FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer

Lugemata postitus Postitas unimüts »

Ei leidnud korraliku teemat nende masinate kohta.
Sooviks veidi infot nende kahe masina kohta.

Fzs1000 (2002-2004) kohta olen leidnud vaid kriitikat, kuna teada peetakse vaid fzs600se "suuremaks vennaks". Samas fzs1000sel on kriitika alla jäänud tema raam. Väidetavalt pidavat toruraam raske masina puhul olema suureks miinuseks- mida rahvas sellest arvab.
Samas kuidas mootori vastupidavus on? Mida tuleks ostes silmas pidada? Olen tähele pannud, et enamikel masinatel on läbisõit ca 50tuh juures- kas seda on palju?

Kahjuks endal on kogemusi vaid fzs600sega, ning 1000st on suht vähe Eestis liikvel.

Teine masin, mis on veidi rohkem levinud(arvatavasti tema odava hinna tõttu 110k uuena:D) on fz-6s. Oskab keegi seletada mis selle masina arengus on toimunud 2003a lõpust kuni tänaseni. Üritasin googlist leida infi, kuid ei leidnud võrdlusi kuskilt. Selle masina puhul ei ole enam kasutusel toruraami. (seda vähemalt piltide järgi on tuvastatav)
Eriti huvitaks, mis sellel mudelil mootoris muutunud.

Plaan oleks üks nendest masinatest soetada tulevikus.

Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Suzumen kirjutas:

Võin kommenteerida ainult omadest kogemustest. Osta mida iganes, kuid jäta see Fzs1000 (2002-2004) küll nimekirjast välja. Oli kunagi selline isend. See toruraam on tõeline ikaldus. Raske, pehme, ratas paindub läbi kui natukegi ekstreemsem sõit jne. Müüsin kiirelt maha ja pole siiani kahetsend. Vaata parem Honda X11 või Bandit 1200 poole.

Bandit ju samamoodi toruraamiga :roll: Mõlemad ju sellised rattad, et ega nendega rajale tippaegu pole mõtet püüdma minna.
Ma tähele pannud, et raamiprobleeme just valuraamide osas ja eriti suzuki osas - GSR600 ja tonnisel gixxeril

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Tundub, et minu sõidustiili juures, tänavakasutuses, ei tule ma selle pealegi, et sel raamil miskit viga võib olla... :twisted: Ei sõida ka päris pensionäri kombel :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

Suzumen kirjutas:

Võin kommenteerida ainult omadest kogemustest. Osta mida iganes, kuid jäta see Fzs1000 (2002-2004) küll nimekirjast välja. Oli kunagi selline isend. See toruraam on tõeline ikaldus. Raske, pehme, ratas paindub läbi kui natukegi ekstreemsem sõit jne. Müüsin kiirelt maha ja pole siiani kahetsend. Vaata parem Honda X11 või Bandit 1200 poole.

Millegipärast oli ka endal see tunne, et see toruraam on suureks nuhtluseks.
Kuna Eesti liiklus ka iga päevaga halveneb võta siis kinni, kus põõsavahel "väheke hapraks võib minna"
Samas pean ka tõdema, et pole eriti peale Yamaha midagi kaenud. Samas tõesti sellel bandit 1200sel tundub ka toruraal olevat.

Ekstreemsusest niipalju, et neid tempe ei lubata teha:cry: :cry: :cry:
Vähegi maanteel üle 120 lasta ja juba tüdruk koputab õlale :oops:

Siinjuures peaksin veel mainima, et sõidan kilometraaazilt enam vähem pooleks nii linnas kui maanteel. Mõlemat tuleb nii 300km nädalas kokku.

Samas mida arvatakse fz-6s i kohta. Kuna ei poolda ka eriti suurt masinat jäi see veel huviorbiiti. samas tema miinustest pole ka midagi kuulnud, arengust veelvähem.

Viimati muutis unimüts, 14 Mär 2008, 10:30, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

kiidrockk
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Jaan 2007, 14:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kiidrockk »

minul esimene ratas ja fzs6 2006 ls, 12k. peamiseks valiku põhjuseks oli gondli [Motobot: õige on "gondli"] olemasolu. valikus olid samuti fazer, hornet, bandit, Z-kawa ja gsr.

oleks gsr-l või kawal olnud võimalik saada suurem tuuleklaas oleks isegi suurema hinna juures tema kasuks otsustanud, hornet ja bandit suht vana tehnikaga. sai mulle selgeks- nüüd vist juba uuendatud- seega jäi valikusse ainult fazer.

lisana olen paig, ketiõlituse, tagukasti-raami/plaadi, uue tagarehvi ja modinud mõlemad esituled põlema.
istumisasend tundub minule (190cm/92kg) täitsa hea- veits regullisin käigu ja piduri hoova asendit.

life is what you make of it....

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer

Lugemata postitus Postitas harimal »

unimüts kirjutas:

Samas fzs1000sel on kriitika alla jäänud tema raam. Väidetavalt pidavat toruraam raske masina puhul olema suureks miinuseks- mida rahvas sellest arvab.
Samas kuidas mootori vastupidavus on? Mida tuleks ostes silmas pidada? Olen tähele pannud, et enamikel masinatel on läbisõit ca 50tuh juures- kas seda on palju?

Plaan oleks üks nendest masinatest soetada tulevikus.

Endal oli 2001 FZS1000 2 hooaega. Timmitud karpade, K&N filtri ning TwoBrothers sumpaga. Kui mootor on tavalist hooldust saanud, pole tal midagi viga. Veab 100 000 läbi nii, et silm ka ei pilgu.

Ainiga ma raami osas nõus pole - "tavasureliku" sõidustiili puhul temaga probleeme ei tekkinud. Käisin nii radadel vajutamas kui ka kiirendusi tegemas. Tagaistujaga sai "turvalistes" tingimustes vabalt 250 kätte, selle peale hakkas kaasreisijal tiba hirm. Ise sain üksi sõites 285 spido järgi (tglt kuni -10% reaalsuses). Eelnev ei tähenda, et ma propageerin suuri kiiruseid - lihtsalt toon välja mootori võimekuse. Timmitud tuttava R6 läks mööda nagu postist.

Ringrajal oli see jama, et jalatoed lähevad jõle kähku maha. Lahtise kruusaga teel hakkab juba 80-90 km/h juures vaikselt ujuma. Kõrge raskuskese ei tee olemist paremaks. Samas on ratas nii hästi käsitsetav ning juhitav, et külglibisemise korral lahtisel kruusal või kruusaga risustatud asfaldil saab olukorra kaine mõistuse korral kergelt kontrolli alla - endal korduvalt läbielatud kogemus kurvides külglibisemisega. Linnas on sigahea manööverdusvõimega, aga kuna lenks on lai ning Tallinnas nii mõnedki sõiduread väga kitsad, siis autode vahele teatud teedel ronida ei saa - lihtsalt lööks peeglid paigast. Riias ja Stockholmis sellist muret pole nt.

Kuna tagakiik suht lühike ning üldine raskuskese kõrge, siis tagaistuja korral tuleb rahulikuma gaasikäsitlusega olla, sest esiosa kisub häirivalt kergelt üles.

Iste on mugav ehk 700 km sellel rattal on mõnusam kui 80 km bike'i peal.
Jällegi enda tagumiku kogemus selgelt meeles.

Ainsate miinustena tookski välja kõrge raskuskeskme probleemid lahtisel kruusal ning vähese plastiku tõttu vajaduse pikematel juppidel põlvekaitsmeid kanda - muidu on talvel liigestel ai-ai.

Rahakoti lubades kinnita talle kukkumispunnid, sest asfaldile külitades saad paagi mõlki ning sidurikaane auklikuks - remont kokku kuni 8500 kr.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer

Lugemata postitus Postitas piloot »

harimal kirjutas:

Ringrajal oli see jama, et jalatoed lähevad jõle kähku maha.

Iste on mugav ehk 700 km sellel rattal on mõnusam kui 80 km bike'i peal.
Jällegi enda tagumiku kogemus selgelt meeles.

Vot see viimane argument sai ka oma valikute puhul otsustavaks, kuna sõiduasend pea sama, mis banditil ja poolgondel pakub ka piisavalt kaitset. Mulle igatahes istub. Pikemaid otsi lausa lõbus lasta. :wink:
Eks see jalaraudade probleem, seda tüüpi ratastega rajale minnes ilmnebki, mul banditi jalaraudadest ka, kummastki 2 cm Aravete rajale ära kulunud, nojah aga ühtegi arvestatavat R-i ju nimes ei sisaldu :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Suzumen kirjutas:

Võin kommenteerida ainult omadest kogemustest. Osta mida iganes, kuid jäta see Fzs1000 (2002-2004) küll nimekirjast välja. Oli kunagi selline isend. See toruraam on tõeline ikaldus. Raske, pehme, ratas paindub läbi kui natukegi ekstreemsem sõit jne. Müüsin kiirelt maha ja pole siiani kahetsend. Vaata parem Honda X11 või Bandit 1200 poole.

Olen ise ka seda ratast vaadanud ja plaanis ka võibolla järgmiseks soetada, mind huvitab kas enne 2002.a. seda kohutavat raamiprobleemi pole ??? Ainult 2002-2004 ja mind jubedalt huvitab , millise sõidu juures see raam läbi paindub ja ujub ja mida iganes. Mis selleks küll vaja teha on et see rama pooleks saada või ujuma :roll: .

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Ei saanud ikka vastust, milles see raami kehvus väljendub, ja millise sõidu juures ta läbi paindub või mida iganes ta siis teeb et nii halb on, mida selleks rattaga tegema peab ? Kui sõita sellega tavatingimustes, st mitte rajal (ka kiirendades ja kallutades) siis ma ei usu et sellest läbipaindumisest aru saab või on vastupidi ?

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Äkki keegi ikkagi oskab põhejndada ja selgitada siis mulle ?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Ghost kirjutas:

Äkki keegi ikkagi oskab põhejndada ja selgitada siis mulle ?

Kunagi küsisin ühelt tuttavalt, kes oli mõni aeg enne seda uue auto ostnud, et kuidas kestab?
Vastus: "No mida ta kurat kestab, mine vaata, teine külg puha kortsus..." :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Ei saanud küll hästi aru, mida sa sellega öelda tahtsid ? Mind huvitaski Suzumeni argument selle kohta kuidas kõik läbi paindub, huvitabki et siis kuidas ja mis tingimustes.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Ghost kirjutas:

Ei saanud küll hästi aru, mida sa sellega öelda tahtsid ? Mind huvitaski Suzumeni argument selle kohta kuidas kõik läbi paindub, huvitabki et siis kuidas ja mis tingimustes.

Ise ootan ka neid argumente, eelmisest postist loe ridade vahelt, mis oludes läbi paindub :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Suzumen kirjutas:
Ghost kirjutas:

Ei saanud küll hästi aru, mida sa sellega öelda tahtsid ? Mind huvitaski Suzumeni argument selle kohta kuidas kõik läbi paindub, huvitabki et siis kuidas ja mis tingimustes.

Istu Ducati või mõne teise korraliku toruraamiga ratta selga. Või tee kõik alljärgnev läbi uuema kui 2004 Fzr-ga, millel aluraam. Tee mõned sõidud rajal (mitte sellisel aeglasel nagu Aravete või Keila rada). Siis võta seljakott peale ja sõida maanteel sellistest sujuvatest lohkudest läbi. Lisaks proovi täisgaasiga välja kiirendada kurvist. Kui nüüd see kõik tehtud ja vahet ei märgand...hmm mis siis ikka. Mõni mees ei saa näiteks aru, kuidas avariisse satub või kuidas kogu mootor õlist tühjaks tagarattasse jookseb. Ta lihtsalt Ei saa aru. Ja kui Ei saa aru, siis pole mõtet ka seletada.

Pole kahjuks neid rattaid kuskilt võtta et proovida, ma ise rada ei sõida ja nagu ei kutsu ka sinna veel, vbl sellepärast et pole proovinud. Ma ei vaidlegi vastu et ei paindu kuidagi läbi aga kas tavasõitjana see kohe tunda või ainult siis kui rajal kallad ja seljakotiga kurvist välja pressid rull põhjas ? Olen seda ratast vaadanud omale vbl järgmiseks rattaks aga ma saan aru et siis vaadata uuemat, kas siis alates 2004 või alates 2005 a ?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

No tuli lõpuks ära :D
Samas isegi banditiga on andnud selline laperdamine tunda, eriti möödasõitude puhul, kiiremal tagasireastumisel 120+ kiiruse juures, pole lasknud end sellest segada. Näiteks Aravete rada vist liialt aeglane, et seda tunda.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

MARTL

Lugemata postitus Postitas MARTL »

Hm Ma kuulnud, et ka suzudel kipub aluraam kiiremal sõidul vahest ka sõidu pealt ära lagunema. (tunnen ise ühe sellise endist omanikku )
Mul vist 04 fzs1000 fazer.
Põen vaid seda, et kuuma puhub parema kintsu (ja munade)peale- häirb kui ilm meie mõistes sigasoe.
Sadul võiks olla pehmem suurem jne ( touringuks sobivam) ( aluraamiga rattal asi veel nutusem sela on moekas nahariba).
Aga noh ilmslet fjr või cbr xx oleks lahedam.


MARTL

Lugemata postitus Postitas MARTL »

On üks isend mis lagunes ka kukkumata. Küll rinkal kuid seal käidi taga vist vaid korra ja minu teada oli ratas kukkumata.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

MARTL kirjutas:

On üks isend mis lagunes ka kukkumata. Küll rinkal kuid seal käidi taga vist vaid korra ja minu teada oli ratas kukkumata.

Kas räägid sellest, tol ajal pea tutikast K-6 st, mis Aravetel lihtsalt pidurdades pooleks läks, nägin seda oma silmaga ja omanik väitis, et polnud seda isegi kordagi tagarattasse lasknud.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Mu izhid olid ka toruraamiga. Ei tähendanud kurvist välja kiirendades normidest suuremat vänderdamist. :mrgreen:

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Suzumen kirjutas:
MARTL kirjutas:

Hm Ma kuulnud, et ka suzudel kipub aluraam kiiremal sõidul vahest ka sõidu pealt ära lagunema. (tunnen ise ühe sellise endist omanikku )

Ainuke, kellel sõidu pealt raam eestis pooleks läks on Sikkal-il. Kuid ärgem unustagem seda väikest tõsiasja, et ennem kui see raam hoo pealt pooleks läks jõudis ta selle sama raamiga kolm korda juba kukkuda. :wink:

Ehh, ei ole Sikkal kahjuks ainuke 8) Ja murdus see raam tõesti täiesti uuel ja kukkumata K6 rattal väheke ekstreemsemal pidurdamisel nagu makaron. Ausalt öeldes jäi mul endal ka seda pilti nähes suu lahti. Õnneks tuli tehasest garantiikorras ilma igasuguste vaidlusteta (teada tuntud probleem) uus raam asemele.
Aga mujal maailmas on neid pooleks läinud hulgaliselt isegi "wheelie"-lt tiba järsemalt alla tulles.

Viimati muutis Motomarket, 18 Mär 2008, 10:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Suzumen kirjutas:

Kuidas me Fzs teemas nüüd Susudeni jõudnud olema :roll:
Aga suzuteema lõpetuseks peab tunnistama, et millegi pärast need esimese otsa 06 raamid läksid katki küll. Probleem oli selles, et ühe kinnituse poldi auk oli raami sisse keeratud kohta, mis selle raami konstruksiooni nõrgaks tegi.

Ain, kui valida natuke pehmema raami ja murduva raami vahel, siis mina eelistaks esimest :D Tuleb teinekord tervislikum 8) Tõsi küll, Yamudel pole ka aluraamiga murdumisi ette tulnud.
Aga jah, eks probleeme on kõikjal, ideaalset asja pole siin ilmas veel loodud...

Kasutaja avatar

Teema algataja
unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

Suzumen kirjutas:

Kuidas me Fzs teemas nüüd Susudeni jõudnud olema :roll:

Kuna siin foorumis on kriitika teemasid väga vähe. Siis selle teema areng on vähemalt huvitavaks läinud. Ega siis masinaid tulebki konkurentide omadega võrrelda:D kes siis rumal ikka yamahat- yamahaga võrdleb:D

Siiamaani olen aru saanud, et fzs1000 (2001--2006) Suuremateks miinusteks on "Eesti teed- mis teadupärast väga sirged pole"
Sirgel teel temaga sõites tunda ei andvat, kuid "auklisel" teel pidavat raam läbi vajuma, mis muudab väheke sõidu ebakindlaks.

Samas uuema fz1 2006 ja uuema hind on ikka seal 100-110k juures nagu uuel fz6l. Sitem variant ongi selles, et nendest masinatest ei kõnele keegi eriti ;S Tänapäeval tundub, et paljud vaikivad enamike rataste muredest.

Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

unimüts kirjutas:
Suzumen kirjutas:

Kuidas me Fzs teemas nüüd Susudeni jõudnud olema :roll:

Kuna siin foorumis on kriitika teemasid väga vähe. Siis selle teema areng on vähemalt huvitavaks läinud. Ega siis masinaid tulebki konkurentide omadega võrrelda:D kes siis rumal ikka yamahat- yamahaga võrdleb:D

Siiamaani olen aru saanud, et fzs1000 (2001--2006) Suuremateks miinusteks on "Eesti teed- mis teadupärast väga sirged pole"
Sirgel teel temaga sõites tunda ei andvat, kuid "auklisel" teel pidavat raam läbi vajuma, mis muudab väheke sõidu ebakindlaks.

Samas uuema fz1 2006 ja uuema hind on ikka seal 100-110k juures nagu uuel fz6l. Sitem variant ongi selles, et nendest masinatest ei kõnele keegi eriti ;S Tänapäeval tundub, et paljud vaikivad enamike rataste muredest.

Ära vaata seda asja läbi nii tumedate prillide :D On üsna väike tõenäosus, et sa seda raami kerget läbivajumist üldse märkad. Ja ei maksa unustada, et iga järgnev (uuem) mudel on millegi poolest parem eelmisest, aga see ei tähenda veel seda, et vanematega enam kuidagi sõita ei kõlba. Viimased tehnika uuendused on kriitilised võistlustel, tänaval sõites vali see, mis endale rohkem meeldib või rahakott lubab. Muideks FZS1000 on paugutamiseks igati OK pill, tuleb ainult osata mõistusega temaga ringi käia. Ja mis puudutab uuema generatsiooni rattaid, siis tänu idiootlikele saastenormidele, on viimastel printsungitega pillidel bensukogused nii maha keeratud, et need ei taha ilma järeleaitamiseta korralikult isegi tühikäigul käia 8)


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Suzumen kirjutas:

Alates 2005a oli Fzs1000 aluraamiga kui õieti mäletan.

Nii palju, kui mina neid vaadanud olen, siis vist uus raam neil ikka 2006a poole pealt.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Papper

Lugemata postitus Postitas Papper »

Mul endal on fz-6 2006 aasta oma. Võrreldes sõbra fz1000 aastast 2003, siis minu oma on kergemini juhitav, eriti linna vahel tiirutades. No mootor jääb veidike alla, kuid tavalises liikluses ei saa sa nagunii piiri peal sõita.
Lisaks soovitan ka gondliga varianti, eriti kui maanteel liikumist on. Tuul ei puhu nii peale ja hea on veoautode eest peitu pugeda :)
Mulle sobib iste asend, linnas ei hakka kätte peale. Enne oli kange soov osta Suzu GSR 600, kuid proovimisel selgus, et iste asend ei sobinud kuidagi (pikkus 185cm).
Olen sõitnud 14000km ja halba küll ei oska midagi öelda. Kahjuks on mul sellist tüüpi ratastega rohkem kogemusi pole, seetõttu ei oska võrrelda teiste markidega.

Kasutaja avatar

Surko
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mai 2007, 16:35
Tsikkel: Harley Davidson Electra Glide
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Surko »

Oman FZ1S-i ja ei kurda, 2006 a vist :) Rinkal käivad jalarauad vastu maad küll ja varbad ka kui istud nagu part lestad laiali. Linnas väga hea manööverdada ning maanteel pole kah seni ennast ebamugavalt tundnud. Lasin Yamahas panna Leo Vince väljalaske ja vähe sportlikuma õhufiltri, läks äkilisemaks küll (ainult bensiini hakkas palju võtma). Rekord on 150 km/1h/15l seega 10L 100 KM-i kohta. 600-ne on paras võrr minu arust aga eks lits kiida ikka oma ... :)

SYL81
Kasutaja avatar

Surko
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mai 2007, 16:35
Tsikkel: Harley Davidson Electra Glide
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Surko »

Lisaks müün enda oma momendil, tahaks VRCA-d proovida, loodan ,et ei kahetse.

SYL81

sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Ma tegin eksami fz-6-ga ,muidu väga mugav linna vahel sõita aga minu jalg igatahes käigu vahetus hoova vahele ei mahtunud ,käike üles vahetades pidi ikka mõnusalt võimlema . Ma ei kas itaalane oli seda tuunind või ongi selline , teiste tsiklitega pole sellist probleemi olnud (jala nr on mul 43) .

神風の人生

Romeo

Lugemata postitus Postitas Romeo »

Ostsin suve lõpus 600-se '98 aasta Fazeri. Minu esimeseks tsikliks osutus ideaalseks. Ei märganud nagu mingeid anomaaliaid. Täna sain kätte tutika 1000-se Fazeri. Sõita jõudsin ca 60km. Täna veel midagi läbi ei paindunud. Aga äkki homme ... :lol: Esmamulje on aga vägev. Kui kellegil kogemusi päris uute tonniste Fazeritega siis võiks kah märku anda. Kuidas käitub, mida karta, mida jälgida...


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Minu käes käitus FZS1000 igatepidi väga ilusti. Kurvides juhtisin rohkem tagaratta kui esirattaga.

Liiga kärme rutska tõmbamine lööb nina väga kergelt üles ning tagaistuja korral on vaja eriti ettevaatlik olla. Mul oli ühe 70 kg seljakotiga ikka krdi raske esirehvi asfaldil hoida, 55 kg seljakotiga nii hull polnud.

Head ratta nautimist ;)

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”