Tähikiu veovõll

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

mul oli sama jama eelmine aasta samal ajal, kui on klõbin ja krobin siis suur tõenäosus, et laager läbi, kontrolli asja nii, et lase mootor soojaks, siis kalluta tugevasti kohapeal seistes vasakule poolele, kui laager õhtul siis peaks hakkama sealt õli välja ajama. Vahetamisega on nii, et mootor tuleb kindlalt maha võtta kuna see laager istub sees sellise poolkuu kujulise teras stopperiga. Vanemad mehed teavad et mossel olid käimakas laagrid niimoodi stoperdatud. samas, gixxeri mootori mahavõtmine ja lahtivõtmine pole iseenesest mitte midagi keerulist, põhiline on, et pärast keerad kõik poldid korralikult manuaali järgi õiges järjekorras ja õige tugevusega kinni, ilma Nm võtmeta mina kallale ei läheks. kui mootori pooled ei taha lahti tulla, siis jumala eest ära hakka kuhugi kruvikat vahele ajama, selle jaoks peaks olema eesosas selline kõrvake kus auk ja keere sees, sinna keerad minu mäli järgi kuuese või kaheksase poldi sisse vaikselt ja rahulikult ja tuleb kõik ilusti lahti. Kui laagri vahetad siis vaheta kindlasti ka kett ja hammakad, ega see laager ilma asjata õhtule ei lähe, kui kett erinevatest kohtadest erinevalt veninud siis sõidu ajal kakub see jõnksudega kett veovõlli igatpidi ja see paneb laagri kiirelt per*se.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”