mootori võimsuse tõstmine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
bitozi
Teema algataja
mootori võimsuse tõstmine
mul on mini mop ja ma tahaks selle võimsust tõsta.
ma tean ka seda et midagi aitab kui suurentada kanaleid, aga mida tuleks veel teha?
kas keegi oskaks aitada?
ma tean ka seda et midagi aitab kui suurentada kanaleid, aga mida tuleks veel teha?
kas keegi oskaks aitada?
-
bitozi
Teema algataja
-
M4rt
Teema algataja
-
M4rt
Teema algataja
-
bitozi
Teema algataja
A äkki prooviks braincleanerit! 
Breakcleaner ei põle selliselt ära, et ta annaks miskit tulemust. Eeldades, et sa cleanerit tahad kasutada, on sul miski ummistuse/mustuse/nõgi probleem. Kasuta karbussi cleanerit - tulem on igaljuhul parem kui pidurite puhastiga. Kusjuures, karbussi cleanerit lased töötava mootoriga ja kõrgendatud pööretel otse õhuvõtu avadesse. Samuti saab seda kasutada lihtsalt detailide puhastamiseks.
Breakcleaner ei põle selliselt ära, et ta annaks miskit tulemust. Eeldades, et sa cleanerit tahad kasutada, on sul miski ummistuse/mustuse/nõgi probleem. Kasuta karbussi cleanerit - tulem on igaljuhul parem kui pidurite puhastiga. Kusjuures, karbussi cleanerit lased töötava mootoriga ja kõrgendatud pööretel otse õhuvõtu avadesse. Samuti saab seda kasutada lihtsalt detailide puhastamiseks.
-
Ceed
Teema algataja
ise sai ka omal ajal sellist asja teha
1. esitex võta silindripea ja käia kivi ja hakka hõõruma. kivi on sile ja sellega hõõrud neid silindripea ääri(mingi 2mm peax ikka saama maha hõõruda.
2. teisex võta sisselaske kollektor ja algul nühi liivapaberiga ja lõpux hästi peenega ja siis poleeri
3. kolmandaks puhasta põlemiskamber ja silinder pealt, ja lõpux poleeri.
4. neljandakslihvi ja poleeri sisselaske avad silindiri sees
minul aitas sitax, proovi annab kõvasti juurde
1. esitex võta silindripea ja käia kivi ja hakka hõõruma. kivi on sile ja sellega hõõrud neid silindripea ääri(mingi 2mm peax ikka saama maha hõõruda.
2. teisex võta sisselaske kollektor ja algul nühi liivapaberiga ja lõpux hästi peenega ja siis poleeri
3. kolmandaks puhasta põlemiskamber ja silinder pealt, ja lõpux poleeri.
4. neljandakslihvi ja poleeri sisselaske avad silindiri sees
minul aitas sitax, proovi annab kõvasti juurde
Viimati muutis Ceed, 30 Juun 2004, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
...
5. Viiendaks ära pane kunagi eesti keele tunnist poppi
Sorry aga kui keegi nüüd selle teksti järgi hakkab midagi tegema siis võib see asi väga metsa minna.
1. Silindripea kallale ei minda niimoodi lambist käiakiviga, et "võta kivi ja hõõru".
Asi toimub ikka surveastme tõstmise näol! Vähendad põlemiskambri ruumala. Liiga vähe vähendad, ei teki soovitavat effekti. Kui liiga palju siis kas tekib hullem detonatsioon (liiga kõrge surveastme tõttu) või ei lähe mootor enam tööle kuna kolb käib vastu silindripead. Ja arvesta et keegi sulle kaasa ei tunne. Silindripea ja kolvi vahele peab jääma minimaalselt 0.5-1mm, seda mõõdetakse tinatraadiga (küünlaaugust sisse) kuid väga lihtsalt on võimalik väga vale tulemus saada.
2.Mis seal sisselaske kollektoris ja mujal nühkida on? Ma võtsin enda oma laiali ja see oli küll üsna sile. Valatud alumiinimum lõppude-lõpuks. Suuremad robustsused ja valujäägid võtad maha ja ongi kõik. Natuke krobelise ja peegelsileda ülevoolupinna vahe hobujõududes küll ülivähe.
Ja miks üldse teha ainult üks osa mootorist kui tahad head tulemust? Kas ketti tugevdades teed ka ainult kõige keskmise lüli hästi tugevaks ja ülejäänud jätad samaks? Ei, sa teed kõik võrdselt tugevaks.
Sama on mootoriga, kui sa teed mootorit natuke ümber (surveaste jne.), kuid jätad õhufiltri, peadüüsi, summuti jne. samaks siis kägistavad need su mootori ära.
Ükskõik mis mootori võimsamaks ehitamine nõuab ulatuslikku tööd, oled sa selleks valmis?
5. Viiendaks ära pane kunagi eesti keele tunnist poppi
Sorry aga kui keegi nüüd selle teksti järgi hakkab midagi tegema siis võib see asi väga metsa minna.
1. Silindripea kallale ei minda niimoodi lambist käiakiviga, et "võta kivi ja hõõru".
Asi toimub ikka surveastme tõstmise näol! Vähendad põlemiskambri ruumala. Liiga vähe vähendad, ei teki soovitavat effekti. Kui liiga palju siis kas tekib hullem detonatsioon (liiga kõrge surveastme tõttu) või ei lähe mootor enam tööle kuna kolb käib vastu silindripead. Ja arvesta et keegi sulle kaasa ei tunne. Silindripea ja kolvi vahele peab jääma minimaalselt 0.5-1mm, seda mõõdetakse tinatraadiga (küünlaaugust sisse) kuid väga lihtsalt on võimalik väga vale tulemus saada.
2.Mis seal sisselaske kollektoris ja mujal nühkida on? Ma võtsin enda oma laiali ja see oli küll üsna sile. Valatud alumiinimum lõppude-lõpuks. Suuremad robustsused ja valujäägid võtad maha ja ongi kõik. Natuke krobelise ja peegelsileda ülevoolupinna vahe hobujõududes küll ülivähe.
Ja miks üldse teha ainult üks osa mootorist kui tahad head tulemust? Kas ketti tugevdades teed ka ainult kõige keskmise lüli hästi tugevaks ja ülejäänud jätad samaks? Ei, sa teed kõik võrdselt tugevaks.
Sama on mootoriga, kui sa teed mootorit natuke ümber (surveaste jne.), kuid jätad õhufiltri, peadüüsi, summuti jne. samaks siis kägistavad need su mootori ära.
Ükskõik mis mootori võimsamaks ehitamine nõuab ulatuslikku tööd, oled sa selleks valmis?
-
Ceed
Teema algataja
Vaata, see sisselase pole ikka nii sile, kui paistab. Lihvi ja poleeri ära siis näed kui siledaks saab minna(ja loe tuuningu foorumeid).
Ja see käiakivi variant täitsa toimib, kui mõistusega sealt maha lihvida (mitte üle pingutada), mopi peal katsetatud
. Muidugi võid võtta ka sileda aluse ja liivapaberi sinna kinnitada ja siis silindripead sinna vastu hõõruda
Sry kirjavigade pärast, harjutan siin pimekirja ja vajutan veic mööda mõnest nupust
Muidugi kui silindripead lihvid pead hakkama kasutama natuke teist bensiini(kui ennem 92, siis nüüd 95)
Ja see käiakivi variant täitsa toimib, kui mõistusega sealt maha lihvida (mitte üle pingutada), mopi peal katsetatud
Sry kirjavigade pärast, harjutan siin pimekirja ja vajutan veic mööda mõnest nupust
Muidugi kui silindripead lihvid pead hakkama kasutama natuke teist bensiini(kui ennem 92, siis nüüd 95)
-
vx800
- Postitusi: 175
- Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
- Tsikkel: Zr7
- Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: mootori võimsuse tõstmine
Vaata auto moto foorumist ja peaksid abi saama küll. Seal moppide ja võrride kohta kohe oma teema.sg-1 kirjutas:mul on mini mop ja ma tahaks selle võimsust tõsta.
ma tean ka seda et midagi aitab kui suurentada kanaleid, aga mida tuleks veel teha?
kas keegi oskaks aitada?
mees jääb alati iseendaks
-
bitozi
Teema algataja
-
bitozi
Teema algataja
ee mul on mingi jama ta ei taha seda adred avada?
http://foorum.automoto.ee
kas kellelgi teisel avaneb ilusti adre?
http://foorum.automoto.ee
kas kellelgi teisel avaneb ilusti adre?
Ma tean, ma tegin enda Minskil niimoodi ja läks siledamaks, kuid ega palju sellega ei võida. Kui aega liiga palju on siis võid muidugi teha, ega sellega midagi mööda ju ei pane kuid mina arvan et poleerimine on sellise mootori puhul natuke liig. Peaasi et küttesegu ilma mingisuguste probleemideta ringi saaks liikuda.Ceed kirjutas:Vaata, see sisselase pole ikka nii sile, kui paistab. Lihvi ja poleeri ära siis näed kui siledaks saab minna
Teema algatajale: loe see kõik läbi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5611 (see olen mina, mul pooleli-aeg ja raha, kuid ega ma ei kiirustagi)
http://www.tqhq.ee (loe artiklid 5 korda mõttega läbi, mõtle läbi, siis mõtle kuidas samu põhimõtteid 2taktiliste puhul kasutada)
Tänud IZ350-le automotost järgnevate materjalide eest:
http://www.hot.ee/marti184/zaruljomi1.jpg
http://www.hot.ee/marti184/zaruljomi2.jpg
Automotos on ka võrride võidusõidu teemaga seoses võrride tuunimine kunagi arutlusel olnud, otsi üles, loe läbi.
Otsi google's resonantskambri kohta ("expansion chamber")
informatsiooni, loe läbi kuidas töötab, kuidas arvutada mõõdud jne.
See on omaette teadus ja selle tundmaõppimine ei ole lihtne. Ehitamine võtab palju aega, juppe, õigeid tööriistu-töövõtteid ja raha. Alles siis saad mingit tulemust. Ja isegi siis peavad need masinad originaalidega võrreldes vähe vastu.
Proffid teevad üldse nii et enne võetakse mootor pulkadeks, kõik kuluvad osad vahetatakse, pannakse sisse _parimad_ laagrid, sidur jne. alles siis hakatakse midagi tegema. Enne peab ikka kindel olema et mootor selle valu vastu võtab.
Võibolla, mina tegin igastahes nii et viisin silindri(mitte silindripea - loe ülalolevast lingist miks täpselt) Türil sellisesse firmasse nagu Mewitep (seal tehakse valuvelgi ja krossitsiklite kolbe jne.) ja seal pandi väikese tasu eest silinder treipinki ja treiti hülsilt 1 mm maha ja lasti ka tihendussoon hülsi peale et vurts paremini sees püsiks. Ajakulu - 5 minutit. Põlveotsas on sellist tööd mõttetu teha.Ja see käiakivi variant täitsa toimib, kui mõistusega sealt maha lihvida (mitte üle pingutada), mopi peal katsetatud. Muidugi võid võtta ka sileda aluse ja liivapaberi sinna kinnitada ja siis silindripead sinna vastu hõõruda
Kuid nagu ma ütlesin - see on kõigest väike osa tööst. Tuleb ka peale panna resonantskambriga sumps, parem õhufilter (koonusfilter on viimasel ajal populaarne), jämedam düüs karbussis.
Pole viga, ise kasutan ka pimekirja ja sai ka seda tükk aega õpitud. Lihtsalt slängi on paha lugedaSry kirjavigade pärast, harjutan siin pimekirja ja vajutan veic mööda mõnest nupust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.