Rullikute vahetamine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
oldmoped kirjutas:raitonrait2 kirjutas:kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?
Tore võib ju siin tarka panna olla, aga tuleks endale kas asi kõigepealt selgeks teha või siis ennast niimoodi väljendama õppida, et see ka arusaadav oleks.
mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
raitonrait2 kirjutas:oldmoped kirjutas:raitonrait2 kirjutas:kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?
mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!
Ja kuidas puutub see kõik resonaatorpauna madalamatel või kõrgematel pööretel töölehakamisse, nagu sa väitsid?
Resonaator hakkab alati tööle samadel mootoripööretel!!!
Kui sul on sees kergemad rullid, siis on samadel mootoripööretel ülekanne aeglasem (niikaua, kuni variaatori tööala maxi jõuab, siis ei ole enam mittemingit vahet). Selletõttu töötab sama kiiruse saavutamiseks mootor kõrgematel pööretel, mille juures on juba mootoril rohkem jõudu ja võimalik, et see langeb kokku juba ka resonaatori tööalaga.
Enamuse resonaatorsummutite (ehk nagu teie räägite sportsummutite) suur miinus ongi see, et kuna vastusurve on väike, siis mootor tihti alumises otsas väändes kaotab märgatavalt mille tõttu ongi aeglane ülekanne vajalik.
-
Teema algataja
samas vbl on sul süüteblock vahetatud?.
mul endal sai süüteblock ära vahetatud kuna piip oli katki ja põletas blocki läbi. ja nyyd uus süüteblock on hilisema süütega ja alguses uimerdab . ei ole särtsakust. ja siis kui jõuab sinna maani kus põõrded yless saab hakkab liikuma alles.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
eriti asjalik on antud teemas veel see, et nõu küsiv inimene ei ole isegi mainima vaevunud, et tal
aggressive kirjutas:500-1000 km tagasi on vahetatud kolb, silinder, kõik laagrid, väntvõll(kõik 70 ccm)..siis veel sportsumps(hand made), sportsidurivedru(vist ka sport sidur).ja veel vist midagi
no krt, inimesed ei ole mõttelugejad
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 02 Aug 2007, 20:07
- Tsikkel: DR BIG 800S
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 1 kord
See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisega
Tervitades Margus!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
margus187 kirjutas:See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisegaTervitades Margus!
Alumise otsa pöördeid saab keerata karburaatori kõige alumisest kruvist- lõponi kinni või lahti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.