Gixxer R1000
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Gixxer R1000
2002 aasta K2 selle kohta hakkab igasugu arvatavasti mõtetuid küsimusi tekkima nagu algajal ikka
nimelt küsimus tagaamordi kohta, kas tagumine amort peabki olema suht lõppu/kõrgeks keeratud ? või töötab ta ikka madalamal ka, teoorias pehmemalt siis, nimelt ise olen 70kg raske ja päris kõva on sõita praegu, jalad ulatuvad küll kannaga maha aga hea meelega laseks siiski madalamaks , kas sellest kruusa peal ka natuke tolku on oleks teine küsimus?
selle aasta sõidan kindlasti veel üksinda ja seega ei ole seda lisakõrgust/jäikust sinna taha vaja, plaan on ka tallinna auklike tänavate peal kätt proovida sel suvel
lisaks kust see paganama tühikäigu pöörete regullimine käib 2500 natuke palju ikka sooja mootoriga, või peaks selle kuskile diagnosti viima targemate meeste juurde
ei taha eriti ego nagu ka olla aga hea oleks kui saaks mingi koonduva info enda ratta kohta sellistes küsimustes, kui kallid kaasfoorumlased lubavad
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Keera juhiistmel kahelt poolt (tagagondli otstest)poldid lahti - eemalda iste,keera paagil eest kaks poltti lahti - tõmba paak eestpoolt tõstes (tagapool on hingemehhanism)ülesse ja vasakul pool trosselite kõrval on gaasitrossside mehhanism näha ,sealt ühest vedruga poldist saadki käega tühikäigupöördeid peale-maha timmida Keera ca. 800-1000 rpm.
Mismoodi sa nii kõrge tühikäigu juures üldse 1 käikku sisse paned --- mingi vähe raju raksakas ei käi kastis vä
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
mõned värskemad mõttevälgatused
kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida
ja timmisin neid tühikäigu pöördeid kuskil 1200 on normaalne alla selle hakkas ka imelikult käima võimalik et seal on miskit paigast ära rohkemat, nimelt masin hollandist tulnud ja ennem müüki olnud mingi aftermarket sportpütt küljes ja nüüd originaal, peaks äkki asja kuskile kellegi targema juurde viima kes vaataks asja üle, sellest ka küsimus et kus tänasel päeval tallinnas või keskeestis oleks kõige korralikum service
lugesin siin mingeid remondikohtade teemasid aga need algasid kuskilt 2006 aastast alates, kuidas nagu tänaseks olukorrad on ja kas paide/põltsamaa kandis ka üldse miskit sellist tehakse keegi teab?
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
indumen kirjutas:ja timmisin neid tühikäigu pöördeid kuskil 1200 on normaalne alla selle hakkas ka imelikult käima võimalik et seal on miskit paigast ära rohkemat, nimelt masin hollandist tulnud ja ennem müüki olnud mingi aftermarket sportpütt küljes ja nüüd originaal, peaks äkki asja kuskile kellegi targema juurde viima kes vaataks asja üle, ?
voimalik, et servoklapp summutisysteemist vahelt ara voetud voi trossid lahti yhendatud, ysna toenaoline - kui oli vahepeal aftermarket sumps (kui oli koos aftermarket yhendustoruga)
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
indumen kirjutas:mõned värskemad mõttevälgatused
kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida
Äkki saad sellest midagi leiutada http://www.album.ee/node/15336313/50109863

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
-PitBull- kirjutas:indumen kirjutas:mõned värskemad mõttevälgatused
kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida
Äkki saad sellest midagi leiutada http://www.album.ee/node/15336313/50109863
hea tahtmise juures saaks midagi kindlasti
aga vaja oleks ka seda taustakleepsu sinine/hall/valge nagu järgneval pildil see siis minu ratas http://indumen.planet.ee/Bike/20080521_181651.jpg
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Deiv kirjutas:Keera ca. 800-1000 rpm.
Manuaal annab 1100-1150 pööret
tänud järelikult 1200 peaks päris ok olema
eile tirisin ka endale manuaali PDF failina peris pirakas ja sealt annab ikka otsida igasugu infot edaspidi
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... l&start=80
selle lehe pealt leidsin
ja minu ja GSXR-1000 K2 töötav link on http://www.gofastvideo.com/gallery/item ... anual.html
download hakkab pihta kui vajutada "Click Here To Play Video"
kontakt nr. +372 52 58 244
indumen kirjutas:aga vaja oleks ka seda taustakleepsu sinine/hall/valge nagu järgneval pildil see siis minu ratas http://indumen.planet.ee/Bike/20080521_181651.jpg
Sellel kleepsul tegu värvide sujuva üleminekuga. Tavalisest kilest seda ei lõika. See tuleks printida ja siis lõigata...
Kunagi peale pisikest kukkumist lasin enda gixxerile uued külje kleepsud fotode järgi valmis teha. Ja kleepisin ise peale ja siis lasin lakkida. Tulemus sai selline.
Btw - minimaalseid erinevusi kahe külje vahel nagunii tähele ei pane.
A kas tsikkli teine külg siis puhas, et kleepse otsid?
EDIT: Tallinnast Ramost saad kindlasti kah originaal kleepse tellida, aga hind päris raju
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
ei originaali peale ei tahaks nagu raha raisata eriti veel algajana naguinii tuleb veel paar kukkumist ma eriti ei kahtle selles :S
ei no külg on kriibitud aga mitte täitsa puhas lihtsalt kõrtsi ees nagu kole vaadata et võiks natuke silmapetteks midagi värskendada, esimene mõte oli aerosooli leida vastavad toonid kuigi logod peaks naguinii uued panema
EDIT: pilte kriipsudest kraapsudest http://indumen.planet.ee/Bike/DSC05263.JPG?2 http://indumen.planet.ee/Bike/DSC05264.JPG?2
lisaks veel küsimus mis firma õli gixxeri kasutajad armastavad kasutada
ise plaanis Gastrolilt midagi kõrgemast otsast vaadata
kontakt nr. +372 52 58 244
Arvata on et kriibitud gondlit on Imavere kõrtsu ees vilets vaadata Ma ei saanudki aru kas sul on nüüdseks tühikäigu/mootori töö probleem lahendatud, aga kui diagnostikut otsid, siis Paidest või Järvamaalt sa seda ei leia. Pöördu näiteks Velt Motocenter`i poole Tallinnas, peaksid abi saama. Ise kasutan oma rattal Liqui Moly poolsünti, aga Castroli kõrgema otsa toodang ei ole kindlasti halb valik.
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Chromed kirjutas:Arvata on et kriibitud gondlit on Imavere kõrtsu ees vilets vaadata
Ma ei saanudki aru kas sul on nüüdseks tühikäigu/mootori töö probleem lahendatud, aga kui diagnostikut otsid, siis Paidest või Järvamaalt sa seda ei leia. Pöördu näiteks Velt Motocenter`i poole Tallinnas, peaksid abi saama. Ise kasutan oma rattal Liqui Moly poolsünti, aga Castroli kõrgema otsa toodang ei ole kindlasti halb valik.
tühikäigu sain jah kuskil 1200 peale, aga eks ma pean ta siis velti vedama jah igaks juhuks, eriti ühtlaselt just ei käi madalatel pööretel
gastroli plaanin sellepärast et maaletooja juures käpp sees
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
küss tagakummi kohta nüüd
kaua bike kumm kilomeetreid peaks vastu pidama
imelikult kiirelt on ära õginud tagumise :S pole põletanud kordagi
palju kruusatee siin rolli mängib ? ja kas ülerõhk on väga paha ?
sõber oli juurde pannud rõhku ja 200 km läbides on juba riie väljas ennem sõitu oli ikka mingi aimatav mustrijääk veel keskel
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
hmm ostes oli juba alla poole ja praeguseks 3000 kilti maha uhatud et siis vist ei saa nuriseda samas ääred nagu uued et ainult mnt sõit :S pole rajale veel jõudnud
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
nonii uus rehv alla ja filter ka aga nüüd juba järgmine jama
Mure järgmine et sai vahetatud õhufilter pestava BCM 268/04 RACE oma vastu ja nüüd tundub segu paigast ära olevat sest korraga palju gaasi andes kohapeal sureb välja või siis jääb kuskil 1000 pöörde kanti 5 sekundiks kuni liigne kütus eest ära saab põletatud, sõidu ajal näiteks 90 sõites põhja keerata ja uuesti tagasi lastes siis hakkab julmalt turtsuma masin, kui sidur alla lükata siis sureb välja ja kohapeal uuesti käima pannes on tulelont sumpsist väljas(vahva vaadata küll aga ei ole vist eriti tervislik tsiklile endale )
veltist öeldi et neil pole varem probleeme olnud ja et pritsung peaks ise asja regullima automaatselt, streemotost et pane originaal tagasi ei ole just variant!!
minu loogika ütleb küll et segu paigast ära nüüd, aga kuidagi vastupidi nagu et kui rohkem õhku saab siis peaks nagu kütust väheks jääma mitte et kütust liigselt tuleb, on mõni andur kuskil mis võib kergelt lahti tulla või midagi sellist?
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
käidud siis Suzumen juurest timmimas, asi täitsa korras nüüd. aju tahtis lihtsalt füüsilist noomitust saada
kuigi FI tuli põleb ikka vahelduva eduga, kütusekulu arvestuse peaks uuesti üle proovima sõita
Ain arvas ka et mootoriketil mingi kala kuskil sees, kes lammutada soovib?
EDIT: pärast kuuajalist sõitmist siis andis aju saba, hakkas samasuguseid trikke tegema, ja nüüd siis sai Suzumeni abiga uus aju sebitud, kogu remondi peale kulus siis põhimõtteliselt ainult üks päev ja 3500 krooni minu jaoks,
kulukas teema ikka see ratta korrashoidmine, uut ketijooksu ka vaja siis selleks aastaks vast piisab, load käes tahaks ikka sõita ka mitte ainult remontida
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
uus aasta uue hooga
ratas käis värvimises uued tükid küljes nüüd jama ainult selles et peale kukkumist oli vibra esirattas, sai siis rehv ära vahetatud ja velg kontrollitud( see olevat sirge) esimesed piduriklotsid ka vahetatud
nüüd tekib vibra kuslik 170-180 kiiruse juures
küsimus et kas esihargi võimalik kõver olek võib ka seda tekitada või peab piduriketastest viga otsima, kuigi kettad ei puudutanud maad kukkumise ajal
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
indumen kirjutas:uus aasta uue hooga
ratas käis värvimises uued tükid küljes nüüd jama ainult selles et peale kukkumist oli vibra esirattas, sai siis rehv ära vahetatud ja velg kontrollitud( see olevat sirge) esimesed piduriklotsid ka vahetatud
nüüd tekib vibra kuslik 170-180 kiiruse juures
küsimus et kas esihargi võimalik kõver olek võib ka seda tekitada või peab piduriketastest viga otsima, kuigi kettad ei puudutanud maad kukkumise ajal
Kettad ei peagi maad puudutama, et kõveraks minna. Pidurdamise ajal pole midagi tunda

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
ei täheldanud mingit erinevust pidurdamisel ja niisama sõidul kuni 160km/h on kõik nagu normis ja peale selle hakkab vaikselt tunda andma
kohe peale kukkumist väristas juba kuskil 80 juures, nimelt libisesin külg maas ühele teisele rattale tagant sisse, tuli ja esigondel ja porilaud läksid katki
hommikul pikem ots 120km tallinnasse tagasi, peab seda piduriga varianti kergemalt ja raskemalt läbi proovima
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
ega ma reeglina ei sõidagi nii kiiresti, aga masin võiks ikka korras olla, eelmine suvi sai 290 tehtud korraks siis ei olnud ka mingit vibra
midagi pidi see pauk ära lööma siiski kuskilt täna tulin siis hommikul 120km sõidult ja sai pidurit proovitud selles jama ei ole
tuuleklaas sai ka vahetatud kõrgema vastu, aga sellest ei tohiks ju niipalju keeriseid juurde tekkida et terve ratas imelikuks muutub
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
mis kumm alla pandi ja kui korralikul tasakaalustati?
mul hakkas värisema 80-90 juures kui kumm vahetati pärast selgus et balansist väljas.
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
alla sai korralik dunlop qualifier ja tasakaalustati streetmotos, võimalik et peaks äkki peale sõitu uuesti pinki viskama siis
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
Vaata esihargi laagrid üle, kui seal väike loks sees, võib ka väristama hakata.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.