Plastik
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 495
- Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
- Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Tallinn
Plastik
Tervist
Selline küsimus, et kuidas on plastiku värvuse ja ´´läikega´´ või nii. Sellesmõttes, et mu rattal on gondlid ajapikku ära tuhmunud ja selliseks valgeks kulunud või nii. Kas on olemas mingeid aineid või protseduure mis teeks plastikute pinda kuidagi elevamaks jälle, ergastaks värve, või ei ole muud valikud kui uus gondli ring?
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
ergastamine
võid proovida mingi 1000-ese liivapaberiga ja siis pärast üle poleerida (see on oletus, mis peaks mõjuma, kuid pead ei anna), kuid alati on võimalik värvida ja asi jääb väga ilus nt: http://fotoalbum.ee/photos/motoraks/14722553
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
- Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kõik kannatab värvida - kaasa arvatud plastikosad - gondel jms.
Tulemus saab ilus olema, nii et edu!
Jupid kruvi maha - ja värvitöökoja poole punuma.
Mitmevärvilist ei oska me teha, aga ilusa metallikuga oleme hakkama saand küll
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
-
Teema algataja - Postitusi: 495
- Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
- Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Tallinn
Re: ergastamine
taimo_80 kirjutas:võid proovida mingi 1000-ese liivapaberiga ja siis pärast üle poleerida (see on oletus, mis peaks mõjuma, kuid pead ei anna), kuid alati on võimalik värvida ja asi jääb väga ilus nt: http://fotoalbum.ee/photos/motoraks/14722553
Värvimise kohta nii palju, et eelmisel rattal lasin ka kõik gondlid üle värvida professionaalidel spets värvidega, tulemus oli küll ilus, kuid mõne aja pärast hakkas värv paljudest kohtadest pragunema ja maha kooruma. Nii kaua see värv vist püsid peal kui ei saa kõvat painutamist või temperatuuride vahet, näiteks päikese käes seismist
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
kallist värvi on suhteliselt mõtetu sinna peale panna(see on minu arvamus!!!), kuna enduuro sõidab ka metsas, kus ta ka kukkub ja ei taha mõelda, et iga kukkumine läks 50kr maksma too ktm, mille lingi ma saatsin, tolle värvisin ma 150kr värviga, mis on tugev ja metsas ei tekkinud ka kukkumisel erilisi kriime, kuid pikapeale tulid ka need.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Värvimise kohta nii palju, et eelmisel rattal lasin ka kõik gondlid üle värvida professionaalidel spets värvidega, tulemus oli küll ilus, kuid mõne aja pärast hakkas värv paljudest kohtadest pragunema ja maha kooruma. Nii kaua see värv vist püsid peal kui ei saa kõvat painutamist või temperatuuride vahet, näiteks päikese käes seismist
Imelik, see ktm, mille mina värvisin 150kr-se värviga kestab siiamaani ja ainukesed vead on kriimud, mis on tingitud kukkumisest. See koorumise viga tuleneb rohkem eeltööst või värvi margist.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: ergastamine
Artemide kirjutas:taimo_80 kirjutas:võid proovida mingi 1000-ese liivapaberiga ja siis pärast üle poleerida (see on oletus, mis peaks mõjuma, kuid pead ei anna), kuid alati on võimalik värvida ja asi jääb väga ilus nt: http://fotoalbum.ee/photos/motoraks/14722553
Värvimise kohta nii palju, et eelmisel rattal lasin ka kõik gondlid üle värvida professionaalidel spets värvidega, tulemus oli küll ilus, kuid mõne aja pärast hakkas värv paljudest kohtadest pragunema ja maha kooruma. Nii kaua see värv vist püsid peal kui ei saa kõvat painutamist või temperatuuride vahet, näiteks päikese käes seismist
No siis ikka ei olnud ju nii proffesionaalid ja spets värvid...
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: ergastamine
Säga kirjutas:Artemide kirjutas:taimo_80 kirjutas:võid proovida mingi 1000-ese liivapaberiga ja siis pärast üle poleerida (see on oletus, mis peaks mõjuma, kuid pead ei anna), kuid alati on võimalik värvida ja asi jääb väga ilus nt: http://fotoalbum.ee/photos/motoraks/14722553
Värvimise kohta nii palju, et eelmisel rattal lasin ka kõik gondlid üle värvida professionaalidel spets värvidega, tulemus oli küll ilus, kuid mõne aja pärast hakkas värv paljudest kohtadest pragunema ja maha kooruma. Nii kaua see värv vist püsid peal kui ei saa kõvat painutamist või temperatuuride vahet, näiteks päikese käes seismist
No siis ikka ei olnud ju nii proffesionaalid ja spets värvid...
Ei tea mina spetsvärve, mis kannataks krossi- ja hardcoreenduroratastele pealeladumist ning peale OTSTARBEKAT kasutamist näeksid ilusad veel välja
.Siuksi on vist keeruline leida
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Sellise esteetmehe plastik kannab ehk värvi küll (garaazis ja pühapäeviti sõites) aga käesolevas teemas on värvimine mõtetu raharaiskamine. Abiks poleerimispasta ja miski silikonimikstuur jms selline pleekimise üleviksimise stuff. Plastik, millele tehasest ei ole värvi peale kantud, ongi juba omas lõppviimistluses - sinna külge ei nakka eimiski. Sama hea kui oranz rasvakriit mustaks värvida - saab mustaks küll aga seda vaid seniks kuniks kasutama hakatakse.
tramm66 kirjutas:Sellise esteetmehe plastik kannab ehk värvi küll (garaazis ja pühapäeviti sõites) aga käesolevas teemas on värvimine mõtetu raharaiskamine. Abiks poleerimispasta ja miski silikonimikstuur jms selline pleekimise üleviksimise stuff. Plastik, millele tehasest ei ole värvi peale kantud, ongi juba omas lõppviimistluses - sinna külge ei nakka eimiski. Sama hea kui oranz rasvakriit mustaks värvida - saab mustaks küll aga seda vaid seniks kuniks kasutama hakatakse.
Mitte alati!
On ju olemas üks aine, nimi on küll ununenud, kuid selline liimi taoline aine mida kantakse enne värvimist plastikule, see garanteerib, et värv külge hakkab ning püsib seal. Värvile peab muidugi sisse segama "plastik ainet"...ühesõnaga see laseb detailil painduda, ilma, et värv hakkaks mõranema või kooruma!
Kui sa selliste primitiivsete sõnadega lahti seletad oma mure värvipoe onule või tädile siis ta peaks teadma millest jutt!
-
Teema algataja - Postitusi: 495
- Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
- Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Tallinn
mx77 kirjutas:osta parem uus plastiring ja mõni kleepsusari - need peavad üllatavalt hästi igasugusele väärkohtlemisele vastu.
No ütle mis hinnaga ma eestist saan terve plastiku ringi enda rattale. Väga väga mitu kilo läheb ikka maksma ja väga niisama ei tahaks sellist välja minekut teha, aga samas tahaks et ratas ikka ilus välja näeks.
Primo kirjutas:Ei tea mina spetsvärve, mis kannataks krossi- ja hardcoreenduroratastele pealeladumist ning peale OTSTARBEKAT kasutamist näeksid ilusad veel välja Question Smile .Siuksi on vist keeruline leida Wink
No selle põhimõttega ikka värviks et ta seal ilus peal oleks, ei olegi plaanis minna kuhugi metsa külge maha panema.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Artemide kirjutas:mx77 kirjutas:osta parem uus plastiring ja mõni kleepsusari - need peavad üllatavalt hästi igasugusele väärkohtlemisele vastu.
No ütle mis hinnaga ma eestist saan terve plastiku ringi enda rattale. Väga väga mitu kilo läheb ikka maksma ja väga niisama ei tahaks sellist välja minekut teha, aga samas tahaks et ratas ikka ilus välja näeks.
Plastiring maksab 1400 eeku. Mis mitu kilo jutt? Ise ka usud?
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
susi kirjutas:Kui siin juba tuli jutuks kleepsudest ja plastikringidest, siis ega keegi ei oska aidata küsimuses, et kust saada 1994 KTM 300 EXC uut plastikuringi ja kleepse? Kas nii vanale on üldse plastikuid saada?
Ette tänades
Äkki siit:
http://www.enduro-store.de/plastik/ktm/ ... 197c79.php
-
- Postitusi: 2236
- Liitunud: 06 Sept 2007, 11:25
- Tsikkel: Yamaha Drag Star 1100A
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mx77 kirjutas:Kleepse küll vaevalt küll enam esinduse kaudu saad.
Kleepse tasub ebays otsida.
üks võimalus on otsida kleepsude pilt internetist, joonistad või lased joonistada vektoriks üle, et kleepsumees saaks lõigata/printida ja voilaa.
kleepsude tootmine ise väga kalliks ei lähe, pigem selle ülejoonistamise eest küsitakse mõnusat raha, kuna see on üsna aeganõudev tegevus, kuid selle õpib suht kiirelt ära. kel janu, sel jalad.
ma võin ülejoonistamise ja tootmise teenust pakkuda, kui ise torkida ei viitsi
libek kirjutas:tramm66 kirjutas:Sellise esteetmehe plastik kannab ehk värvi küll (garaazis ja pühapäeviti sõites) aga käesolevas teemas on värvimine mõtetu raharaiskamine. Abiks poleerimispasta ja miski silikonimikstuur jms selline pleekimise üleviksimise stuff. Plastik, millele tehasest ei ole värvi peale kantud, ongi juba omas lõppviimistluses - sinna külge ei nakka eimiski. Sama hea kui oranz rasvakriit mustaks värvida - saab mustaks küll aga seda vaid seniks kuniks kasutama hakatakse.
Mitte alati!
On ju olemas üks aine, nimi on küll ununenud, kuid selline liimi taoline aine mida kantakse enne värvimist plastikule, see garanteerib, et värv külge hakkab ning püsib seal. Värvile peab muidugi sisse segama "plastik ainet"...ühesõnaga see laseb detailil painduda, ilma, et värv hakkaks mõranema või kooruma!
Kui sa selliste primitiivsete sõnadega lahti seletad oma mure värvipoe onule või tädile siis ta peaks teadma millest jutt!
Kas see liimitaoline aine pole mitte krunt? Kui mina gondleid lasin värvida see suvi, siis nimetadi seda "plastikainet" millegipärast elastikaineks, kuna see annab värvile elastsuse. Võib-olla mujal tõesti nimetatakse seda plastikaineks.
Aga kindlasti ära kohe suure hurraaga plastikuid ostma või värvitöökotta mine, vaid katseta esialgu siiski igasugu keemiat, mis on ette nähtud värvipinna säravaks muutmiseks jne. Minu arust muudab juba tavaline autovaha, mis maksab tanklates 70-80kr, vana värvipinna kohe tunduvalt läikivamaks ja ilusamaks. Kõigepealt proovi ikka odavamad variandid ära.
minenohh kirjutas:libek kirjutas:tramm66 kirjutas:Sellise esteetmehe plastik kannab ehk värvi küll (garaazis ja pühapäeviti sõites) aga käesolevas teemas on värvimine mõtetu raharaiskamine. Abiks poleerimispasta ja miski silikonimikstuur jms selline pleekimise üleviksimise stuff. Plastik, millele tehasest ei ole värvi peale kantud, ongi juba omas lõppviimistluses - sinna külge ei nakka eimiski. Sama hea kui oranz rasvakriit mustaks värvida - saab mustaks küll aga seda vaid seniks kuniks kasutama hakatakse.
Mitte alati!
On ju olemas üks aine, nimi on küll ununenud, kuid selline liimi taoline aine mida kantakse enne värvimist plastikule, see garanteerib, et värv külge hakkab ning püsib seal. Värvile peab muidugi sisse segama "plastik ainet"...ühesõnaga see laseb detailil painduda, ilma, et värv hakkaks mõranema või kooruma!
Kui sa selliste primitiivsete sõnadega lahti seletad oma mure värvipoe onule või tädile siis ta peaks teadma millest jutt!Kas see liimitaoline aine pole mitte krunt? Kui mina gondleid lasin värvida see suvi, siis nimetadi seda "plastikainet" millegipärast elastikaineks, kuna see annab värvile elastsuse. Võib-olla mujal tõesti nimetatakse seda plastikaineks.
Aga kindlasti ära kohe suure hurraaga plastikuid ostma või värvitöökotta mine, vaid katseta esialgu siiski igasugu keemiat, mis on ette nähtud värvipinna säravaks muutmiseks jne. Minu arust muudab juba tavaline autovaha, mis maksab tanklates 70-80kr, vana värvipinna kohe tunduvalt läikivamaks ja ilusamaks. Kõigepealt proovi ikka odavamad variandid ära.
mõni kuu tagasi käisin ühe värvisegajaga arutamas, et mida ja kuidas, ja tema soovitas mul julgelt kasutada plastikul elastik-krunti, soovitavalt tulevase värviga samas toonis, et võimalike vigastuste tekkimisel ei jääks nt. musta värvi alt paistma valgeid täkkeid. ja peale värvimist muidugi mitmeid kihte lakke.
-
Teema algataja - Postitusi: 495
- Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
- Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Tallinn
taimo_80 kirjutas:Minu suvine värvitöö kestis väga hästi. Pidas vastu metsas kukkumistele jne. teine võimalus on see, et osta brauerist või kuskilt seda oranži 3m kilet ja kleebi sellega üle, kuid see minumeelest eriti ilus pole
See oleks uute gondlite juures parim asi, enamasti kergete kukkumiste juures saab just see kile kahjustada ilma pinda oluliselt rikkumata. Pärast paned aga uue kile ja annad takka. Aga minu arvates on sellist kilet suhteliselt võimatu ´´installeerida´´ ilma õhuaukudeta ja kortsudeta. Või on olemas keegi siin kes saaks sellega hakkama?
minenohh kirjutas:libek kirjutas:tramm66 kirjutas:Sellise esteetmehe plastik kannab ehk värvi küll (garaazis ja pühapäeviti sõites) aga käesolevas teemas on värvimine mõtetu raharaiskamine. Abiks poleerimispasta ja miski silikonimikstuur jms selline pleekimise üleviksimise stuff. Plastik, millele tehasest ei ole värvi peale kantud, ongi juba omas lõppviimistluses - sinna külge ei nakka eimiski. Sama hea kui oranz rasvakriit mustaks värvida - saab mustaks küll aga seda vaid seniks kuniks kasutama hakatakse.
Mitte alati!
On ju olemas üks aine, nimi on küll ununenud, kuid selline liimi taoline aine mida kantakse enne värvimist plastikule, see garanteerib, et värv külge hakkab ning püsib seal. Värvile peab muidugi sisse segama "plastik ainet"...ühesõnaga see laseb detailil painduda, ilma, et värv hakkaks mõranema või kooruma!
Kui sa selliste primitiivsete sõnadega lahti seletad oma mure värvipoe onule või tädile siis ta peaks teadma millest jutt!Kas see liimitaoline aine pole mitte krunt? Kui mina gondleid lasin värvida see suvi, siis nimetadi seda "plastikainet" millegipärast elastikaineks, kuna see annab värvile elastsuse. Võib-olla mujal tõesti nimetatakse seda plastikaineks.
Aga kindlasti ära kohe suure hurraaga plastikuid ostma või värvitöökotta mine, vaid katseta esialgu siiski igasugu keemiat, mis on ette nähtud värvipinna säravaks muutmiseks jne. Minu arust muudab juba tavaline autovaha, mis maksab tanklates 70-80kr, vana värvipinna kohe tunduvalt läikivamaks ja ilusamaks. Kõigepealt proovi ikka odavamad variandid ära.
Krunt on krunt! see millest mina rääkisin ei ole krunt, vaid mõeldud just selleks otstarbeks, et kui tahetakse viimistletud plastikut värvida! Sellele liimile tuleb peale lasta krunt ja siis alles soovitud värv!
Ja ehk see oligi elastikaine, pole enam meeles!
niisiis ... Mythbuster on taaskord kohal ja asub kohe kommentaarima...
Kui osta poest must spray ja lasta see näiteks kaatoomi oranzhile plastikule siis on tulemus küll just selline nagu tramm ennist mainis AGA olemas on kõikvõimalikke materjale , mis just selle rasvase plasti jaoks mõeldud .. Kõigepealt silikoonieemaldaja siis lastakse nakkekrunt (enamasti läbipaistev ja mõningast tera sisaldav , mõnikord ka happeline, kergelt kollaka tooniga vedelik) krunt mis töötleb alusplasti ja muudab selle nakkavaks järgmiste ainete jaoks ...Seejärel läheb peale plastiline aluskrunt mida tõesti kohe täitsa mitut värvi(valge,helehall,hall ja must ) See siis karestatakse ja selle selga läheb värv ise .. Ja kui just ei kasutata kõvendiga veoautovärvi siis läheb värvi selga ka lakk ... Laki sisse saab samuti segada ainet mis teeb laki elastseks ning osadele lakkidele on olemas ka lisa mis muudab ta hästi tugevaks ... viimast kombinatsiooni kasutatakse näiteks krossikiivrite sirmide lakkimiseks ,mis (loomulikult juhul kui sa just koguaeg esikohamees pole) on ka pideva kivirahe all ...Lakk on seega värvi põhiline kaitsja ... Muidugi panevad kõik need kasutatavad lisaained ja erinevad kihid kerge põntsu rahakotile aga samas kui kogu see protsess nüüd õigesti on teostatud (ilma vahepeal rasvaste näppudega katsumata) siis ei ole kohe kuidagimoodi võimalik ,et värv sealtpealt latakatena maha kooruks ...Ja see on juba väärtus oma ette .... Loomulikult pole ühelgi värvitud asjal garantiid ,et see eluaeg vastu peab aga kui asja korrektselt värvida siis olen aegajalt isegi üllatunud kui tugevad on tänapäeva värvid ja lakid ....
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
Artemide kirjutas:taimo_80 kirjutas:Minu suvine värvitöö kestis väga hästi. Pidas vastu metsas kukkumistele jne. teine võimalus on see, et osta brauerist või kuskilt seda oranži 3m kilet ja kleebi sellega üle, kuid see minumeelest eriti ilus pole
See oleks uute gondlite juures parim asi, enamasti kergete kukkumiste juures saab just see kile kahjustada ilma pinda oluliselt rikkumata. Pärast paned aga uue kile ja annad takka. Aga minu arvates on sellist kilet suhteliselt võimatu ´´installeerida´´ ilma õhuaukudeta ja kortsudeta. Või on olemas keegi siin kes saaks sellega hakkama?
Surmkindlalt saab sellega hakkama seltsimees säga ... sest tema pole terve eluaeg muud teinudki kui kilesid paika pannud ja reklaamisid peale kleepinud temale saab sõnumit saata siit : http://www.biker.ee/phpbb/privmsg.php?mode=post&u=4033
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.