Tulede reguleerimine?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Tulede reguleerimine?
Sai soetatud motiku külge uued tuled, igast euru-märgit külges ja puha. Isegi ülevaatuselt lasti läbi. Ja siis ühel hetkel avastasin, et öösel ei näe kottigi, kuna valgustavad liiga maha.
Siit ka küsimus, et kas on miski juhend või õpetus, kuidas tulesid õigesti regullida? Valgusvihu kõrgust siis täpsemalt...
Tean, et saaks ka katse-eksitusega, et täpselt nii kõrgele, et vastutulijad ei vilgutaks, et pimestab, aga hetkel tundub siiski lihtsam kaastsiklistidelt nõu pärida.
Tänud ette!
Proovin viimase lingi järgi regullida.
tuled on mul Allright kataloogist pärit sellised tüüpilised fighterituled - 2 ümmargust metallkestaga kõrvutiasetsevat tuld. Nagu 2 vana võrri tuld kõrvuti..
Ühesõnaga pole erilist vahet, et mis tuled, sest tehnilise poole pealt oskan valgusvihku suunata.
Probleem seisneb selles, et ei tea, kuhu seda suunata
Proovida võiks ka teise tootja pirni.
Kaheniidilise pirni niidid peavad olema paigas täpsusega +- 0,2mm. Korralik põrutus võib ka põleva pirni niidi kõveraks lüüa.
Ise olen näinud umbes 5mm kõverat ja ka pea 90 kraadi viltu kinnitatud pesavõruga pirni.
On olnud ka seda, et reflektoris pirni kinnituse metallvõru on kuumusega deformeerunud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.