elektriprobleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ziim666
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Juul 2004, 11:25

elektriprobleem

Lugemata postitus Postitas ziim666 »

Tere!
Rattaks on yamaha tt600r. Probleem on selline, et kui tuled sisse pole lülitatud, siis mootor töötab, aga on näha et pinge on väiksem kui varem oli, sest neutraali tuli ei põle enam nii heledalt kui varem. Kui tuled sisse lülitada, siis sureb mootor välja. Kui aga pöörded kõrgemale lasta siis ei sure mootor välja. Ehk siis lühidalt on probleem selles, et madalatel pööretel pole piisavalt voolu. Kas keegi oskab öelda milles võib viga olla?
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Suht tõenäoline, et generaatori mähistel lühiskeerud sees. Mähiste takistused siis oluliselt väiksemad ja nii suudabki gene midagi toota ainult suurtel pööretel. Kuna tänu sellele ka aku laadimine vilets, siis see ka nii nõrk, et tuledega enam süüteks voolu ei jagu. Minu manualis on näiteks mähiste takistused kirjas. Kui leiad sellist infot oma ratta kohta, siis saad mähiste takistused üle mõõta.
Samas ei saa välistada, et viga võib ka milleski muus olla.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ziim666
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Juul 2004, 11:25

Lugemata postitus Postitas ziim666 »

Täpsustan igaks juhuks, et antud rattal puudub üldse aku. Kui generaatori mähised on korras kas siis viga pingeregulaatoris ei või olla?
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Andrez kirjutas:
Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf
Adekvaatse tulemuse eelduseks on korralikult laetud aku :shock: <- text sinu antud lingilt.

Tavaliselt surevad regulaatorid, genekad harvemini.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Virago535 kirjutas:
Andrez kirjutas:
Põhimõte jääb samaks ka ilma akuta. Proovi kas saad seda veaotsingut kasutada http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf
Adekvaatse tulemuse eelduseks on korralikult laetud aku :shock: <- text sinu antud lingilt.

Tavaliselt surevad regulaatorid, genekad harvemini.

Hans
Kõik ei ole alati nii must ja valge. Selle testi järjepidevuse võib ju ka lõhkuda ja on seal täiesti olemas komponentide eraldi mõõtmise juhised. Ses suhtes on sul muidugi õigus, et regud on nõrgemad kui gened.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ziim666
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Juul 2004, 11:25

Lugemata postitus Postitas ziim666 »

Täna ilmnes üks imelik asi, nimelt ühel hetkel kui panin mootori tööle, siis oli pinge jälle normis madalatel pööretel ja kõik toimis nii nagu peal, aga peale väljasuretamist oli jälle nii ,et madalatel pööretel pole piisavalt pinget. Igaks juhuks võtsin enamus pistikuid lahti ja lasin wd-40-t vahele ja panin kokku tagasi, kuid see ei aidanud. Vahel on ikka nii, et kui välja suretada ja uuesti tööle panna, siis toimib kõik nagu peab.
Kas muidu see ongi normaalne ,et pingeregulaatorid kipuvad otsad andma nagu mingid kuluosad?
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

ziim666 kirjutas:
Täna ilmnes üks imelik asi, nimelt ühel hetkel kui panin mootori tööle, siis oli pinge jälle normis madalatel pööretel ja kõik toimis nii nagu peal, aga peale väljasuretamist oli jälle nii ,et madalatel pööretel pole piisavalt pinget. Igaks juhuks võtsin enamus pistikuid lahti ja lasin wd-40-t vahele ja panin kokku tagasi, kuid see ei aidanud. Vahel on ikka nii, et kui välja suretada ja uuesti tööle panna, siis toimib kõik nagu peab.
Kas muidu see ongi normaalne ,et pingeregulaatorid kipuvad otsad andma nagu mingid kuluosad?
Kipuvad koolema jah suht sageli, biker.ee -ski läbi aegade kümneid sellekohaseid teemasid, otsing on abiks.

Ei tunne küll su ratast ja akuta rattaid üldse, kuid kui on olemas massiühendused (ratta raamiga) siis kontrolli ka need üle. Kui mingil hetkel töötas norm, siis ehk on veel lootust et regu pole õhtal.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Teema algataja
ziim666
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Juul 2004, 11:25

Lugemata postitus Postitas ziim666 »

Kasutasin seda veaotsinguskeemi ja selle järgi sain teada et pingeregulaator on korras. Generaatori takistused olid, aga liiga suured, võtsin siis geneka maha ja oligi üks mähis seal tumedaks muutund ja üks juhe oli läbi põlend ka . Jootsin selle juhtme kokku, aga ikka olid takistused liiga suured, edasi ei oska ise midagi teha . Mis võis seda generaatori läbipõlemist põhjustada? Kui kuskil mingi lühis oleks kas siis mingi kaitse ei peaks läbi minema hoopis?
Ja kas see on normaalne, et generaator oli sellel mootorrattal õli sees?
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Enamustel tänapäeva ratastel on genekas õli sees. Lase ta uuesti mähkida, ei tohiks eriti kallis töö olla. Mähkimiskohtade teemasid on ka siin mitmeid olnud, niiet kasuta otsingut ja leiad need.
Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

kõigepealt uuri palju sul see uus kupatus seal maksma läheks. Vaata see mähis, mis ma lasin seal veskimöldres mähkida ei funka korralikult. Sädet jätab vahele. Mul nt tutika süsteemi ja mähkimise vahe aint 700...

Suit yourself :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ziim666
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Juul 2004, 11:25

Lugemata postitus Postitas ziim666 »

Tellisin siis uue geneka, aga kas keegi oskab öelda mis põhjusel see vana võis läbi põleda? Ei tahaks eriti, et uus genekas ka kohe läbi põleks. Mida ma peaks kontrollima, enne kui uue peale panen?
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Endal "põles" genekas läbi tänu vändalaagrite purunemisele. Vaata ka, et genekas oleks kaane külge korralikult külge keeratud, poldid võivad vahest seal lahti tulla. Puhasta kõik genekast tulevad pistikud ära ja looda parimat.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”