korea tsikkel vol. 2
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
korea tsikkel vol. 2
sorry.. moded, aga teema oli miskipärast lukku pandud... tea kas margi pärast või kellegi ilkumise eest kuid..
täna avanes mul siis lähemalt tutvuda selle rattaga nö lõpukruiisi käigus.
mis oskan öelda, tsikkel proovitud, katsutud, näpitud ja uuritud.
ei too hõiskeid praeguse XS 400 ja Aquila võrdlusesse, need on ikka ju kaks täiesti erinevat maailma ja tsiklit, üks on aastast 81 ja tolle ajastu oma, teine on tänapäeva ilmutus ja kaasaegse disainiga... mis muide ei häirinudki mind. asja kohta on öeldud õigustatult, et sportcruiser.
eemalt jätab vägagi jõulise ja soliiidse kroomi mulje. minnes ligemale ei täheldanud küll, et odavus ja plastik hakaksid silma riivama pigem plastiku lahendus on väga omapäraselt lahendatud, jätab sellise eheda kroomitud metalli mulje. sõites küllaltki stabiilne, raskuskese viidud suht alla, 218kg tühimassi annab vaid kergelt tunda. kiirendab küllaltki sümpaatselt ja seejuures ei lähe mootor sugugi nii väga karjuma kui ootaks. sõiduasend iseenesest oli mulle super, kõik asjad olid käe järgi va see, et jalarauad olid minu jaoks tiba kaugel (pikkust 170cm) ja seepärast olid jalad nagu tiba ebakindlas olekus. kokkuvõttes, olles proovinud siin erinevaid yamaha chopper laadseid rattaid ja ka hondasid ja kawasakisid mootoritega kuni 1100, siis võiks öelda et mulle see Aquila meeldis miskipärast rohkem just isteasendi ja muu värgiga mis kohe käepärasem oli. ei laida maha ka ühtki teist ratast, aga...minu jaoks oli ses koreakas midagi kummalist ja teistsugust, midagi sellist omapärast tunnet tagumikus, mida teistega ma ei saanud.
lõputiitrites võiks öelda, et tore ja samas kummaline tsikkel. on variant, et see saab olema vahepeal minu uueks kaaslaseks kilomeetrineelamisel.
moded võivad selle tekstiga nüüd teha mida heaks arvavad, proovitud on ja testisõit ka tehtud, seega olen oma arvamuse asjast avalikkuse ette toonud
ilusat ja kuiva sügist kõigile!!! K.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
ar kirjutas:Kindlasti tuleb Hyosunge Eesti teedele juurde
![]()
Praegu peaks Hyosunge tiirutama üle kümne, neis vähemalt 8 Tallinnas ja selle lähiümbruses.
... ja kevadel lisandub ka üks minu poolt juhitav ratas (seda siis GT 650iR näol)
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
ar kirjutas:Kindlasti tuleb Hyosunge Eesti teedele juurde
![]()
Praegu peaks Hyosunge tiirutama üle kümne, neis vähemalt 8 Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Soovitan sul kodulehel need GT650 pildid selle uuema facelift´itud versiooni omade vastu välja vahetada (Nagu Freaksmarti oma). See näeb tunduvalt kaasaegsem välja (kellad näiteks)...
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Siin on mõned review´id http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... ?veh=25997, kus selgub ,et mootori töökindlus annab soovida.
Näiteks:>>>I have ridden 5000 miles hard after break in. The only problem I had was replacing a $2 fuel filter. After 5500 miles, I'm on the highway just reaching 100 mph, and something metal in the engine broke loudly. Then a loss of mechanical power and the worst grinding noise you ever want to hear. I very dangerously avoid traffic and roll to the side of the highway half blind 'cause of all of the engine smoke. She is shot. It is either the tranny gears or I threw a rod. I very meticulously change my oil and filter every 700 - 1000 miles. This should not have happened. Haven't heard back from the dealer yet, but they will fix or most likely replace the engine. I'm still under the 1st year of my warranty. I will keep you posted.<<<
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
Siit samast:
http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... &veh=25997,
...Now it will not start and dealership is no help and still waiting for Hyosung to call me back. But it does look good sitting in the garage...
Hans
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: Bullet1222 ja Hans
Kindlasti satub vahetevahel tsiklitele ka defektseid detaile. Seda juhtub paraku kõikide tootjatega, mitte ainult Hyosungiga.
Väga oluline on hoopis see, et tsiklite maaletooja/edasimüüja suudaks mure kiiresti lahendada - tuvastaks defektse detaili või sõlme, muretseks kiiresti varuosad ning teostaks kvalitseetselt remonditööd.
Tihtipeale just selle, s.t teeninduskvaliteedi järgi otsustavad kliendid, kas nad ka oma järgmise sõiduki ostavad samast firmast.
Anti
..............
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
ar kirjutas:To: Bullet1222 ja Hans
Kindlasti satub vahetevahel tsiklitele ka defektseid detaile. Seda juhtub paraku kõikide tootjatega, mitte ainult Hyosungiga.
Väga oluline on hoopis see, et tsiklite maaletooja/edasimüüja suudaks mure kiiresti lahendada - tuvastaks defektse detaili või sõlme, muretseks kiiresti varuosad ning teostaks kvalitseetselt remonditööd.
Tihtipeale just selle, s.t teeninduskvaliteedi järgi otsustavad kliendid, kas nad ka oma järgmise sõiduki ostavad samast firmast.
Mis parata, Eestis on teeninduskvaliteet tihtipeale madal. Kuid kui Hyosung suudab Eestis pakkuda korralikku teeninduskvaliteet, on see suur pluss Hyosungi kasuks. Ja kindlasti korralik teeninduskvaliteet suurendab ka läbimüüki.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: Alwayslate
Hyosungile liigub ka tuuningosi. Vaja natuke surfata. Siin näiteks paar ettejuhtuvat linki
http://www.rg-racing.com/
http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/gt650.html
Anti
..............
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Valmet kirjutas:Jube lahe teema Teil siin. Nahu selle hoisongi reklaam vms. Ehk aitab!
Samamoodi käib foorumites ka mõne teise margi tutvustamine...
Nii et ära kurjusta siin midagi! Kui ei meeldi ega keegi ei käsegi sul seda ratast osta.
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Valmet
...Nahu selle hoisongi reklaam vms. Ehk aitab!
Kuni miskeid väljahüppavaid reklaame ei tule, on kõik OK. Rahvas on ajapikku ka Korea autodega harjunud, küllap tekib ka Korea tsiklitele oma turg. Samuti põlati kunagi ka Jaapani tsikleid. Tolerantsi
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Holms kirjutas:Kuni miskeid väljahüppavaid reklaame ei tule, on kõik OK.
Päriselt on asi natukene teistpidi ja kogu varjatud reklaam ja üldise arutelu teemades tehtud müügipakkumised stiilis "osta mu ratas ära" või "päriselt on meie rattad parteamad ja odavamad" lähevad enamus alati kustutamisele. Antud teema on korea mootorratastest ja selletõttu ei saa olla midagi ka selle vastu, kui nende rataste müüja neid siin tutvustab ja inimestele pakub võimalust soovi korral ka kohale tulla ja neid näpuga katsuda.
Isegi sai korea ratta kasuks otsus tehtud, kuna siin foorumis tutvustati seda ja pakuti võimalust ise näha ja katsuda. Varem ei teadnud ma seda marki ratastest mitte midagi...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.