Tähikiu veovõll

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mndmarko

Tähikiu veovõll

Lugemata postitus Postitas mndmarko »

Tere! Kas on kellelgi kogemust tähiku veovõlli laagri(te) vahetamisega.
Masin on GSXR 750, 96 aasta. Pingutasin ketti , kuna tundus teine lõtv veidike ja peale pingutamist kui tagarattast jooksu ringi ajada siis käib selline kahtlane klõbin krõbin mis minu mõistruse järgi ei saa mujalt tulla kui tähiku veovõlli laagist.
kas selle laagri vahetamiseks on vaja kiskuda kogu mootor maha ja käigukast laiali või saab ka lihtsamalt (kaldun arvama et vist ei saa).

Oleks tänulik kui targemad mehed kellel rohkem kogemust oma tarkust ja nõu jagaksid, kuina ei leidnud foorumist antud teema kohta esialgu midagi.

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Tavaliselt ei saa seda laagrit vahetada ilma mootorit lahti võtmata.

Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Liiga pingule läheb siis hakkab ka krõbisema. Eriti kui kett ebaühtlaselt venind.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

mul oli sama jama eelmine aasta samal ajal, kui on klõbin ja krobin siis suur tõenäosus, et laager läbi, kontrolli asja nii, et lase mootor soojaks, siis kalluta tugevasti kohapeal seistes vasakule poolele, kui laager õhtul siis peaks hakkama sealt õli välja ajama. Vahetamisega on nii, et mootor tuleb kindlalt maha võtta kuna see laager istub sees sellise poolkuu kujulise teras stopperiga. Vanemad mehed teavad et mossel olid käimakas laagrid niimoodi stoperdatud. samas, gixxeri mootori mahavõtmine ja lahtivõtmine pole iseenesest mitte midagi keerulist, põhiline on, et pärast keerad kõik poldid korralikult manuaali järgi õiges järjekorras ja õige tugevusega kinni, ilma Nm võtmeta mina kallale ei läheks. kui mootori pooled ei taha lahti tulla, siis jumala eest ära hakka kuhugi kruvikat vahele ajama, selle jaoks peaks olema eesosas selline kõrvake kus auk ja keere sees, sinna keerad minu mäli järgi kuuese või kaheksase poldi sisse vaikselt ja rahulikult ja tuleb kõik ilusti lahti. Kui laagri vahetad siis vaheta kindlasti ka kett ja hammakad, ega see laager ilma asjata õhtule ei lähe, kui kett erinevatest kohtadest erinevalt veninud siis sõidu ajal kakub see jõnksudega kett veovõlli igatpidi ja see paneb laagri kiirelt per*se.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

grahv
Postitusi: 1179
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Tähikiu veovõll

Lugemata postitus Postitas grahv »

mndmarko kirjutas:

kahtlane klõbin krõbin mis minu mõistruse järgi ei saa mujalt tulla kui tähiku veovõlli laagist.
kas selle laagri vahetamiseks on vaja kiskuda kogu mootor maha

Enne mootori lammutamist alustaks ikka lihtsamate testidega... kett uuesti lõdvemaks; kett maha ja aja tähikuvõlli ringi, kontrolli laagri lõtke. kui anomaaliaid ei ole, pane käima ja lase mootoril ühtlase kiirusega ringi vedada - peppus laagri korin peaks ometi kuulda olema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”