Elumoto
Spinnal siinkohal väga õige jutt - külmalt seda mootorit elektristarteriga käima ei saagi. Külmalt lähebki ainult suruõhuga, aga külmkäivitused rikuvad mootorit. Nimelt kipuvad silindripead ebaühtlase soojenemise tõttu pikapeale pragunema; kunagi Rohuküla sadamas kasutatud tankimootoriga generaatoritel juhtus seda üsna tihti.
Korviratas on tehtud roolitavaks väga lihtsal põhjusel - see ei asetse tagarattaga ühel joonel ja hakkaks muidu järskudes kurvides lohisema.
Väike mootor on AWO (DDR-is 60-ndatel toodetud tsikkel) 200cc mootor, mida saab samuti käivitamiseks kasutada. Hetkel ei olnud käivitusmootor küll päris töökorras, aga tulevikus plaanivad sakslased hakata selle abil käivitama.
@trim
Vigastada minu teada küll keegi saanud ... olin sakslaste messiboksi ülespaneku kui ka mahavõtmise ajal pidevalt kohapeal.
Messist üldiselt:
Tõsi, korralduse poole pealt oli kuulda nurinat nii müüjatelt kui külastajatelt. Tegelikult arvestati mõlema osas väiksema osavõtuga ja Saku suurhall hakkab tasapisi kitsaks jääma. Nii tuligi vahekäikude ja messibokside vähendamisega lisapinda leida. Reede (pool päeva) ja laupäeva jooksul käis kohal niipalju rahvast, kui arvati tegelikult kogu messi kohta kohale tulevat. Kõige suurem trügimine oligi just laupäeval ja müüjad suure sagimise tõttu väsinud ning veidi ebasõbralikud. Isiklikult ei keelatud kuskil tsikli peale istumast, isegi kirjade "ära istu" puhul. Tuli lihtsalt müügimehega veidi juttu ajada ja tsikli vastu tõsisemat huvi näidata. Sest igasugu noori nolke, kes iga masina otsas ratsutada tahavad ja ei suuda tihti jalgagi nii palju üles tõsta, et sadulat mitte ära määrida, on piisavalt.
Rohkem tolerantsi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.