Loctite 510
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Loctite 510
Kas keegi oskab soovitada alternatiive "Loctite 510" anaeroobsele tihendipastale? Konkreetne toode on workshop manuali järgi ette nähtud klapikambri kaane ja karteri poolte ühendamisel ilma tihendita. Peab olema võimeline tahestuma ja kannatama temperatuuri >200c. Kasutaks küll ettenähtud toodet aga seda pole saada ja on ka küllalt kallis 500eek/50ml.
Tänud jube ette!
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee
Hans
Loctite 510 ei ole silikoonil põhinev. Tahangi teada, kas silikoonil põhinevad materjalid on kasutatavad kohtades, kus pinnad üksteise suhtes liikuda ei tohi. Silikoon tetavasti ei muutu tahkeks, vaid jääb teatud pehmesse konditsiooni.
Väike kirjeldus tootest:
510 Gasket Eliminator is a single component, medium strength, anaerobic sealant with good heat resistance. The product cures at ambient temperature when confined in the absence of air between close fitting metal surfaces.
http://www.loctite.com/int_henkel/locti ... 0Anaerobic
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
vabalt võid kasutada ükskõik millist kuumakindlat silikooni, mida saab auto poest ! ca 35 eek tuub
kus sa seda üldse kasutada tahad ?
www.motodepoo.ee
erxz kirjutas:vabalt võid kasutada ükskõik millist kuumakindlat silikooni, mida saab auto poest ! ca 35 eek tuub
kus sa seda üldse kasutada tahad ? ( karterite poolte ja kaante jaoks käib väga hästi )
Husqvarna 610E klapikambrikaas, milles on ka nookurite võllid st. kaanele rakendub pidevalt muutuv koormus. Tihendit sinna ette nähtud ei ole ja paigaldatakse ainult fikseeriva liimiga nagu Loctite 510. Lubatud tihendi paksus on ka >0,25mm. Silikoonil põhinevat ainet ei taha ilma konkreetse kogemuseta panna, kuna ei tea kuidas see seal käituda võib. Pole just isu kõike jälle lahti kiskuda.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Virago535 kirjutas:See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee
Hans
Suured tänud!!! Kaup kohapeal olemas u 370kr/75ml
Teadmiseks ka teistele:
Anaeroobne pinnatihend asendab traditsioonilisi kork, puit, paber ja silikoontihendeid.
Eelised:
- ei kahane ega rooma - pole vaja järelpingutust
- üks toode asendab mitut valmis tihendit
- vibratsioonikindel
- ei muutu ajajooksul hapraks
- lihtne demonteerida
- pinnatöötlemise täpsust võib vähendada
Põhiline erinevus võrreldes silikooni kasutamisega pinnatihendina seisneb selles, et anaeroobne pinnatihend fikseerib detailid aga silikoon mitte.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Habanero kirjutas:Virago535 kirjutas:See leht: http://www.homershams.co.nz/a_510.htm annab vasteks Permabond tooted A136 v HH190. Eestis müüb www.optitrans.ee
Hans
Suured tänud!!! Kaup kohapeal olemas u 370kr/75ml
Teadmiseks ka teistele:
Anaeroobne pinnatihend asendab traditsioonilisi kork, puit, paber ja silikoontihendeid.
Eelised:
- ei kahane ega rooma - pole vaja järelpingutust
- üks toode asendab mitut valmis tihendit
- vibratsioonikindel
- ei muutu ajajooksul hapraks
- lihtne demonteerida
- pinnatöötlemise täpsust võib vähendada
Põhiline erinevus võrreldes silikooni kasutamisega pinnatihendina seisneb selles, et anaeroobne pinnatihend fikseerib detailid aga silikoon mitte.
Saab asendada edukalt ka Loctite 518-ga. KTM-il on ette nähtud 515 aga kuna seda Eestis ei liigu, siis lasin kõik tehnilised andmekaardid välja ja võrdlesin ning suuri erinevusi 510, 515 ja 518 vahel ei kohanud. 518-t on pidevalt müügil Hydroscandi poes Peterburi maanteel.
Kõige mõjuvam põhjus mittesilikoon hermeetiku kasutamisel on see, et ta kõvastub alles siis kui liides on koos ja õhk enam ligi ei pääse. Kuna selles liites on väga oluline hästi minimaalne pilu, siis kuni silikooniga mätsid ja asja paika saad ja õige momendiga poldid kinni tõmbad jõuab silikoon juba kergelt kõvastuda ja pilu jääb liiga suur.
mx77 kirjutas:Saab asendada edukalt ka Loctite 518-ga. KTM-il on ette nähtud 515 aga kuna seda Eestis ei liigu, siis lasin kõik tehnilised andmekaardid välja ja võrdlesin ning suuri erinevusi 510, 515 ja 518 vahel ei kohanud. 518-t on pidevalt müügil Hydroscandi poes Peterburi maanteel.
Põhiline erinevus on temperatuuritaluvuses. 510 on kuni 200c. 515 ja 518 kannatavad kuni 150c.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Muide ka Permabond kuni 150 kraadil, vähemasti need saidid väidavad nii:
http://www.homershams.co.nz/a_A136.htm
http://www.homershams.co.nz/a_HH190.htm
Hans
Virago535 kirjutas:Muide ka Permabond kuni 150 kraadil, vähemasti need saidid väidavad nii:
http://www.homershams.co.nz/a_A136.htm
http://www.homershams.co.nz/a_HH190.htmHans
http://www.optitrans.ee/index.php?id=182
MH196 200C
MH199 200C
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
http://www.comma.ee/?id=37747 loe sealt hermeetikute kohta, need kõik on turul olemas, näiteks MG autos. Ma arvan, et enamus mootori hermeetikuid sobib sinna ja neid leidub pea igas korralikus autopoes.
janis kirjutas:Ma arvan, et enamus mootori hermeetikuid sobib sinna ja neid leidub pea igas korralikus autopoes.
Väike epistel selle arvamuse peale : kui seadme konstrueerija ja/või tootja on kuskil koostamisel täpselt ära määranud mingi aine või detaili omadused, siis on selleks reeglina olemas mõjuv põhjus. Ja sellisel juhul tuleb kindlasti kas - a) kasutada täpselt seda toodet, b) kasutada täpset selle toote konkureerivat analoogi.
Ma puutusin täpselt selle sama asjaga, nagu Habanero siin lahendas, kokku Cagiva klapikambrikaane avamisel. Õnnetuseks ei olnud küll kuskilt võtta infot, et mis imelakk seal lihvpindade vahel peaks olema. Selge oli see, et silikooni sinna ei panda kuna nukkvõlli laagripukkide ülemised pooled olid kaande lihvitud ja seega täpselt mõõtu pingutamine oli ülioluline. Vanad jäljed näitasid ka seda, et kasutama peab mingit vedelat liimi või lakitaolist ollust. Sain tookord asja aetud Würth'i Motor-Dicht nimelise liimiga ehk mootoritihendusliim 0893 260 100 ( -50 ...+280 C ja 600 bar), haiseb nagu AGO liim...
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
http://www.threebond.co.jp/en/product/s ... 0list.html
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=112127
lähemalt võid lugeda sealt, räägitakse three bondist ja ka asendusest jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.