elektriprobleem
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
elektriprobleem
Tere!
Rattaks on yamaha tt600r. Probleem on selline, et kui tuled sisse pole lülitatud, siis mootor töötab, aga on näha et pinge on väiksem kui varem oli, sest neutraali tuli ei põle enam nii heledalt kui varem. Kui tuled sisse lülitada, siis sureb mootor välja. Kui aga pöörded kõrgemale lasta siis ei sure mootor välja. Ehk siis lühidalt on probleem selles, et madalatel pööretel pole piisavalt voolu. Kas keegi oskab öelda milles võib viga olla?
Rattaks on yamaha tt600r. Probleem on selline, et kui tuled sisse pole lülitatud, siis mootor töötab, aga on näha et pinge on väiksem kui varem oli, sest neutraali tuli ei põle enam nii heledalt kui varem. Kui tuled sisse lülitada, siis sureb mootor välja. Kui aga pöörded kõrgemale lasta siis ei sure mootor välja. Ehk siis lühidalt on probleem selles, et madalatel pööretel pole piisavalt voolu. Kas keegi oskab öelda milles võib viga olla?
Suht tõenäoline, et generaatori mähistel lühiskeerud sees. Mähiste takistused siis oluliselt väiksemad ja nii suudabki gene midagi toota ainult suurtel pööretel. Kuna tänu sellele ka aku laadimine vilets, siis see ka nii nõrk, et tuledega enam süüteks voolu ei jagu. Minu manualis on näiteks mähiste takistused kirjas. Kui leiad sellist infot oma ratta kohta, siis saad mähiste takistused üle mõõta.
Samas ei saa välistada, et viga võib ka milleski muus olla.
Samas ei saa välistada, et viga võib ka milleski muus olla.
Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf
Adekvaatse tulemuse eelduseks on korralikult laetud akuAndrez kirjutas:Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf

Tavaliselt surevad regulaatorid, genekad harvemini.
Hans
V-MAX
Kõik ei ole alati nii must ja valge. Selle testi järjepidevuse võib ju ka lõhkuda ja on seal täiesti olemas komponentide eraldi mõõtmise juhised. Ses suhtes on sul muidugi õigus, et regud on nõrgemad kui gened.Virago535 kirjutas:Adekvaatse tulemuse eelduseks on korralikult laetud akuAndrez kirjutas:Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf<- text sinu antud lingilt.
Tavaliselt surevad regulaatorid, genekad harvemini.
Hans
Täna ilmnes üks imelik asi, nimelt ühel hetkel kui panin mootori tööle, siis oli pinge jälle normis madalatel pööretel ja kõik toimis nii nagu peal, aga peale väljasuretamist oli jälle nii ,et madalatel pööretel pole piisavalt pinget. Igaks juhuks võtsin enamus pistikuid lahti ja lasin wd-40-t vahele ja panin kokku tagasi, kuid see ei aidanud. Vahel on ikka nii, et kui välja suretada ja uuesti tööle panna, siis toimib kõik nagu peab.
Kas muidu see ongi normaalne ,et pingeregulaatorid kipuvad otsad andma nagu mingid kuluosad?
Kas muidu see ongi normaalne ,et pingeregulaatorid kipuvad otsad andma nagu mingid kuluosad?
Kipuvad koolema jah suht sageli, biker.ee -ski läbi aegade kümneid sellekohaseid teemasid, otsing on abiks.ziim666 kirjutas:Täna ilmnes üks imelik asi, nimelt ühel hetkel kui panin mootori tööle, siis oli pinge jälle normis madalatel pööretel ja kõik toimis nii nagu peal, aga peale väljasuretamist oli jälle nii ,et madalatel pööretel pole piisavalt pinget. Igaks juhuks võtsin enamus pistikuid lahti ja lasin wd-40-t vahele ja panin kokku tagasi, kuid see ei aidanud. Vahel on ikka nii, et kui välja suretada ja uuesti tööle panna, siis toimib kõik nagu peab.
Kas muidu see ongi normaalne ,et pingeregulaatorid kipuvad otsad andma nagu mingid kuluosad?
Ei tunne küll su ratast ja akuta rattaid üldse, kuid kui on olemas massiühendused (ratta raamiga) siis kontrolli ka need üle. Kui mingil hetkel töötas norm, siis ehk on veel lootust et regu pole õhtal.
Hans
V-MAX
Kasutasin seda veaotsinguskeemi ja selle järgi sain teada et pingeregulaator on korras. Generaatori takistused olid, aga liiga suured, võtsin siis geneka maha ja oligi üks mähis seal tumedaks muutund ja üks juhe oli läbi põlend ka . Jootsin selle juhtme kokku, aga ikka olid takistused liiga suured, edasi ei oska ise midagi teha . Mis võis seda generaatori läbipõlemist põhjustada? Kui kuskil mingi lühis oleks kas siis mingi kaitse ei peaks läbi minema hoopis?
Ja kas see on normaalne, et generaator oli sellel mootorrattal õli sees?
Ja kas see on normaalne, et generaator oli sellel mootorrattal õli sees?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.