Mis kütet kasutada?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
no eks valida ole puukütte, õlikütte ja elektrikütte vahel. on ka muid kuid eestis mitte nii levinud kütteviise.
tsiklisse soovitaks ikkagi kütust valada ja eelistatult bensiini...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
No vott! Panin oma uuele rattale poest kodu poole sõites ka 98t sisse ja koju jõudes vaatan, leegikad sinised! Samas hoolduse mehed ütlevad, et raudselt pane 98t, uus ratas ju! Saa sa siis nüüd aru, mille järgi talitada. Nüüd olengi vahelduva eduga kord 98t kord 95t sisse uhanud, vahet küll ei tähelda ausalt öeldes.
Kirjas on küll - min 95, aga esindus soovitab 98t. Olen aga kuulnud, et kui leegikas värvub siniseks, siis küte liiga kange..
Aga mis ma ikka, ju ma selle 95ga kärutan edasi, aint tegelt ka siin ju kaks varianti - tavabenss ja ultima (kasutan ise Statoili teenuseid). Kas see lisanditega variant on ka oluliselt parem või pole seal enam erilist vahet, seda ma küll ei tea.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Eestis on tegelikul üks s*tt kõik, nii et vahet pole mida võtad. Tuuakse ühe autoga ja kallatakse paakidesse juba oktaanarvu tõstjat juurde. Seega 98 on veel hullem solk kui 95.
Miks leegikad siniseks lähevad, on see, et mitte pole kangem vms, vaid oktaanarv on kõrgem ja põleb sama surveastme juures kauem. Aitab, kui suurendada surveastet või süüde varasemaks (mis on uue ratta puhul suht võimatu ettevõtmine, kui aju ei taha ümber progeda).
Villem aka Villu aka Madis

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Jälle sama teema.
Ei ole olemas "kangemat" bensiini! Kütteväärtus on kõigil sama, olgu 98 või 66.
Miks leegitorud siniseks lähevad, ütles Villem väga ilusti välja, kordan veel: ...vaid oktaanarv on kõrgem ja põleb sama surveastme juures kauem.
Omalt poolt ei soovita süütega mängida. Režiimi saad paremaks, aga põlemise aeg ei muutu ju, kui surveaste ei muutu. See pikk põlemine kõrvetabki su torud siniseks, kuna põlemine pole lõppenud ka veel väljalasketakti ajal. Lisaks põhjustad varasema süütega ikkagi mootorile lisakoormust.
Ei maksa uskuda saunanaiste juttu. Esindustes töötavad ka inimesed koos oma eelarvamustega, kusjuures töötamine esinduses pahatihti ei tähenda suuremaid teadmisi. Kahjuks. Sõitke selle bensiiniga, mis manuaalis kirjas ja probleeme pole. Ja kasutage ka õlisid, mis manuaalis kirjas. Ning ka probleeme pole. Ülepingutamine ilma täpsete teadmisteta on sama hull asi kui laiskus. Vahel hullemgi, kuivõrd laiskusega tootja veidi siiski arvestab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.