Elumoto
grahv kirjutas:Miks peaks üht vene diislit 6 tundi soojendama? Ega sel miskit nihu olnud - liialt hõre vms? On siin mõni endine tankist kes teaks kommenteerida?
Eriti ei mäleta enam neid sõjaväeaegu selle kandi pealt ja aeglane netiühendus ei lase hetkel Zeppelini kohta infi otsida, aga kui see on seesama 40(?) liitrine V12 tankimootor, siis VIST oli selline lugu, et seda alla 40C käivitada ei olnud mitte ette nähtudki. Ja ega nad rambad väga kergelt külmast peast ei läinud kah. Tavaliselt soojendasin ta ikka kuskile 60 kraadi peale ja siis lasin el. starteriga. Soojendamise tarbeks oli elukale lausa katel peale ehitatud. Õhuga ajasin ühte pikemat aega käima. Kogu san-tšasti eeter vist läks lõpuks õhukollektorist sisse ja käima raiska ei saanudki. Sai siis paela otsas teise tjagatšiga sikutatud ja see ettevõtte lõppes küll üsna mehise suitsusambaga. Pisut soojenenult käis jälle suht puhtalt. No nii puhtalt kui puhtalt need vene aparaadid ikka käisid. Ninaga oli ikka tunda, et põlemata kütust oli väljalskegaasides mehiselt.... ![]()
Tegu oli siis nn pioneeritankiga, margiks BAT-M. Tehtud vist T55 põhjale, ei mäleta enam....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.