keti eluiga ja kuluvus


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kommenteeriks siis ka oma kogemusi. Neid kriipsuke alla 20k. Eks ma nüüd muidugi tulevikku ennustan, aga pakun, et 30K ja üle pole mingi probleem. Kasutan automaatõlitajat ning 10W40 poolsünt mootoriõli. Vähemalt siiani küll kett mingeid peatse suremise märke ilmutanud pole ja tagumise hammasratta pealt sikutamise test annab ka veel täiesti OK tulemuse. Samuti pole viimase 5-6k jooksul teda pingutanud, kuigi peaaegu oleks vist juba aeg küll. Rattaks seesama eelmainitud 60kW Gixxef ja sõidustiil rahulikumapoolne. Kett on DID O-ring ja mina teda vahetanud pole ning ei oska arvata, palju ta enne mind juba sõitnud oli.

Küll aga peab paika see Ratizi väide, et esimene hammakas kulub tagumisest oluliselt rutem. Loogiline kah - vähem hambaid ja väiksem toetuspind. See oli küll üsna kulunud väljanägemisega, kui kevadel siduritrossi purunemise tõttu olin sunnitud tal katte eest ära võtma. Sõites samas ei anna ta küll veel mitte mingisugusel viisil endast märku.

EDIT: 530 mõõdus kett peaks olema, kui mälu ei peta

Viimati muutis joel, 05 Nov 2007, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
Joel

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”