Mis kütet kasutada?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Asslord

Mis kütet kasutada?

Lugemata postitus Postitas Asslord »

Kui hea või halb oleks kasutada 98 kütet?Ratas siis Honda CR125 aastast 93 vms.

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

95 kärab küll.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Lugemata postitus Postitas DGAF »

endal 90' gsx750F ja käitub kuidagi meeldivamalt 95ega, aga noh eks ta vanake ka juba ole :)

born under a bad sign
Kasutaja avatar

Oldbear
Postitusi: 155
Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
Tsikkel: Honda Magna VF 1100
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Oldbear »

Ahjukütust...ja võimalikult sinist! :P

Tasa sõuad,kaugele jõuad! ;)
http://backyard.pri.ee
Magna VF1100
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Krossikale ainult 98 ja mingi kobedam täissünt õli (Castrol TTS)


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

Aga ütleme nii et ma olen "sunnitud" kasutama 98E Yamaha xt600 aastast 91´ on see parem või pigem halvem kui 95E, miks?

Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

no eks valida ole puukütte, õlikütte ja elektrikütte vahel. on ka muid kuid eestis mitte nii levinud kütteviise.
tsiklisse soovitaks ikkagi kütust valada ja eelistatult bensiini...

Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Konkreetsest rattast ei oska kõneleda, aga eriti just 125 ja 250cc 2T krossikatel on surveaste kõrgem ja seetõttu töötab mootor 98-ga paremini. See on testitud asi juba.


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

lennukikütust, 98-ga vahekorras :wink:

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

liiga kange bens teeb leegitorud siniseks--95 on hea

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

No vott! Panin oma uuele rattale poest kodu poole sõites ka 98t sisse ja koju jõudes vaatan, leegikad sinised! Samas hoolduse mehed ütlevad, et raudselt pane 98t, uus ratas ju! Saa sa siis nüüd aru, mille järgi talitada. Nüüd olengi vahelduva eduga kord 98t kord 95t sisse uhanud, vahet küll ei tähelda ausalt öeldes.

Keretööd
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Uutel sõiduvahenditel peaks ju olema manuaalis väga selgelt soovitav kütus kirjas.

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Kirjas on küll - min 95, aga esindus soovitab 98t. Olen aga kuulnud, et kui leegikas värvub siniseks, siis küte liiga kange..
Aga mis ma ikka, ju ma selle 95ga kärutan edasi, aint tegelt ka siin ju kaks varianti - tavabenss ja ultima (kasutan ise Statoili teenuseid). Kas see lisanditega variant on ka oluliselt parem või pole seal enam erilist vahet, seda ma küll ei tea.

Keretööd
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Eestis on tegelikul üks s*tt kõik, nii et vahet pole mida võtad. Tuuakse ühe autoga ja kallatakse paakidesse juba oktaanarvu tõstjat juurde. Seega 98 on veel hullem solk kui 95.

Miks leegikad siniseks lähevad, on see, et mitte pole kangem vms, vaid oktaanarv on kõrgem ja põleb sama surveastme juures kauem. Aitab, kui suurendada surveastet või süüde varasemaks (mis on uue ratta puhul suht võimatu ettevõtmine, kui aju ei taha ümber progeda).

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Jälle sama teema.
Ei ole olemas "kangemat" bensiini! Kütteväärtus on kõigil sama, olgu 98 või 66.
Miks leegitorud siniseks lähevad, ütles Villem väga ilusti välja, kordan veel: ...vaid oktaanarv on kõrgem ja põleb sama surveastme juures kauem.

Omalt poolt ei soovita süütega mängida. Režiimi saad paremaks, aga põlemise aeg ei muutu ju, kui surveaste ei muutu. See pikk põlemine kõrvetabki su torud siniseks, kuna põlemine pole lõppenud ka veel väljalasketakti ajal. Lisaks põhjustad varasema süütega ikkagi mootorile lisakoormust.
Ei maksa uskuda saunanaiste juttu. Esindustes töötavad ka inimesed koos oma eelarvamustega, kusjuures töötamine esinduses pahatihti ei tähenda suuremaid teadmisi. Kahjuks. Sõitke selle bensiiniga, mis manuaalis kirjas ja probleeme pole. Ja kasutage ka õlisid, mis manuaalis kirjas. Ning ka probleeme pole. Ülepingutamine ilma täpsete teadmisteta on sama hull asi kui laiskus. Vahel hullemgi, kuivõrd laiskusega tootja veidi siiski arvestab.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”