mootori võimsuse tõstmine
Ma tean, ma tegin enda Minskil niimoodi ja läks siledamaks, kuid ega palju sellega ei võida. Kui aega liiga palju on siis võid muidugi teha, ega sellega midagi mööda ju ei pane kuid mina arvan et poleerimine on sellise mootori puhul natuke liig. Peaasi et küttesegu ilma mingisuguste probleemideta ringi saaks liikuda.Ceed kirjutas:Vaata, see sisselase pole ikka nii sile, kui paistab. Lihvi ja poleeri ära siis näed kui siledaks saab minna
Teema algatajale: loe see kõik läbi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5611 (see olen mina, mul pooleli-aeg ja raha, kuid ega ma ei kiirustagi)
http://www.tqhq.ee (loe artiklid 5 korda mõttega läbi, mõtle läbi, siis mõtle kuidas samu põhimõtteid 2taktiliste puhul kasutada)
Tänud IZ350-le automotost järgnevate materjalide eest:
http://www.hot.ee/marti184/zaruljomi1.jpg
http://www.hot.ee/marti184/zaruljomi2.jpg
Automotos on ka võrride võidusõidu teemaga seoses võrride tuunimine kunagi arutlusel olnud, otsi üles, loe läbi.
Otsi google's resonantskambri kohta ("expansion chamber")
informatsiooni, loe läbi kuidas töötab, kuidas arvutada mõõdud jne.
See on omaette teadus ja selle tundmaõppimine ei ole lihtne. Ehitamine võtab palju aega, juppe, õigeid tööriistu-töövõtteid ja raha. Alles siis saad mingit tulemust. Ja isegi siis peavad need masinad originaalidega võrreldes vähe vastu.
Proffid teevad üldse nii et enne võetakse mootor pulkadeks, kõik kuluvad osad vahetatakse, pannakse sisse _parimad_ laagrid, sidur jne. alles siis hakatakse midagi tegema. Enne peab ikka kindel olema et mootor selle valu vastu võtab.
Võibolla, mina tegin igastahes nii et viisin silindri(mitte silindripea - loe ülalolevast lingist miks täpselt) Türil sellisesse firmasse nagu Mewitep (seal tehakse valuvelgi ja krossitsiklite kolbe jne.) ja seal pandi väikese tasu eest silinder treipinki ja treiti hülsilt 1 mm maha ja lasti ka tihendussoon hülsi peale et vurts paremini sees püsiks. Ajakulu - 5 minutit. Põlveotsas on sellist tööd mõttetu teha.Ja see käiakivi variant täitsa toimib, kui mõistusega sealt maha lihvida (mitte üle pingutada), mopi peal katsetatud. Muidugi võid võtta ka sileda aluse ja liivapaberi sinna kinnitada ja siis silindripead sinna vastu hõõruda
Kuid nagu ma ütlesin - see on kõigest väike osa tööst. Tuleb ka peale panna resonantskambriga sumps, parem õhufilter (koonusfilter on viimasel ajal populaarne), jämedam düüs karbussis.
Pole viga, ise kasutan ka pimekirja ja sai ka seda tükk aega õpitud. Lihtsalt slängi on paha lugedaSry kirjavigade pärast, harjutan siin pimekirja ja vajutan veic mööda mõnest nupust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.