Rullikute vahetamine

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

oldmoped kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.

Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?
:shock:

Tore võib ju siin tarka panna olla, aga tuleks endale kas asi kõigepealt selgeks teha või siis ennast niimoodi väljendama õppida, et see ka arusaadav oleks.

mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

raitonrait2 kirjutas:
oldmoped kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.

Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?
:shock:

mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!

Ja kuidas puutub see kõik resonaatorpauna madalamatel või kõrgematel pööretel töölehakamisse, nagu sa väitsid?
Resonaator hakkab alati tööle samadel mootoripööretel!!!
Kui sul on sees kergemad rullid, siis on samadel mootoripööretel ülekanne aeglasem (niikaua, kuni variaatori tööala maxi jõuab, siis ei ole enam mittemingit vahet). Selletõttu töötab sama kiiruse saavutamiseks mootor kõrgematel pööretel, mille juures on juba mootoril rohkem jõudu ja võimalik, et see langeb kokku juba ka resonaatori tööalaga.
Enamuse resonaatorsummutite (ehk nagu teie räägite sportsummutite) suur miinus ongi see, et kuna vastusurve on väike, siis mootor tihti alumises otsas väändes kaotab märgatavalt mille tõttu ongi aeglane ülekanne vajalik.


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

samas vbl on sul süüteblock vahetatud?.

mul endal sai süüteblock ära vahetatud kuna piip oli katki ja põletas blocki läbi. ja nyyd uus süüteblock on hilisema süütega ja alguses uimerdab . ei ole särtsakust. ja siis kui jõuab sinna maani kus põõrded yless saab hakkab liikuma alles.

Viimati muutis Treax, 17 Sept 2007, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

mai saa aru,mingit laus s**** pole ka ju mõtet postitada.


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

aga tõesta et see on s**t. mina võin kyll tõestada et SEE EI OLE s**t!

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

eriti asjalik on antud teemas veel see, et nõu küsiv inimene ei ole isegi mainima vaevunud, et tal

aggressive kirjutas:

500-1000 km tagasi on vahetatud kolb, silinder, kõik laagrid, väntvõll(kõik 70 ccm)..siis veel sportsumps(hand made), sportsidurivedru(vist ka sport sidur).ja veel vist midagi

no krt, inimesed ei ole mõttelugejad


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

njah...nüüd siis tead: :lol:


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

ja koonusfilter on ka peal


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

aga mis värvi su siduri vedrud on ?. valged vast tundub natuke nõrk 70ccm . ei tea täpselt kuna ei oma 70ccm. ja alguses toimub liiga kiiresti haakumine ja tai saagi põõrdeid sinna kuhu peab.


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

Treax kirjutas:

aga mis värvi su siduri vedrud on ?. valged vast tundub natuke nõrk 70ccm . ei tea täpselt kuna ei oma 70ccm. ja alguses toimub liiga kiiresti haakumine ja tai saagi põõrdeid sinna kuhu peab.

jh, 70 ccm vähemalt kollased, ja kõvemad

KOndimootor

Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

kollased vedrud on

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Miks sa üldse arvad, et asi võib olla kas rullikutes, siduris jne?
Nagu teisest teemast lugeda, siis sul ju mootor ei töötagi korralikult vaid alumine ots kipub täisjooksma. Mis seal siis imestada on, et alguses kohe iikuma ei hakka vaid aega võtab, kuni ennast puhtaks köhib.


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

mis mõttes alumine ots kipub täis jooksma?? et saab liiga palju bentsu kätte?
kui alumine ots kipub täis jooksma, siis mis tegema peaksin..kui saab yldse midagi teha

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Pead karterisse auke puurima, siis ei jookse enam täis ja foori alt minnes on hoopis teine tera- ülikõva minek.

Hundiralli

Teema algataja
Riks

Lugemata postitus Postitas Riks »

Vaata, et liiga suuri ei puuri!


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

et saaks rohkem õhku?

Kasutaja avatar

margus187
Postitusi: 28
Liitunud: 02 Aug 2007, 20:07
Tsikkel: DR BIG 800S
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas margus187 »

See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisega

Tervitades Margus!

Honda Camino PA50 - Honda MT5 -Suzuki TS70X - Wolf 200cc - STM 200 SX - MZ 125 SM - Yamaha XT350 - Suzuki DR BIG 800S

Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

mõtlesin just, et kirjutan, et mis pa*ka te ajate..siis mõtlesin, et ju siis räägivad õiget juttu, kui nii targad on aga njah :x

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

margus187 kirjutas:

See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisega

Tervitades Margus!

Alumise otsa pöördeid saab keerata karburaatori kõige alumisest kruvist- lõponi kinni või lahti.

Hundiralli
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”