korea tsikkel vol. 2

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

korea tsikkel vol. 2

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

sorry.. moded, aga teema oli miskipärast lukku pandud... tea kas margi pärast või kellegi ilkumise eest kuid..

täna avanes mul siis lähemalt tutvuda selle rattaga nö lõpukruiisi käigus.
mis oskan öelda, tsikkel proovitud, katsutud, näpitud ja uuritud.
ei too hõiskeid praeguse XS 400 ja Aquila võrdlusesse, need on ikka ju kaks täiesti erinevat maailma ja tsiklit, üks on aastast 81 ja tolle ajastu oma, teine on tänapäeva ilmutus ja kaasaegse disainiga... mis muide ei häirinudki mind. asja kohta on öeldud õigustatult, et sportcruiser.
eemalt jätab vägagi jõulise ja soliiidse kroomi mulje. minnes ligemale ei täheldanud küll, et odavus ja plastik hakaksid silma riivama pigem plastiku lahendus on väga omapäraselt lahendatud, jätab sellise eheda kroomitud metalli mulje. sõites küllaltki stabiilne, raskuskese viidud suht alla, 218kg tühimassi annab vaid kergelt tunda. kiirendab küllaltki sümpaatselt ja seejuures ei lähe mootor sugugi nii väga karjuma kui ootaks. sõiduasend iseenesest oli mulle super, kõik asjad olid käe järgi va see, et jalarauad olid minu jaoks tiba kaugel (pikkust 170cm) ja seepärast olid jalad nagu tiba ebakindlas olekus. kokkuvõttes, olles proovinud siin erinevaid yamaha chopper laadseid rattaid ja ka hondasid ja kawasakisid mootoritega kuni 1100, siis võiks öelda et mulle see Aquila meeldis miskipärast rohkem just isteasendi ja muu värgiga mis kohe käepärasem oli. ei laida maha ka ühtki teist ratast, aga...minu jaoks oli ses koreakas midagi kummalist ja teistsugust, midagi sellist omapärast tunnet tagumikus, mida teistega ma ei saanud.
lõputiitrites võiks öelda, et tore ja samas kummaline tsikkel. on variant, et see saab olema vahepeal minu uueks kaaslaseks kilomeetrineelamisel.

moded võivad selle tekstiga nüüd teha mida heaks arvavad, proovitud on ja testisõit ka tehtud, seega olen oma arvamuse asjast avalikkuse ette toonud :wink:

ilusat ja kuiva sügist kõigile!!! K.

Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Kui sellel margil nii edasi läheb, siis varsti võib siin juba eraldi Hyosung`i alateema teha.

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

Freaksmart kirjutas:

Kui sellel margil nii edasi läheb, siis varsti võib siin juba eraldi Hyosung`i alateema teha.

arvan, et mitte. las ta olla omas konditsioonis...

iga uudse asja kohta öeldakse, et... anna aega atra seada :D :D :D

Suzuki 650 K7

sipelgas25

Lugemata postitus Postitas sipelgas25 »

Oma GV 650-ga tiirutades sattusime Türisalu pangal kokk ühe halli GV 650. Oli tema selleks ajaks sõitnud u. 1000 km-i ja mina u.600 km-i ja olen kindel et neid tuleb siia veel.

Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Kindlasti tuleb Hyosunge Eesti teedele juurde :D
Praegu peaks Hyosunge tiirutama üle kümne, neis vähemalt 8 Tallinnas ja selle lähiümbruses.

Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Hyosunge tundub rohkem olevat kui GS500e :)
Kaks aastat GS500ga sõites ei õnnestunud kordagi ühe valgusfoori taga mõne teise GSiga seisma jääda. :)
GTga aga õnnestus see juba paari esimese nädalaga. :D

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Pilt

Rokib![/url]

Bakuhatsu! Bosozoku!

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

UUS GT650X

Bakuhatsu! Bosozoku!

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Pilt

Bakuhatsu! Bosozoku!

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Pilt[/url]

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: Versys 1000 SE
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

ar kirjutas:

Kindlasti tuleb Hyosunge Eesti teedele juurde :D
Praegu peaks Hyosunge tiirutama üle kümne, neis vähemalt 8 Tallinnas ja selle lähiümbruses.

... ja kevadel lisandub ka üks minu poolt juhitav ratas (seda siis GT 650iR näol) 8)

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

ar kirjutas:

Kindlasti tuleb Hyosunge Eesti teedele juurde :D
Praegu peaks Hyosunge tiirutama üle kümne, neis vähemalt 8 Tallinnas ja selle lähiümbruses.

Soovitan sul kodulehel need GT650 pildid selle uuema facelift´itud versiooni omade vastu välja vahetada (Nagu Freaksmarti oma). See näeb tunduvalt kaasaegsem välja (kellad näiteks)...

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Siin on mõned review´id http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... ?veh=25997, kus selgub ,et mootori töökindlus annab soovida.

Näiteks:>>>I have ridden 5000 miles hard after break in. The only problem I had was replacing a $2 fuel filter. After 5500 miles, I'm on the highway just reaching 100 mph, and something metal in the engine broke loudly. Then a loss of mechanical power and the worst grinding noise you ever want to hear. I very dangerously avoid traffic and roll to the side of the highway half blind 'cause of all of the engine smoke. She is shot. It is either the tranny gears or I threw a rod. I very meticulously change my oil and filter every 700 - 1000 miles. This should not have happened. Haven't heard back from the dealer yet, but they will fix or most likely replace the engine. I'm still under the 1st year of my warranty. I will keep you posted.<<< :shock:

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Siit samast:

http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... &veh=25997,
...Now it will not start and dealership is no help and still waiting for Hyosung to call me back. But it does look good sitting in the garage...

:P

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

To: Bullet1222 ja Hans
Kindlasti satub vahetevahel tsiklitele ka defektseid detaile. Seda juhtub paraku kõikide tootjatega, mitte ainult Hyosungiga.
Väga oluline on hoopis see, et tsiklite maaletooja/edasimüüja suudaks mure kiiresti lahendada - tuvastaks defektse detaili või sõlme, muretseks kiiresti varuosad ning teostaks kvalitseetselt remonditööd.
Tihtipeale just selle, s.t teeninduskvaliteedi järgi otsustavad kliendid, kas nad ka oma järgmise sõiduki ostavad samast firmast.

Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Just, eks kõigil juhtub. Igaljuhul edu 8)

V-MAX
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

ar kirjutas:

To: Bullet1222 ja Hans
Kindlasti satub vahetevahel tsiklitele ka defektseid detaile. Seda juhtub paraku kõikide tootjatega, mitte ainult Hyosungiga.
Väga oluline on hoopis see, et tsiklite maaletooja/edasimüüja suudaks mure kiiresti lahendada - tuvastaks defektse detaili või sõlme, muretseks kiiresti varuosad ning teostaks kvalitseetselt remonditööd.
Tihtipeale just selle, s.t teeninduskvaliteedi järgi otsustavad kliendid, kas nad ka oma järgmise sõiduki ostavad samast firmast.

Mis parata, Eestis on teeninduskvaliteet tihtipeale madal. Kuid kui Hyosung suudab Eestis pakkuda korralikku teeninduskvaliteet, on see suur pluss Hyosungi kasuks. Ja kindlasti korralik teeninduskvaliteet suurendab ka läbimüüki. 8)

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Pilt

Bakuhatsu! Bosozoku!

sipelgas25

Lugemata postitus Postitas sipelgas25 »

Tegelikult on ju Hyosung alles nii noor (EESTIS) alates 2006 aastast. Ükski omanik arvatavasti ei oska veel öelda mis ta tegelikult on. 6000 või 8000 km-i ei ole ju tegelikult veel mingi suur läbisõit et otsustada. :o

Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Tegelikult on näiteks ühe Eestis asuva Hyosungi kruiseri läbisõit tänaseks üle 15 000 kilomeetri ja mootor tiksub endiselt ilusti :D

Tervitades
Anti
..............

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Vabandage mu laiskust ja teadmatust,aga kas selle margi ratastele näiteks sport sumpsi ja muid aftermarket vidinaid saab?
Puht lollist huvist küsin :D

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

To: Alwayslate
Hyosungile liigub ka tuuningosi. Vaja natuke surfata. Siin näiteks paar ettejuhtuvat linki
http://www.rg-racing.com/
http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/gt650.html

Tervitades
Anti
..............

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Hakka või mõtlema selle peale ,et naisele see gt650r osta.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

To: Alwayslate
Tule vaatama-katsuma-proovisõidule.
512 0000

Tervitades
Anti
..............

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Jube lahe teema Teil siin. Nagu selle hoisongi reklaam vms. Ehk aitab!

Viimati muutis Valmet, 01 Mai 2008, 21:53, muudetud 1 kord kokku.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: Versys 1000 SE
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

Valmet kirjutas:

Jube lahe teema Teil siin. Nahu selle hoisongi reklaam vms. Ehk aitab!

Samamoodi käib foorumites ka mõne teise margi tutvustamine... 8)

Nii et ära kurjusta siin midagi! Kui ei meeldi ega keegi ei käsegi sul seda ratast osta. :wink:

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Valmet

...Nahu selle hoisongi reklaam vms. Ehk aitab!

Kuni miskeid väljahüppavaid reklaame ei tule, on kõik OK. Rahvas on ajapikku ka Korea autodega harjunud, küllap tekib ka Korea tsiklitele oma turg. Samuti põlati kunagi ka Jaapani tsikleid. Tolerantsi :D

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Holms kirjutas:

Kuni miskeid väljahüppavaid reklaame ei tule, on kõik OK.

Päriselt on asi natukene teistpidi ja kogu varjatud reklaam ja üldise arutelu teemades tehtud müügipakkumised stiilis "osta mu ratas ära" või "päriselt on meie rattad parteamad ja odavamad" lähevad enamus alati kustutamisele. Antud teema on korea mootorratastest ja selletõttu ei saa olla midagi ka selle vastu, kui nende rataste müüja neid siin tutvustab ja inimestele pakub võimalust soovi korral ka kohale tulla ja neid näpuga katsuda.

Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: Versys 1000 SE
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

Isegi sai korea ratta kasuks otsus tehtud, kuna siin foorumis tutvustati seda ja pakuti võimalust ise näha ja katsuda. Varem ei teadnud ma seda marki ratastest mitte midagi...

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

ar kirjutas:

Tegelikult on näiteks ühe Eestis asuva Hyosungi kruiseri läbisõit tänaseks üle 15 000 kilomeetri ja mootor tiksub endiselt ilusti :D

Annaks vanajumal talle pikka iga ja mootor tiksuks ikka teist sama palju veel :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”