Loctite 510

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Loctite 510

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Kas keegi oskab soovitada alternatiive "Loctite 510" anaeroobsele tihendipastale? Konkreetne toode on workshop manuali järgi ette nähtud klapikambri kaane ja karteri poolte ühendamisel ilma tihendita. Peab olema võimeline tahestuma ja kannatama temperatuuri >200c. Kasutaks küll ettenähtud toodet aga seda pole saada ja on ka küllalt kallis 500eek/50ml.

Tänud jube ette!

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Loctite 510 ei ole silikoonil põhinev. Tahangi teada, kas silikoonil põhinevad materjalid on kasutatavad kohtades, kus pinnad üksteise suhtes liikuda ei tohi. Silikoon tetavasti ei muutu tahkeks, vaid jääb teatud pehmesse konditsiooni.

Väike kirjeldus tootest:
510 Gasket Eliminator is a single component, medium strength, anaerobic sealant with good heat resistance. The product cures at ambient temperature when confined in the absence of air between close fitting metal surfaces.
http://www.loctite.com/int_henkel/locti ... 0Anaerobic

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas erxz »

vabalt võid kasutada ükskõik millist kuumakindlat silikooni, mida saab auto poest ! ca 35 eek tuub :)

kus sa seda üldse kasutada tahad ?

Viimati muutis erxz, 10 Sept 2007, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

erxz kirjutas:

vabalt võid kasutada ükskõik millist kuumakindlat silikooni, mida saab auto poest ! ca 35 eek tuub :)

kus sa seda üldse kasutada tahad ? ( karterite poolte ja kaante jaoks käib väga hästi )

Husqvarna 610E klapikambrikaas, milles on ka nookurite võllid st. kaanele rakendub pidevalt muutuv koormus. Tihendit sinna ette nähtud ei ole ja paigaldatakse ainult fikseeriva liimiga nagu Loctite 510. Lubatud tihendi paksus on ka >0,25mm. Silikoonil põhinevat ainet ei taha ilma konkreetse kogemuseta panna, kuna ei tea kuidas see seal käituda võib. Pole just isu kõike jälle lahti kiskuda.

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Kui muud lahendust ei leia, siis saan 510 tellimisega aidata. Ja on ikka kirves küll!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Virago535 kirjutas:

See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee

Hans

Suured tänud!!! Kaup kohapeal olemas u 370kr/75ml

Teadmiseks ka teistele:
Anaeroobne pinnatihend asendab traditsioonilisi kork, puit, paber ja silikoontihendeid.
Eelised:

  • ei kahane ega rooma - pole vaja järelpingutust
  • üks toode asendab mitut valmis tihendit
  • vibratsioonikindel
  • ei muutu ajajooksul hapraks
  • lihtne demonteerida
  • pinnatöötlemise täpsust võib vähendada

Põhiline erinevus võrreldes silikooni kasutamisega pinnatihendina seisneb selles, et anaeroobne pinnatihend fikseerib detailid aga silikoon mitte.

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Habanero kirjutas:
Virago535 kirjutas:

See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee

Hans

Suured tänud!!! Kaup kohapeal olemas u 370kr/75ml

Teadmiseks ka teistele:
Anaeroobne pinnatihend asendab traditsioonilisi kork, puit, paber ja silikoontihendeid.
Eelised:

  • ei kahane ega rooma - pole vaja järelpingutust
  • üks toode asendab mitut valmis tihendit
  • vibratsioonikindel
  • ei muutu ajajooksul hapraks
  • lihtne demonteerida
  • pinnatöötlemise täpsust võib vähendada

Põhiline erinevus võrreldes silikooni kasutamisega pinnatihendina seisneb selles, et anaeroobne pinnatihend fikseerib detailid aga silikoon mitte.

Saab asendada edukalt ka Loctite 518-ga. KTM-il on ette nähtud 515 aga kuna seda Eestis ei liigu, siis lasin kõik tehnilised andmekaardid välja ja võrdlesin ning suuri erinevusi 510, 515 ja 518 vahel ei kohanud. 518-t on pidevalt müügil Hydroscandi poes Peterburi maanteel.

Kõige mõjuvam põhjus mittesilikoon hermeetiku kasutamisel on see, et ta kõvastub alles siis kui liides on koos ja õhk enam ligi ei pääse. Kuna selles liites on väga oluline hästi minimaalne pilu, siis kuni silikooniga mätsid ja asja paika saad ja õige momendiga poldid kinni tõmbad jõuab silikoon juba kergelt kõvastuda ja pilu jääb liiga suur.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

mx77 kirjutas:

Saab asendada edukalt ka Loctite 518-ga. KTM-il on ette nähtud 515 aga kuna seda Eestis ei liigu, siis lasin kõik tehnilised andmekaardid välja ja võrdlesin ning suuri erinevusi 510, 515 ja 518 vahel ei kohanud. 518-t on pidevalt müügil Hydroscandi poes Peterburi maanteel.

Põhiline erinevus on temperatuuritaluvuses. 510 on kuni 200c. 515 ja 518 kannatavad kuni 150c.

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Muide ka Permabond kuni 150 kraadil, vähemasti need saidid väidavad nii:
http://www.homershams.co.nz/a_A136.htm
http://www.homershams.co.nz/a_HH190.htm

Hans

V-MAX

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Mul õnnestus 510-t osta hüdroscandist peterburi teelt. Aga selle raha eest saad palju mootoreid kokku panna.
Ja need mehed kes mootoreid silikooniga kokku panevad ei austa ei mootorit ega mootori omanikku.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Virago535 kirjutas:

Muide ka Permabond kuni 150 kraadil, vähemasti need saidid väidavad nii:
http://www.homershams.co.nz/a_A136.htm
http://www.homershams.co.nz/a_HH190.htm

Hans

http://www.optitrans.ee/index.php?id=182
MH196 200C
MH199 200C

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

http://www.comma.ee/?id=37747 loe sealt hermeetikute kohta, need kõik on turul olemas, näiteks MG autos. Ma arvan, et enamus mootori hermeetikuid sobib sinna ja neid leidub pea igas korralikus autopoes.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Optitransis käidud ja ostetud Permabond MH196, mis Loctite 510 alternatiiv. Sai ka klapikambri kaas uuesti paigaldatud ja õlilekked on igatahes kadunud.
Tänud kõigile abi eest!

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

janis kirjutas:

Ma arvan, et enamus mootori hermeetikuid sobib sinna ja neid leidub pea igas korralikus autopoes.

Väike epistel selle arvamuse peale : kui seadme konstrueerija ja/või tootja on kuskil koostamisel täpselt ära määranud mingi aine või detaili omadused, siis on selleks reeglina olemas mõjuv põhjus. Ja sellisel juhul tuleb kindlasti kas - a) kasutada täpselt seda toodet, b) kasutada täpset selle toote konkureerivat analoogi.

Ma puutusin täpselt selle sama asjaga, nagu Habanero siin lahendas, kokku Cagiva klapikambrikaane avamisel. Õnnetuseks ei olnud küll kuskilt võtta infot, et mis imelakk seal lihvpindade vahel peaks olema. Selge oli see, et silikooni sinna ei panda kuna nukkvõlli laagripukkide ülemised pooled olid kaande lihvitud ja seega täpselt mõõtu pingutamine oli ülioluline. Vanad jäljed näitasid ka seda, et kasutama peab mingit vedelat liimi või lakitaolist ollust. Sain tookord asja aetud Würth'i Motor-Dicht nimelise liimiga ehk mootoritihendusliim 0893 260 100 ( -50 ...+280 C ja 600 bar), haiseb nagu AGO liim...

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

selle teema jätkuks..
KTM EXC käib sama koha peale Three-Bond Gasket.

Mis imeloom see veel on? Kusagil manualis pole rohkem asjast kirjutatud, järelikult on mingi üldisem mõiste teatud kindlale tootele.


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

http://www.threebond.co.jp/en/product/s ... 0list.html

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=112127
lähemalt võid lugeda sealt, räägitakse three bondist ja ka asendusest jne.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

selle teema jätkuks..
KTM EXC käib sama koha peale Three-Bond Gasket.

Mis imeloom see veel on? Kusagil manualis pole rohkem asjast kirjutatud, järelikult on mingi üldisem mõiste teatud kindlale tootele.

Mingi hetk asendas KTM selle Three-Bondi Loctite 515-ga.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”