel tilk testosterooni lööb veel pissi kohati pähe, soovitan kindlasti sinna minna. Homme on Aravetel ja Raplas vihm, mis minu sealt eemale hoiab.
8 sõitmine annab ka väga hästi mõista, kui sitad inimese sõidu- ja kallutusoskused tegelikult on, sest esmaste katsete kiirus on ikka naeruväärselt väike. Kiiresti ussisõitmine treenib pisimanööverdust ja esimese käigu piirajasse sõidu katsetus annab väga hästi mõista, kui pikk 200kg kaaluva tsikli pidurdusmaa tegelikult on, seega võtab linnas aktiivse liiklusega kohas kõvatamise isu suhteliselt edukalt ära.
Nimelt käisin eile Tabasalu kardiraja platsil (ringrada on kruusakihi all ja ootab asfalti). Esimest käiku päris piirajasse ei jõudnud sõita, aga 110 sai kätte küll nii, et pärast pidurdamist jäi veel 40 meetrit reservi platsi lõpuni (sealt tiba liivane, seega sinna ei tahtnud jõuda).
Samuti oli seal 3 saart, mille ümber sai 8 sõita ja ussirada kummkoonustega. Kokkuvõttes küll ringrajaga võrrelda ei anna ja 285 km/h sõiduga ka mitte, aga aseainena mõjus väga hästi. Nagu metadoon heroiinisüstijatele

Tsikli kohta on platsi kasutus 25 krooni tunnist.
Minusugustele Tallinnlastele, kel tilk testosterooni lööb veel pissi kohati pähe, soovitan kindlasti sinna minna. Homme on Aravetel ja Raplas vihm, mis minu sealt eemale hoiab.
8 sõitmine annab ka väga hästi mõista, kui sitad inimese sõidu- ja kallutusoskused tegelikult on, sest esmaste katsete kiirus on ikka naeruväärselt väike. Kiiresti ussisõitmine treenib pisimanööverdust ja esimese käigu piirajasse sõidu katsetus annab väga hästi mõista, kui pikk 200kg kaaluva tsikli pidurdusmaa tegelikult on, seega võtab linnas aktiivse liiklusega kohas kõvatamise isu suhteliselt edukalt ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.