Varustus kohustuslikuks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8451
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Mis inimõigusi see Suzuman ikka kaitseb. Siis võiks ju korraldada Türisalu pangalt "inimõiguslaste" grupiviisilise seppuku ja asi olekski lahendatud. Nii kaua kui leidub idioote, kes plätude ja shortsidega ringi sõidavad, nii kaua peab neid sunniviisiliselt riietama. Siin oli omaarust vaimukaid võrdlusi külma ilmaga palja peaga käimisest, kuid uskuge mind, külmetuse puhul on haigekassa kulud minimaalsed, pigem tassid ise oma raha apteeki. Mootorattasõit on kõrgendatud riskiga tegevus tahame me seda või mitte ja ka võimalike vigastuste raskusaste on suur. Ja nende vigastuste ravimine on kallis, rääkimata muudest kahjudest. Sama hästi võiks ju vilistada kõigile ohutusnrmidele näiteks ehituses, ise tean kas kannan kiivrit või mitte.
hää, et niigi läits..
Ma endas seda mõtet veel tänagi kaalusin ja mõtlesin. No näiteks eelmine aasta juhtus mootorratturitel olema aktsioon mille käigus sõidutati Nõmme noortemaja lapsi, kõik olid päris rahul. Kohustuslik turvavarustus nullib sellised aktsioonid.
Samuti on juhtunud, et ma viin naise hommikul rattaga tööle, siis sõidan lapsega kuhuiganes ja lõpeks viin sõbra teise linna otsa. No mis moodi ma peaksin kõigile turvavarustuse hankima? Lahenduseks võiks olla miskid sihukesed rulluisukaitsme moodi asjad
Ei ole ju mõistlik tahta vabatahtlikult endale uusi reegleid ja nõudeid kaela suruda, nagu neid niigi vähe oleks.
Päris vabastav tunne oli Egituses, kus tsikli rentimise puhul pidime kiivreid eraldi paluma, kuna seal on lihtsalt pohhui. Lõpuks leiti miskid munakoored, täitsa lahe on sõidu ajal tagaistujaga juttu puhuda. Liiklusmärke seal pole ja ega ka õigeid reegleid, lubade olemasolu on kah nö. poolkohustuslik, aga liiklus toimib, kuna arvestatakse teiste liiklejatega.
Teagi kas foorumisse sihukest polli ei võiks lisada mis antud küsimuses uuringu teeks?
lisavarustuseks GSR600
mx77 kirjutas:Nii kaua kui leidub idioote, kes plätude ja shortsidega ringi sõidavad, nii kaua peab neid sunniviisiliselt riietama.
Ilmselt mõistis ka Ain, et ega 98% seepärast kannatama ei pea, kui 2% linnas ringi laiab... Varem-hiljem peksavad neid omad vitsad niivõinaa...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Peale selle teema läbi lugemist ma ei saa üldse enam aru, kus see probleem üldse on ? Mitte ühtegi paadunud shortsimehe vastust siin küll kõlanud ei ole. Kõik ikka pooldavad varustuse kandmist. Linnavahel vaadates see samuti ei tundu probleem olevat, sest Dainese on popp ja shortsid on pigem erand. Milles küsimus ??? Läheb seda seadust nüüd teadmiste kinnituseks vaja või ?
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
suzumenile 12 punkti nii teema üles tõstmise, seadusandjale antud vastuse kui ka veel ühe lisaaspekti - politsei poolne kottimine - välja toomise eest.
kuigi olen laisk postitaja, olen usin ja pidev lugeja. viimase poole aasta jooksul on suzumen tsiklistide huvide eest seismisel minu silmis teinud ära mega töö. respect.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kri$o$ kirjutas:suzumenile 12 punkti nii teema üles tõstmise, seadusandjale antud vastuse kui ka veel ühe lisaaspekti - politsei poolne kottimine - välja toomise eest.
kuigi olen laisk postitaja, olen usin ja pidev lugeja. viimase poole aasta jooksul on suzumen tsiklistide huvide eest seismisel minu silmis teinud ära mega töö.
respect.
Kuigi ma antud teemas temaga nõus ei ole, siis siiski samad sõnad minu poolt. Õige mees ajab "meie" asja.
capten kirjutas:bikefan kirjutas:capten kirjutas:Pigem on point selles, et varustusega ei jäta asfaldile nii palju tagumiku pekki kui ilma -siit ka ravikuludele vähenevad kulutused jne.
Huvitav kui suur rahaline % läheb haigekassal igal aastal tsikklimeeste naha lappimisele??? 0,00..% ma arvan... Tõsine koht, kus eelarvet kokku hoida!
OK- formuleerin ümber - point on selles, et turvavarustusega jääb asfaldile vähem tagumiku pekki - siit ka lühem aeg ravile - vigastatud isik saab varem asuda tööle, et asuda meie õitsva vabariigi ennastsalgavale ülesehitustööle! Sai parem???
Krt, mingi eriline tatinokkimine käib! Eelarve -maiääs, ei huvita mind see eelarve, ausalt!
See varustuse kohustuslikuks muutmine on mõeldud rohkem nende pärast, kes oma peaga ei suuda sinnamaani jõuda, et sortsides suvel tonnise tsikliga linna vahel eputades külje mahapanek lõpeb reeglina sitasti! On ju vaja eputada - ja tulemus on käes!
Suurem osa ju sõidab ja pooldab varustuse kandmist - on siis mõtet kiunuda teemal eelarve? Kui tundub ahistamisena, et ei saa sortsides piima järel või järve ääres päevitamas tsikliga käia - krt osta roller -sellega paras suristada poodi ja järve äärde!
AAMEN!!!
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Inimesel on kaks võimalust - kas kasutada pead ja õppida teiste juhtumiste pealt või kõik valusalt oma nahal läbi põdeda. Mis peaks see teiste asi olema kui keegi tahab riskida ja sõidab ilma kaitseriietuseta? Las sõidab, las naudib. Tulemusi ei kannata keegi teine, seega ei pea keegi teine ka selle pärast muretsema. Käige ära kuskil soojal maal, kus enamik liiklust toimub väikese töömahuga kaherattalistega ja mõistate, et olulisem kaitseriietusest on mõistlik käitumine, liikluses teistega arvestamine jms.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Üks vennike käis Ulmoga sarnase idee välja seoses turvavöö kasutamisega. Et asi lihtsaks teha, siis neile kes turvavööd ei kasuta, neile abi ei osutata. Seega isereguleerub see asi väga kiiresti ära. Jääme küll osadest töökätest ilma aga EVOlutsioon nõuab oma osa ja ainult tugevamad jäävad ellu . Ja järelejäänutele jääb rohkem naisi

Ütleks ka oma arvamuse. Olen kukkunud, nii kestaga kui ka ilma, seega tean tulemust. Kannan pea alati kogu varustust ja olen selle kasutamise poolt kuid täiesti vastu olen selle kohustuslikuks muutmisele, nii nagu ka igasugusele muule ülereguleerimisele, mis annab lisavõimaluse normaalselt mõtleva inimese ahistamiseks. Nii nagu tavakodanike seas, nii on ka korravalvurite hulgas kummipäid.
Mõnikord on vaja ja mugavam teha lühike ots, ilma, et peaks läbi tegema ufoks ja tagasi muutumise protseduuri.
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18 Sept 2006, 23:35
- Tsikkel: V-MAX
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Tean mis tunne on noppida kruusatükke verisest peopesast - suus sigahapu sidruni maitse.
Tean mis tunne on leida oma põlvekedralt valendavad kondid - suunurk valust tõmbunud kõrvani.
Tean mis tunne on kui ema eemaldab sääremarjalt verega kokkukuivanud sidet - lohutades et see ei ole üdse valus.
Tean mis tunne on teha kogematta liikluses lollus pääsedes napilt eluga julgematta isegi peeglisse vaadata
Tean mis tunne on kui kirjutada krjandis midagi millest saad teisiti aru kui õpetaja.
Ei tahaks iial teada mis tunne oleks olnud sündida peas kiiver ja jalas tsiklisaapad ämmaemandaks ametnik võidurõõmus irwe näöl trahviraha tasku toppimas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.