Liikluspolitsei teeb pressingu

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Raitz kirjutas:
Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Ma küll arvan, et ellujäämine sellise teguviisi puhul on täiesti võimalik. Lihtsalt tõstad oma riskid ajutiselt kuskile kõrgustesse. Juhtub minulgi aeg ajalt, aga....
Kui väideldakse LE, piirkiiruste, parkimiskorralduse või mis iganes muu liikluskorraldusega seonduva üle, tuleks kõigepealt selgeks teha mis ja milleks see LE üleüldse eksisteerib ja miks ta on üle maailma suhteliselt sarnane. LE sätestab käitumistavad liikluses ja kuna liiklus inimorganismile üks igati ohtlik asi on, siis muudab need tavad ka kohustuslikuks. Põhjus ja asja idee on lihtne: kõik osalejad peavad aru saama mida kaasliiklejad teevad ja lähihetkedel teha kavatsevad ( suunatuli). Mingis lõigus teistest erinejad võivad, aga ei pruugi tekitada segadust või segadusest tingituna liiklusõnnetuse. Kui palju siis ikka neid suuna mittenäitajaid liiklusõnnetusse satub. Või kiiruse ületajaid?
Võtame või mingi võõras linnas seikleva kaubikujuhi, kes vahetult enne ristmikku avastab, et oleks pidanud vasakule keerama ning teeb spontaanselt ilma suunda näitamata sama hoo pealt vasakpöörde. Kui mitmele neist ikka tsikkel või auto vasakusse külge sisse lajatab? Ühele promillile? Veelgi vähemale? Ilmselt veelgi vähemale kui ühele promillile sellise manöövri meeltesegaduses teinutele. Samas võib õnnetusse sattuda ka täiesti LE-d punktuaalselt järgides. Inimesed teevad vigu kogu aeg. Eksimine ongi inimlik. Mis kiirusesse puutub, siis see +10 annab ikka praktilises elus mõtetult vähe ajasäästu ja pigem on tegu emotsionaalse vajadusega. 180 kmh sõidavad üsna vähesed sel põhjusel, et seda aja säästmiseks vaja on. Tavaliselt ikka sel põhjusel, et põnev on. Mina olen küll oma sööstud just sel põhjusel teinud ja vist üks kord elus 180..190 kihutanud sel põhjusel, et oli vaja KOHE jõuda kuskilt kuskile - koolist õpetaja helistas, et lapsega on mingi häda juhtunud. Üldiselt olen avastanud, et kihutamine on maanteel selline 120....150 kmh, riskatne kihutamine on 150...180 kmh ja 180+ kmh oled kõigile kaasliiklejatele tuvastamatu käitumisega kurat-teab-kust ilmunud kurat-teab-misasi.
Seega, liiklus on inmmasside moodus jõuda punktist A punkti B ja parm kui me seda tehes ikka ühiskondlike kokulepete raames püsiksime. Maanteel kihutamine või umbselt jalakäijaid täis kõnniteel jooksmine on parajat segadust külvav tegevus ja kunagi ei tea, kust see pauk võib tulla.

See polnud nüüd mitte epistel vaid mõtisklus.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Sa Spinna peaksid oma mõtisklusi mingile ajakirjandusväljaandele müüma, täitsa hästi tuleb välja! Kuigi varahommiku jaoks veidi raske lugemine.
Samas igasugu nulltolerants ei ole kunagi soovitud tulemusi andnud ja vaevalt et nüüdki annab. Juba piiblis on kirjas, et keelatud vili on ikka magusm...
Harva kodus
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

Raitz kirjutas:
So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat :P
Ja väga loodan, et sinuga midagi ei juhtuks kah. Kui aga peaks juhtuma, mis on sellistel kiirustel vägagi tõenäoline, siis proovi nii, et sa ühtegi "LE p***" endaga hauda kaasa ei vii.
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

plant kirjutas:
minu meelest kui ma sõidan ühte sama teed, iga päev vähemalt 3-4 korda, siis ma tõesti arvan et ma võin seal natukene kiirust ületada, ja tean kus pidurdada
Seega kui sa oled ühte teed sõitnud juba 25 aastat, siis võiks seal olla sulle lubatud näiteks 150-ga sõita. Sinu enneolematu kogemus võimaldab ette ennustada liiklusolude muutuseid ja teiste liiklejate käitumist ja mis kõige tähtsam - teised liiklejad ju saavad aru, et sealt tuleb üks vana ja osav tegija, kellele tuleb aupaklikult teed anda. :lol:
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Jack kirjutas:
Sa Spinna peaksid oma mõtisklusi mingile ajakirjandusväljaandele müüma, täitsa hästi tuleb välja! Kuigi varahommiku jaoks veidi raske lugemine.
Samas igasugu nulltolerants ei ole kunagi soovitud tulemusi andnud ja vaevalt et nüüdki annab. Juba piiblis on kirjas, et keelatud vili on ikka magusm...
Võib ka nii öelda, et nulltolerants peatab tolerantsi piiride lõputu hiiliva venimise ja hoiab asja tolerantsi piirides.
Aga mõtteid müüma küll ei hakka :) Need on vabalt kasutamiseks, vastu väitlemiseks, nõustumiseks või kolmanda seisukoha arendamiseks. Mulle meeldib väidelda ;)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

plant kirjutas:
minu meelest kui ma sõidan ühte sama teed, iga päev vähemalt 3-4 korda,
Usu vana rullnokk-peeru, see sama teekonna ketramine toimib absoluutselt vastupidiselt sinu seiskohale. Nüristab liiklusosavuse täielikult. Ma tean väga hästi, kuna olen ise ka sellise olukorra "ohver".
Palju tähelepanelikumad ja minugi poolest osavamad liiklejad on hoopis need, kes kogu aeg erinevates liiklussituatsioonides kulgevad.
Suzuki GSX 750 Inazuma

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 22:01, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ziim911
Postitusi: 138
Liitunud: 27 Juul 2004, 20:39
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ziim911 »

Raitz kirjutas:
Õnnekas kirjutas:
Tihver kirjutas:
tsikliga sõidan nii kuidas tuju on.
Ja kui tuju kisub 200+??? :evil:
Siis sõidan 200+
Üleeila lasin just 260 km jutiga keskmiselt 160km/h, vahepeal ka 180 ja rohkem. ok, korra pöörasin tanklasse ka sisse vahepeal, seega jääb keskmine ilmselt ikka alla 160. So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat :P
sul tuli tuju jälle peale ? :)



http://www.postimees.ee/020707/esileht/krimi/269849.php
Suzuki Kingquad 700 - >Suzuki gsx-r 600 K5 - > BMW G650GS -11
Kasutaja avatar

Space
Postitusi: 137
Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
Tsikkel: GSR600
Asukoht: Pirita
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Space »

Huvitav, mis kiirusest radaril "numbrid otsa lõppevad", e. max fikseeritav kiirus. :twisted:
Rohkem ilusaid ilmasid!

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Siia sobib suurepäraselt see Rein Taagepera tekst:

"Orja eetika on, et kõik on lubatud, mida kubjas ei näe. Orja uhkus on kõigist normidest üle astuda, mida ilgemalt, seda vahvam. Orja moraal on, et ainus roim on vahele jääda. Kui teda ei tabata, arvab ta, et ühiskond ei tee oma valvuritööd korralikult, tema aga on oma osa teinud."

Pikemalt kogu tekst (muide, kiiruseületamise jutust inspireeritud) on siin:

http://www.epl.ee/artikkel/391285

Lugege ja mõtelge.

Asp
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Olgu selle muuga nagu on, aga mehed olid ilmselt ise ka üksjagu pabinas, kui sau ette kukkus :lol:
Põhjenduseks, miks lubatud kiirust nii palju ületati (237kmh, spinna märkus ), tõid juhid fakti, et oldi hiljaks jäämas kokkutulekule, teatas Jõhvi politseiosakond.
:mrgreen:

Pole hullu, enamus inimesi kukubki suule sellises olukorras. Juba varasest lapsepõlvest oleme harjunud ütlema, et vaas läks ise katki, mitte et mina ajasain kogemata maha :twisted:
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Õnnekas kirjutas:
Raitz kirjutas:
So what? Enamuse LE p*** arust ei ole lihtsalt võimalik et ma jätkuvalt elus olen?
Aga näe olen, pikutan voodil ja vaatan telekat :P
Ja väga loodan, et sinuga midagi ei juhtuks kah. Kui aga peaks juhtuma, mis on sellistel kiirustel vägagi tõenäoline, siis proovi nii, et sa ühtegi "LE p***" endaga hauda kaasa ei vii.
Jätsin meelega kirjutama kus seda tegin :P
Eeldusel et silmaklappideta kodanikud saavad aru, et Eestis pole seda lihtsalt võimalik ohutult teha.
Budapest - Miskolc M3 ja M30
Kui keegi tahab näha peesse kukkunud liikluse reguleerimist, siis minge sõitke väheaega Serbias. Mitte Serbia liiklejad pole haiged, autojuhid on seal normaalsed, võibolla isegi pisut üle keskmise normaalsed, aga liikluskorraldus on saatanast. Ei anna võrreldagi arenenud maailmaga nagu Horvaatia või Ungari või Austria.
Ja ausalt pistke oma 0 tolerants endale tagumikku, kõikjal tsiviliseeritud maailmas sõidetakse natuke kiiremini ja märgid pannakse "väikse varuga", ehk siis nii, et nende järgi liigeldes oleks ohutu liigelda ka järelkäruga rekkaga. On täiesti normaalne et neid piiranguid rekkast dünaamilisemad sõidukid pisut korrigeerivad. Kui Serbia välja arvata, siis politseid nägin seal, kus selleks ka põhjust tundus olema, mitte sirgel ohutul lõigul inimesi peedistamas.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Aspelund kirjutas:
Siia sobib suurepäraselt see Rein Taagepera tekst:

"Orja eetika on, et kõik on lubatud, mida kubjas ei näe. Orja uhkus on kõigist normidest üle astuda, mida ilgemalt, seda vahvam. Orja moraal on, et ainus roim on vahele jääda. Kui teda ei tabata, arvab ta, et ühiskond ei tee oma valvuritööd korralikult, tema aga on oma osa teinud."

Pikemalt kogu tekst (muide, kiiruseületamise jutust inspireeritud) on siin:

http://www.epl.ee/artikkel/391285

Lugege ja mõtelge.

Asp
Tõsiselt hea artikkel. Seesama orjameelsus paneb ka kommipabereid ja muud sodi autoaknast välja viskama ning viib tutikad Land Cruiserid metsa alla või kellegi teise prügikasti oma prügi ära viskama (See 140.- kuus prügiveo eest maksta on ju liig mis liig...) Väärikust ikka paraku osta ei saa...

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

See pigem Huumori alla minev, aga sobib ka siia takkatargutamiseks :p

Eelmisel aastal olin ühele siresäärsele slaavi mimmile ja tema sõbranjele Mere pst Statoilis tõlgiks.

Tibid nimelt olid üllatunud, et nende Cayenne oli kadunud. Statoili piiga siis mainis, et kuna nad olid selle parkinud risti ainsale Statoili juurde viivale sissesõidu teele, siis olid nad sunnitud politsei ja äraveo abil selle sealt eemaldama. Nukrad neidised kutsusid seepeale sõbrad kohale, kes hetkega sinna oma MB ja seitsmesajasega kohale vajusid. Muu "bljadi, suki, svolochi, pizdjuki, pidarasõ, hui, sranõje kopõ" jne taustal osteti paar kabanossi, tõmmati need keresse ja selle asemel, et auto kõrval asuvasse prügikasti paberi poetada, visati see demonstratiivselt ukse vahelt asfaldile ja lasti Tatu taustal minema.

Selle kõrval meenusid tõelised naftaärikad, kellega sai kunagi Narvas õlu võetud. Tüübid olid küll maikades ja Adi lühikestes pükstes, aga viisakad, vaiksed, meeletult rahulikud ja üldsegi mitte kurjakuulutavad. Väliselt pigem hoolitsevad pereisad, kui maksupetturid ja lõuapurustajad.
Kasutaja avatar

mufista
Postitusi: 439
Liitunud: 07 Apr 2005, 16:00
Tsikkel: Honda CBR
Asukoht: Turku

Lugemata postitus Postitas mufista »

NÄED! Ära tuli! Mõtlesingi, et mis on see järgmine teema, millest ka iga lugupidav ajakirjandus räägib ja millele eestased lamba kohaset järgi koogutavad - liikluskultuur!

Sõjaväelaste, nälgivate modellide ja pronkssõduri teema on ju juba ammendanud.

*Loodab, et järgmine aasta keegi veel viisib mõelda liikluskultuurile...

Kuigi vahest on ohutum kiiremini mööda sõita, kui Kabja-Kohilast suveks välja aetud sapika taha pidurdama jääda...
Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See Taagepera jutt on tore küll bla bla. Päris elus aga lugu nii, et orjameelsusest vabamad on needsamad rikkujad pigem kui nende püüdjad. Ei tea ühtki kihutajat isiklikult kes mõtleks, ahha politsei ei näe võib kiirust ületada jne. Kiirust ületan mina ja minu tuttavad enamasti sellepärast, et see on mõnus (kiirus ise) ja kõik muu on teisejärguline kui üldse.

Küll aga on probleem orjameelsetes vabariigi valvurites kes oma peaga ei suuda inimlike otsuseid teha. Kelle töö kukub enamasti välja karistamisena ( sest mida ikka suudaks teha ori kes peab valvama teist orja) ning mitte ennetamisena. jne jne.

Kogu see Taagepera jutt on üks tühi mull ja tavaline olukorra hinnang mida suudab anda kas lihtsamal või keerulisemal viisil iga inimene.
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

racerx kirjutas:
Küll aga on probleem orjameelsetes vabariigi valvurites kes oma peaga ei suuda inimlike otsuseid teha. Kelle töö kukub enamasti välja karistamisena ( sest mida ikka suudaks teha ori kes peab valvama teist orja) ning mitte ennetamisena. jne jne..
No praeguse kampaania saab ju tegelikult ennetamise hulka lugeda. Mis parata, et seda näidispoomiste abil tuleb teha. Ja meedia ei kaja mitte +10 ületajate poomisest vaid liiklusretside platele panekust. Ja eks see softcore rikkujatele sõnumi andmine on ka ikkagi ennetustöö. Kiirus ja turvavööd oli vist rõhuasetus. Seega on sihikule võetud eelkõige liiklusõnnetuste tagajärgede viimine pehmemasse kategooriasse.
Või mismoodi siis näiteks sina näed seda ennetustööd?
Suzuki GSX 750 Inazuma

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Minu arvates on asi siiski nii: kui 0-tolerants, siis olgu ka märgid paigaldatud vastavalt tegelikele teeoludele. Tuuakse aga Soomet eeskujuks. Soomes on igal pool 100 lubatud, kusjuures kohtades, kus Eestis oleks raudselt 70. Norras on mägedes 80. Krt, tött öelda rohkem ei tahagi, saad sellegagi kummi vilistama. Asi on åhiskondlikus tavas. Seal on tava, et piirang pannakse vastavalt tegelikule vajadusele ja köik arvestavad sellega. Meil on tava, et kui märk on 70, on 90 täiesti ohutu kiirus. Ja KÖIK ARVESTAVAD SELLEGA. Siiani ka politsei. Tava on tegelikult ju åhiskondlik kokkulepe. Ja kui åks pool seda muutma asub, tuleb midagi ka vastu pakkuda. Nt viigu piirangud vastavusse tegeliku vajadusega.
Nagu raudteegi. Saksas, kui kell käib, on kohe ka rong kohal. Åkski hull ei hakka yritama. Ja töke töuseb, kui viimased vagunid veel tee peal. Meil aga - kellad tähendavad, et rong ei tule niipeagi. Köik uhavad yle, kuni rong löpuks tuleb ja siis ollaksegi kaelapidi all. Mulle meenutab see köik seda, kuidas karjapoisid Suurt Töllu narrisid. Ebamöistlik piirang rikub rahvast.
Sry, mingi imearvuti siin pesulas, teeb veidraid tähti.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Tsikkelröövel!
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... hl&t=33803

iseasi kas nii nulltolerantsi kui ka muuga sõnadest ja lühiajalisest kampaaniast kaugemale ka jõutakse.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

kui siin juba klassikuid tsiteeritakse, siis jätkaks akadeemilise aruteluga. Arengupsühholoogia põhikursuse loengus räägitakse moraalse arengu faasidest. Kokku kuuest faasist on "reeglite vaieldamatu järgimine" vist mu mälu järgi kolmas-neljas. Normaalselt areneval lapsel on see varases puberteedieas ja siis läheb üle. Probleem on selles, et iga olukorra kohta reeglit pole võimalik kirjutada. Kõige kõrgemal moraalse arengu tasemel on isikud, kes elavad ühiskonna huvidega arvestavate nn "kuldreeglite" alusel, mille nad ise on läbi mõelnud ja mille alusel nad suudavad teha kompleksseid moraalselt kaalutletud otsuseid igas olukorras.

Millegipärast käsitleb aga Eesti riigi sotsiaaldemokraatlik (sic!)siseministeeriumi juht oma kodanikke just puberteedikutena - selle asemel, et moraalset kaalutlust luua ja täiskasvanud inimeste teadlikkust juhtida asutakse otsekohe reeglitega rünnakule. Ühe päevaga muudetakse väljakujunenud kokkuleppelist reeglistikku ja hakatakse formaalset paragrahvi teisiti rakendama kui eelnevalt aastatega välja kujunenud üldtunnustatud tava. Eeldatakse, et reeglite karmistamine on ainus võimalus - ei mingit ettevalmstavat faasi, ei mingit dialoogi. Ühtlasi kümnekordistatakse karistusi. Kes mäletab, siis veel eelmine aasta määrati 150 kroonine trahv liiklusõnnetuse põhjustajale pealinna munitsipaalpolitseist, nüüd aga lajatatakse ka 5 km tunnis ületamise eest ikka tuhandetes.

Aga see mida nad sisuliselt selle pressinguga teevad, on rahva kallal EKSPERIMENTEERIMINE. Kui üldkehtivad reeglid kiiresti muutuvad, siis muutub elamine riskantsemaks, sest osad inimesed on vanas koodeksis kinni, samas kui teine osa on juba uue omandanud.

Ehk siis kui enne sõitis 95% juhtidest 90 tsoonis 105 km tunnis ja igast 20ndast autost tuli möödasõit sooritada, siis nüüd sõidetakse enam-vähem pooleks: 50% endiselt 105 ja 50% 92km/h. Möödasõitude arv kümnekordistati selle "0" tolerantsi kampaaniaga ja seeläbi muudeti liiklemine ohtlikumaks.

See oli ennustatav tulemus, aga nagu siin foorumis juba eelnevalt sai öeldud - selliste "0" tolerantsi kampaaniatega lõigatakse poliitilist populaarsust tigedate dogmaatliste inimeste hulgas. Nii fashistlik kui kommunistlik rezhiim kasutas just seda nn. "autoritaarsete isiksuste" gruppi võimule pürgimisel. Sellise grupiga manipuleerides pole vaja vaeva näha et selgitada ja inimestel ise otsustada lasta. Piisab kui juht reegli ütleb.

Nii et antud juhul on riigi ja politsei juhtkond teinud oma poliitilise populaarsuse huvides eksperimendi seades ohtu tavalised liiklejad. See kas politseijuhid ise sellest aru saavad on muidugi sõltuv nende kooliharidusest ja vaimsest võimekusest. "0"tolerantsi kampaania ei ole preventiivsete, vaid repressivsete meetodite rakendamine inimeste käitumise muutmisel. Igatahes on politsejuhid lihtsate ja terve mõistusega politseinike elu selle "0"tolerantsi kampaaniaga hullult keeruliseks teinud, sest aprillisündmustega teenitud austus politsei vastu on juba ära raisatud.

Vabandan et pikaks läks, aga nohh - pole kaks päeva kiivrit pähe saanud.
Usinus-Kasinus-Cosinus

plant

Lugemata postitus Postitas plant »

Ma saan aru teie seisukohast, et teie arvates ühe sama tee sissesõitmine, muudab mind vähem tähelepanelikuks jne; kuid; mulle on sellel teel vähemalt 10 korda ette keeratud, ja ikka olen veel elus, ja kukkunud kah veel pole;

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

racerx kirjutas:
Ei tea ühtki kihutajat isiklikult kes mõtleks, ahha politsei ei näe võib kiirust ületada jne. Kiirust ületan mina ja minu tuttavad enamasti sellepärast, et see on mõnus (kiirus ise) ja kõik muu on teisejärguline kui üldse.
Loomulikult on mõnus. Eriti mõnus on kusagil kõrvalisel sirgel tagarattal kahesajani kiirendada ja kui kellegi väike laps siis teele jookseb, siis on see vanema viga, et oma lapsi ketis ei hoia. Ja invaliidi kohale on mõnus parkida, sest see on ju poe uksele kõige lähemal. Ja teinekord on mõnus keset ööd vaikses elurajoonis oma auto tümakas põhja keerata ja pidutseda. Ja makse on ka mõnus mitte maksta. Ja iga õige mees teeb ise endale maja taha metsa prügimäe, mitte ei maksa prügiveo eest...

Vaata siin ongi see point, et paljude asjade tegemine või mitte tegemine on lihtsalt ühiskonnas reguleeritud. Ja vastutustundlik kodanik peab nendest reeglitest kinni. See, kas need reeglid meeldivad ja alati just kõige adekvaatsemad ja parimad on, on juba ise asi. Kui näed jaburat reeglit, siis asu seda muutma, mitte ära hakka rikkuma. Ja arenenud ühiskonnas suurendab jõukus ja ühiskondlik positsioon ka vastutustunnet. Vastandit võid näha Venemaal liikudes.

PS. Ei väida absoluutselt, et ise kõiki reegleid järgin. Aga mõtteviis on erinev.
Kasutaja avatar

JohnDoe
Postitusi: 100
Liitunud: 01 Apr 2005, 12:54
Asukoht: Rapla/ Tallinn

Lugemata postitus Postitas JohnDoe »

Möku kirjutas:
kui siin juba klassikuid tsiteeritakse, siis jätkaks akadeemilise aruteluga. Arengupsühholoogia põhikursuse loengus räägitakse moraalse arengu faasidest. Kokku kuuest faasist on "reeglite vaieldamatu järgimine" .......... ..................... pole kaks päeva kiivrit pähe saanud.
Kle pane see jutt ajakirja või ajalehte... päris asjalik üllitis kui kaasaja ajalehti ja ajakirju lugeda!

Ise kah sõidan enamalt jaolt 105`ga. vilgutan tulesi jah just vilgutan ja siis kui mõõdetakse kiirust, kõik puhume reidid jätan vilgutamata.
Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks, :) egas me teile pole kunagi vilgutanudki!
Üldiselt s.. ajab keema ju kui eessõitja tiksub 70 km/h ja 95 km/h vahel.... jummala norm teelõigu peal. Jää seisma kui ei kannata jalga või kätt paigal hoida... lase normaalsed mööda siis siis oleks arusaadav ju see teatud maksimumi ühtlane sõit.

... pikk jutt ...
Elukooli õpilane
pole just viiemees! :)
VEOKITE VARUOSAD!

Käin meeleldi mülkas! :)
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

racerx kirjutas:
Kiirust ületan mina ja minu tuttavad enamasti sellepärast, et see on mõnus (kiirus ise) ja kõik muu on teisejärguline kui üldse...
Kas Sulle rajal küll ei saa?
JohnDoe kirjutas:
Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks, :) egas me teile pole kunagi vilgutanudki!
Mina isiklikult ei ürita maailma parandada. Ja mulle pole vaja ka vilgutada. Kui ma olen otsustanud võtta see risk ja sõita lubatust kiiremini, siis ma võtan automaatselt ka riski jääda vahele ning saada selle eest "preemia". Miks kurat te peate oma vilgutamisega kogu mänguilu ära rikkuma? Nii ei saa ju rallit sõita!

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Ma ei tahtnud siin midagi propageerida või enda ja kellegi teise tegemisi esitleda. Tõin lihtsalt põhjuse, miks seda minu arvates tehakse.
See millise koha ja aja igaüks valib on juba tema iseenese lahendada.

Tulede vilgutamine pole paha, see et keegi karistusaktsioonil olev politseinik selle peale pahandab..... sellest võib aru saada, paljud meist võivad solvuda kui keegi meie tegemata tööd meile kinnimätsimise ajal meelde tuletab. Piinlik ja häbi ühekorraga.

Vilgutamine on aga puhtalt sama asi nagu õlalepatsutamine, et hei hei sõbrake võta nüüd rahulikumalt. Kui tavaelus seda vaevalt kohtab, välja arvatud sõprade vahel siis minu arust on väga tore kui vähemalt liikluses üksteisest niipalju hoolime, et üksteise olemasolust vahest teada anname.

Liikluspolitsei aga selle asemel et kuskil passida... olete näinud kunagi, et politsei läheks kuskile kus 10 tsiklimeest pargivad ... läheks juurde ja kontrolliks dokumente ? Lihtsalt kontrolliks ja "tuletaks" meelde, et liiklemiseks peavad load olema ja ise kaine ... .
Sellist asja enamasti ei juhtu. Enamasti on vaja rikkumist selleks. Jne. bla bla. Mis kõik sellega kaasneb, eest äraajamised jne jne.
Tore eksole. Ära vilguta. jne jne.
Karistusaktsioonide asemel mida iga 2 aasta tagant tegema peab on aeg jõuda natuke kõrgemale tasemele minu arust ehk.
Kasutaja avatar

JohnDoe
Postitusi: 100
Liitunud: 01 Apr 2005, 12:54
Asukoht: Rapla/ Tallinn

Lugemata postitus Postitas JohnDoe »

hannes kirjutas:

Kas Sulle rajal küll ei saa?
JohnDoe kirjutas:
Neile kes üritavad mittevilgutamisega maailma parandada - teadmiseks, :) egas me teile pole kunagi vilgutanudki!
Mina isiklikult ei ürita maailma parandada. Ja mulle pole vaja ka vilgutada. Kui ma olen otsustanud võtta see risk ja sõita lubatust kiiremini, siis ma võtan automaatselt ka riski jääda vahele ning saada selle eest "preemia". Miks kurat te peate oma vilgutamisega kogu mänguilu ära rikkuma? Nii ei saa ju rallit sõita!
Lisan veel et jäi ütlemata - vilgutan ka siis kui teepeal erinevaid muid kitsesi sigu ja põtru näen... või kui kellelgi automahlad teele jooksnud. erinevalt paljudest ka siis kui teel veel lisaks pimedas jalakäia pea nähtamatult liigub!
Elukooli õpilane
pole just viiemees! :)
VEOKITE VARUOSAD!

Käin meeleldi mülkas! :)
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

racerx kirjutas:
Liikluspolitsei aga selle asemel et kuskil passida... olete näinud kunagi, et politsei läheks kuskile kus 10 tsiklimeest pargivad ... läheks juurde ja kontrolliks dokumente ? Lihtsalt kontrolliks ja "tuletaks" meelde, et liiklemiseks peavad load olema ja ise kaine ...
Selle peale oleks kohe kiun üleval, et näed politsei tuleb isegi parklas seistes kiusama ja seismiseks pole lubasid tarvis jne. Sellel on ikka väike põhjus ka, miks ainult rikkumiste pealt püütakse.
Joel

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Eriti igavaks on neil elu läinud kui peab öösel kell 05.00 maardus 30 märgi taga kiirust mõõtma.
Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

Tähnik

Lugemata postitus Postitas Tähnik »

Enamusele siit vb täiesti võõras olukord, aga ka teeületamist vales kohas karistatakse karmilt, mina pääsesin kirjaliku hoiatusega Eesti Kunstiakadeemia ees, kuid enamus minu saatusekaaslastest said 600.- nägu.
Maakas nuh, harjunud vabadusega-kõndida seal, kus vaja, mitte seal, kus ettenähtud. :nono:
Kasutaja avatar

KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

Minu arvates võib see pressing olla ju põhjustatud selle pornks sõduri möllu pärast ju, riik maksis kõik kulud enda taskust kinni aga kust nad selle raha nüüd tagasi saavad? Muidugi trahvidest, politseil nüüd viimasel ajal kah kõvasti neid tehtud kah ju, ega ma arvan, et muud viisi nad seda pronksöö l tehtud kahjude raha tagasi ei saa ju, kui tuleb trahve tegema hakata.

Kiirus ületamise eest on ju kõige kergem ära väänata see mingi summa ju.
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”