Liikluspolitsei teeb pressingu
Moderaator: Moded
Ma küll arvan, et ellujäämine sellise teguviisi puhul on täiesti võimalik. Lihtsalt tõstad oma riskid ajutiselt kuskile kõrgustesse. Juhtub minulgi aeg ajalt, aga....Raitz kirjutas:Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Kui väideldakse LE, piirkiiruste, parkimiskorralduse või mis iganes muu liikluskorraldusega seonduva üle, tuleks kõigepealt selgeks teha mis ja milleks see LE üleüldse eksisteerib ja miks ta on üle maailma suhteliselt sarnane. LE sätestab käitumistavad liikluses ja kuna liiklus inimorganismile üks igati ohtlik asi on, siis muudab need tavad ka kohustuslikuks. Põhjus ja asja idee on lihtne: kõik osalejad peavad aru saama mida kaasliiklejad teevad ja lähihetkedel teha kavatsevad ( suunatuli). Mingis lõigus teistest erinejad võivad, aga ei pruugi tekitada segadust või segadusest tingituna liiklusõnnetuse. Kui palju siis ikka neid suuna mittenäitajaid liiklusõnnetusse satub. Või kiiruse ületajaid?
Võtame või mingi võõras linnas seikleva kaubikujuhi, kes vahetult enne ristmikku avastab, et oleks pidanud vasakule keerama ning teeb spontaanselt ilma suunda näitamata sama hoo pealt vasakpöörde. Kui mitmele neist ikka tsikkel või auto vasakusse külge sisse lajatab? Ühele promillile? Veelgi vähemale? Ilmselt veelgi vähemale kui ühele promillile sellise manöövri meeltesegaduses teinutele. Samas võib õnnetusse sattuda ka täiesti LE-d punktuaalselt järgides. Inimesed teevad vigu kogu aeg. Eksimine ongi inimlik. Mis kiirusesse puutub, siis see +10 annab ikka praktilises elus mõtetult vähe ajasäästu ja pigem on tegu emotsionaalse vajadusega. 180 kmh sõidavad üsna vähesed sel põhjusel, et seda aja säästmiseks vaja on. Tavaliselt ikka sel põhjusel, et põnev on. Mina olen küll oma sööstud just sel põhjusel teinud ja vist üks kord elus 180..190 kihutanud sel põhjusel, et oli vaja KOHE jõuda kuskilt kuskile - koolist õpetaja helistas, et lapsega on mingi häda juhtunud. Üldiselt olen avastanud, et kihutamine on maanteel selline 120....150 kmh, riskatne kihutamine on 150...180 kmh ja 180+ kmh oled kõigile kaasliiklejatele tuvastamatu käitumisega kurat-teab-kust ilmunud kurat-teab-misasi.
Seega, liiklus on inmmasside moodus jõuda punktist A punkti B ja parm kui me seda tehes ikka ühiskondlike kokulepete raames püsiksime. Maanteel kihutamine või umbselt jalakäijaid täis kõnniteel jooksmine on parajat segadust külvav tegevus ja kunagi ei tea, kust see pauk võib tulla.
See polnud nüüd mitte epistel vaid mõtisklus.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Samas igasugu nulltolerants ei ole kunagi soovitud tulemusi andnud ja vaevalt et nüüdki annab. Juba piiblis on kirjas, et keelatud vili on ikka magusm...
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Ja väga loodan, et sinuga midagi ei juhtuks kah. Kui aga peaks juhtuma, mis on sellistel kiirustel vägagi tõenäoline, siis proovi nii, et sa ühtegi "LE p***" endaga hauda kaasa ei vii.Raitz kirjutas:So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Seega kui sa oled ühte teed sõitnud juba 25 aastat, siis võiks seal olla sulle lubatud näiteks 150-ga sõita. Sinu enneolematu kogemus võimaldab ette ennustada liiklusolude muutuseid ja teiste liiklejate käitumist ja mis kõige tähtsam - teised liiklejad ju saavad aru, et sealt tuleb üks vana ja osav tegija, kellele tuleb aupaklikult teed anda.plant kirjutas:minu meelest kui ma sõidan ühte sama teed, iga päev vähemalt 3-4 korda, siis ma tõesti arvan et ma võin seal natukene kiirust ületada, ja tean kus pidurdada

Võib ka nii öelda, et nulltolerants peatab tolerantsi piiride lõputu hiiliva venimise ja hoiab asja tolerantsi piirides.Jack kirjutas:Sa Spinna peaksid oma mõtisklusi mingile ajakirjandusväljaandele müüma, täitsa hästi tuleb välja! Kuigi varahommiku jaoks veidi raske lugemine.
Samas igasugu nulltolerants ei ole kunagi soovitud tulemusi andnud ja vaevalt et nüüdki annab. Juba piiblis on kirjas, et keelatud vili on ikka magusm...
Aga mõtteid müüma küll ei hakka


Usu vana rullnokk-peeru, see sama teekonna ketramine toimib absoluutselt vastupidiselt sinu seiskohale. Nüristab liiklusosavuse täielikult. Ma tean väga hästi, kuna olen ise ka sellise olukorra "ohver".plant kirjutas:minu meelest kui ma sõidan ühte sama teed, iga päev vähemalt 3-4 korda,
Palju tähelepanelikumad ja minugi poolest osavamad liiklejad on hoopis need, kes kogu aeg erinevates liiklussituatsioonides kulgevad.
sul tuli tuju jälle peale ?Raitz kirjutas:Siis sõidan 200+Õnnekas kirjutas:Ja kui tuju kisub 200+???Tihver kirjutas:tsikliga sõidan nii kuidas tuju on.
Üleeila lasin just 260 km jutiga keskmiselt 160km/h, vahepeal ka 180 ja rohkem. ok, korra pöörasin tanklasse ka sisse vahepeal, seega jääb keskmine ilmselt ikka alla 160. So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat

http://www.postimees.ee/020707/esileht/krimi/269849.php
"Orja eetika on, et kõik on lubatud, mida kubjas ei näe. Orja uhkus on kõigist normidest üle astuda, mida ilgemalt, seda vahvam. Orja moraal on, et ainus roim on vahele jääda. Kui teda ei tabata, arvab ta, et ühiskond ei tee oma valvuritööd korralikult, tema aga on oma osa teinud."
Pikemalt kogu tekst (muide, kiiruseületamise jutust inspireeritud) on siin:
http://www.epl.ee/artikkel/391285
Lugege ja mõtelge.
Asp

Põhjenduseks, miks lubatud kiirust nii palju ületati (237kmh, spinna märkus ), tõid juhid fakti, et oldi hiljaks jäämas kokkutulekule, teatas Jõhvi politseiosakond.

Pole hullu, enamus inimesi kukubki suule sellises olukorras. Juba varasest lapsepõlvest oleme harjunud ütlema, et vaas läks ise katki, mitte et mina ajasain kogemata maha

Jätsin meelega kirjutama kus seda teginÕnnekas kirjutas:Ja väga loodan, et sinuga midagi ei juhtuks kah. Kui aga peaks juhtuma, mis on sellistel kiirustel vägagi tõenäoline, siis proovi nii, et sa ühtegi "LE p***" endaga hauda kaasa ei vii.Raitz kirjutas:So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat

Eeldusel et silmaklappideta kodanikud saavad aru, et Eestis pole seda lihtsalt võimalik ohutult teha.
Budapest - Miskolc M3 ja M30
Kui keegi tahab näha peesse kukkunud liikluse reguleerimist, siis minge sõitke väheaega Serbias. Mitte Serbia liiklejad pole haiged, autojuhid on seal normaalsed, võibolla isegi pisut üle keskmise normaalsed, aga liikluskorraldus on saatanast. Ei anna võrreldagi arenenud maailmaga nagu Horvaatia või Ungari või Austria.
Ja ausalt pistke oma 0 tolerants endale tagumikku, kõikjal tsiviliseeritud maailmas sõidetakse natuke kiiremini ja märgid pannakse "väikse varuga", ehk siis nii, et nende järgi liigeldes oleks ohutu liigelda ka järelkäruga rekkaga. On täiesti normaalne et neid piiranguid rekkast dünaamilisemad sõidukid pisut korrigeerivad. Kui Serbia välja arvata, siis politseid nägin seal, kus selleks ka põhjust tundus olema, mitte sirgel ohutul lõigul inimesi peedistamas.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Tõsiselt hea artikkel. Seesama orjameelsus paneb ka kommipabereid ja muud sodi autoaknast välja viskama ning viib tutikad Land Cruiserid metsa alla või kellegi teise prügikasti oma prügi ära viskama (See 140.- kuus prügiveo eest maksta on ju liig mis liig...) Väärikust ikka paraku osta ei saa...Aspelund kirjutas:Siia sobib suurepäraselt see Rein Taagepera tekst:
"Orja eetika on, et kõik on lubatud, mida kubjas ei näe. Orja uhkus on kõigist normidest üle astuda, mida ilgemalt, seda vahvam. Orja moraal on, et ainus roim on vahele jääda. Kui teda ei tabata, arvab ta, et ühiskond ei tee oma valvuritööd korralikult, tema aga on oma osa teinud."
Pikemalt kogu tekst (muide, kiiruseületamise jutust inspireeritud) on siin:
http://www.epl.ee/artikkel/391285
Lugege ja mõtelge.
Asp
Eelmisel aastal olin ühele siresäärsele slaavi mimmile ja tema sõbranjele Mere pst Statoilis tõlgiks.
Tibid nimelt olid üllatunud, et nende Cayenne oli kadunud. Statoili piiga siis mainis, et kuna nad olid selle parkinud risti ainsale Statoili juurde viivale sissesõidu teele, siis olid nad sunnitud politsei ja äraveo abil selle sealt eemaldama. Nukrad neidised kutsusid seepeale sõbrad kohale, kes hetkega sinna oma MB ja seitsmesajasega kohale vajusid. Muu "bljadi, suki, svolochi, pizdjuki, pidarasõ, hui, sranõje kopõ" jne taustal osteti paar kabanossi, tõmmati need keresse ja selle asemel, et auto kõrval asuvasse prügikasti paberi poetada, visati see demonstratiivselt ukse vahelt asfaldile ja lasti Tatu taustal minema.
Selle kõrval meenusid tõelised naftaärikad, kellega sai kunagi Narvas õlu võetud. Tüübid olid küll maikades ja Adi lühikestes pükstes, aga viisakad, vaiksed, meeletult rahulikud ja üldsegi mitte kurjakuulutavad. Väliselt pigem hoolitsevad pereisad, kui maksupetturid ja lõuapurustajad.
Sõjaväelaste, nälgivate modellide ja pronkssõduri teema on ju juba ammendanud.
*Loodab, et järgmine aasta keegi veel viisib mõelda liikluskultuurile...
Kuigi vahest on ohutum kiiremini mööda sõita, kui Kabja-Kohilast suveks välja aetud sapika taha pidurdama jääda...
Küll aga on probleem orjameelsetes vabariigi valvurites kes oma peaga ei suuda inimlike otsuseid teha. Kelle töö kukub enamasti välja karistamisena ( sest mida ikka suudaks teha ori kes peab valvama teist orja) ning mitte ennetamisena. jne jne.
Kogu see Taagepera jutt on üks tühi mull ja tavaline olukorra hinnang mida suudab anda kas lihtsamal või keerulisemal viisil iga inimene.
No praeguse kampaania saab ju tegelikult ennetamise hulka lugeda. Mis parata, et seda näidispoomiste abil tuleb teha. Ja meedia ei kaja mitte +10 ületajate poomisest vaid liiklusretside platele panekust. Ja eks see softcore rikkujatele sõnumi andmine on ka ikkagi ennetustöö. Kiirus ja turvavööd oli vist rõhuasetus. Seega on sihikule võetud eelkõige liiklusõnnetuste tagajärgede viimine pehmemasse kategooriasse.racerx kirjutas:Küll aga on probleem orjameelsetes vabariigi valvurites kes oma peaga ei suuda inimlike otsuseid teha. Kelle töö kukub enamasti välja karistamisena ( sest mida ikka suudaks teha ori kes peab valvama teist orja) ning mitte ennetamisena. jne jne..
Või mismoodi siis näiteks sina näed seda ennetustööd?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Nagu raudteegi. Saksas, kui kell käib, on kohe ka rong kohal. Åkski hull ei hakka yritama. Ja töke töuseb, kui viimased vagunid veel tee peal. Meil aga - kellad tähendavad, et rong ei tule niipeagi. Köik uhavad yle, kuni rong löpuks tuleb ja siis ollaksegi kaelapidi all. Mulle meenutab see köik seda, kuidas karjapoisid Suurt Töllu narrisid. Ebamöistlik piirang rikub rahvast.
Sry, mingi imearvuti siin pesulas, teeb veidraid tähti.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... hl&t=33803
iseasi kas nii nulltolerantsi kui ka muuga sõnadest ja lühiajalisest kampaaniast kaugemale ka jõutakse.
Millegipärast käsitleb aga Eesti riigi sotsiaaldemokraatlik (sic!)siseministeeriumi juht oma kodanikke just puberteedikutena - selle asemel, et moraalset kaalutlust luua ja täiskasvanud inimeste teadlikkust juhtida asutakse otsekohe reeglitega rünnakule. Ühe päevaga muudetakse väljakujunenud kokkuleppelist reeglistikku ja hakatakse formaalset paragrahvi teisiti rakendama kui eelnevalt aastatega välja kujunenud üldtunnustatud tava. Eeldatakse, et reeglite karmistamine on ainus võimalus - ei mingit ettevalmstavat faasi, ei mingit dialoogi. Ühtlasi kümnekordistatakse karistusi. Kes mäletab, siis veel eelmine aasta määrati 150 kroonine trahv liiklusõnnetuse põhjustajale pealinna munitsipaalpolitseist, nüüd aga lajatatakse ka 5 km tunnis ületamise eest ikka tuhandetes.
Aga see mida nad sisuliselt selle pressinguga teevad, on rahva kallal EKSPERIMENTEERIMINE. Kui üldkehtivad reeglid kiiresti muutuvad, siis muutub elamine riskantsemaks, sest osad inimesed on vanas koodeksis kinni, samas kui teine osa on juba uue omandanud.
Ehk siis kui enne sõitis 95% juhtidest 90 tsoonis 105 km tunnis ja igast 20ndast autost tuli möödasõit sooritada, siis nüüd sõidetakse enam-vähem pooleks: 50% endiselt 105 ja 50% 92km/h. Möödasõitude arv kümnekordistati selle "0" tolerantsi kampaaniaga ja seeläbi muudeti liiklemine ohtlikumaks.
See oli ennustatav tulemus, aga nagu siin foorumis juba eelnevalt sai öeldud - selliste "0" tolerantsi kampaaniatega lõigatakse poliitilist populaarsust tigedate dogmaatliste inimeste hulgas. Nii fashistlik kui kommunistlik rezhiim kasutas just seda nn. "autoritaarsete isiksuste" gruppi võimule pürgimisel. Sellise grupiga manipuleerides pole vaja vaeva näha et selgitada ja inimestel ise otsustada lasta. Piisab kui juht reegli ütleb.
Nii et antud juhul on riigi ja politsei juhtkond teinud oma poliitilise populaarsuse huvides eksperimendi seades ohtu tavalised liiklejad. See kas politseijuhid ise sellest aru saavad on muidugi sõltuv nende kooliharidusest ja vaimsest võimekusest. "0"tolerantsi kampaania ei ole preventiivsete, vaid repressivsete meetodite rakendamine inimeste käitumise muutmisel. Igatahes on politsejuhid lihtsate ja terve mõistusega politseinike elu selle "0"tolerantsi kampaaniaga hullult keeruliseks teinud, sest aprillisündmustega teenitud austus politsei vastu on juba ära raisatud.
Vabandan et pikaks läks, aga nohh - pole kaks päeva kiivrit pähe saanud.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Loomulikult on mõnus. Eriti mõnus on kusagil kõrvalisel sirgel tagarattal kahesajani kiirendada ja kui kellegi väike laps siis teele jookseb, siis on see vanema viga, et oma lapsi ketis ei hoia. Ja invaliidi kohale on mõnus parkida, sest see on ju poe uksele kõige lähemal. Ja teinekord on mõnus keset ööd vaikses elurajoonis oma auto tümakas põhja keerata ja pidutseda. Ja makse on ka mõnus mitte maksta. Ja iga õige mees teeb ise endale maja taha metsa prügimäe, mitte ei maksa prügiveo eest...racerx kirjutas:Ei tea ühtki kihutajat isiklikult kes mõtleks, ahha politsei ei näe võib kiirust ületada jne. Kiirust ületan mina ja minu tuttavad enamasti sellepärast, et see on mõnus (kiirus ise) ja kõik muu on teisejärguline kui üldse.
Vaata siin ongi see point, et paljude asjade tegemine või mitte tegemine on lihtsalt ühiskonnas reguleeritud. Ja vastutustundlik kodanik peab nendest reeglitest kinni. See, kas need reeglid meeldivad ja alati just kõige adekvaatsemad ja parimad on, on juba ise asi. Kui näed jaburat reeglit, siis asu seda muutma, mitte ära hakka rikkuma. Ja arenenud ühiskonnas suurendab jõukus ja ühiskondlik positsioon ka vastutustunnet. Vastandit võid näha Venemaal liikudes.
PS. Ei väida absoluutselt, et ise kõiki reegleid järgin. Aga mõtteviis on erinev.
Kle pane see jutt ajakirja või ajalehte... päris asjalik üllitis kui kaasaja ajalehti ja ajakirju lugeda!Möku kirjutas:kui siin juba klassikuid tsiteeritakse, siis jätkaks akadeemilise aruteluga. Arengupsühholoogia põhikursuse loengus räägitakse moraalse arengu faasidest. Kokku kuuest faasist on "reeglite vaieldamatu järgimine" .......... ..................... pole kaks päeva kiivrit pähe saanud.
Ise kah sõidan enamalt jaolt 105`ga. vilgutan tulesi jah just vilgutan ja siis kui mõõdetakse kiirust, kõik puhume reidid jätan vilgutamata.
Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks,

Üldiselt s.. ajab keema ju kui eessõitja tiksub 70 km/h ja 95 km/h vahel.... jummala norm teelõigu peal. Jää seisma kui ei kannata jalga või kätt paigal hoida... lase normaalsed mööda siis siis oleks arusaadav ju see teatud maksimumi ühtlane sõit.
... pikk jutt ...
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Kas Sulle rajal küll ei saa?racerx kirjutas:Kiirust ületan mina ja minu tuttavad enamasti sellepärast, et see on mõnus (kiirus ise) ja kõik muu on teisejärguline kui üldse...
Mina isiklikult ei ürita maailma parandada. Ja mulle pole vaja ka vilgutada. Kui ma olen otsustanud võtta see risk ja sõita lubatust kiiremini, siis ma võtan automaatselt ka riski jääda vahele ning saada selle eest "preemia". Miks kurat te peate oma vilgutamisega kogu mänguilu ära rikkuma? Nii ei saa ju rallit sõita!JohnDoe kirjutas:Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks,egas me teile pole kunagi vilgutanudki!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
See millise koha ja aja igaüks valib on juba tema iseenese lahendada.
Tulede vilgutamine pole paha, see et keegi karistusaktsioonil olev politseinik selle peale pahandab..... sellest võib aru saada, paljud meist võivad solvuda kui keegi meie tegemata tööd meile kinnimätsimise ajal meelde tuletab. Piinlik ja häbi ühekorraga.
Vilgutamine on aga puhtalt sama asi nagu õlalepatsutamine, et hei hei sõbrake võta nüüd rahulikumalt. Kui tavaelus seda vaevalt kohtab, välja arvatud sõprade vahel siis minu arust on väga tore kui vähemalt liikluses üksteisest niipalju hoolime, et üksteise olemasolust vahest teada anname.
Liikluspolitsei aga selle asemel et kuskil passida... olete näinud kunagi, et politsei läheks kuskile kus 10 tsiklimeest pargivad ... läheks juurde ja kontrolliks dokumente ? Lihtsalt kontrolliks ja "tuletaks" meelde, et liiklemiseks peavad load olema ja ise kaine ... .
Sellist asja enamasti ei juhtu. Enamasti on vaja rikkumist selleks. Jne. bla bla. Mis kõik sellega kaasneb, eest äraajamised jne jne.
Tore eksole. Ära vilguta. jne jne.
Karistusaktsioonide asemel mida iga 2 aasta tagant tegema peab on aeg jõuda natuke kõrgemale tasemele minu arust ehk.
Lisan veel et jäi ütlemata - vilgutan ka siis kui teepeal erinevaid muid kitsesi sigu ja põtru näen... või kui kellelgi automahlad teele jooksnud. erinevalt paljudest ka siis kui teel veel lisaks pimedas jalakäia pea nähtamatult liigub!hannes kirjutas:
Kas Sulle rajal küll ei saa?
Mina isiklikult ei ürita maailma parandada. Ja mulle pole vaja ka vilgutada. Kui ma olen otsustanud võtta see risk ja sõita lubatust kiiremini, siis ma võtan automaatselt ka riski jääda vahele ning saada selle eest "preemia". Miks kurat te peate oma vilgutamisega kogu mänguilu ära rikkuma? Nii ei saa ju rallit sõita!JohnDoe kirjutas:Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks,egas me teile pole kunagi vilgutanudki!
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Selle peale oleks kohe kiun üleval, et näed politsei tuleb isegi parklas seistes kiusama ja seismiseks pole lubasid tarvis jne. Sellel on ikka väike põhjus ka, miks ainult rikkumiste pealt püütakse.racerx kirjutas:Liikluspolitsei aga selle asemel et kuskil passida... olete näinud kunagi, et politsei läheks kuskile kus 10 tsiklimeest pargivad ... läheks juurde ja kontrolliks dokumente ? Lihtsalt kontrolliks ja "tuletaks" meelde, et liiklemiseks peavad load olema ja ise kaine ...
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Kiirus ületamise eest on ju kõige kergem ära väänata see mingi summa ju.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.