Rinkarehv vs tänavarehv ringrajal

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

harimal kirjutas:
Nii, jällegi törts targem :) Tänud
Rehv oli D220 ST, mis on Dunlopi "High Performance/Sport" kategoorias, seega kannatab kallutamist küll.

See 4mm värk oli rattal 2001 Fazer 1000cc. Tollel oli tõesti nii, et enne kratsis jalaraud asfalti, kui rehvi serv kätte jõudis. Teistel ratastel pole ma rehvi kulumise piiri jälginud. Siinse jutu järgi tundub, et tavapärane nähtus on FZ1 omast vastupidine - enne rehvi serv, siis alles raud maha.
heh... Fazeriga on jah nii.... ma saagisin algatuseks jalaraudadelt otsad maha... siis hakkasid kukkumispunnid vastu maad käima (olid üsna madalal)... siis saagisin need pooleks.... ja siis läks sumpa maha.... seejärel vaatasin, et Fazer ikka rinkale ei sobi... 8)
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”