Tsikkel paugub → Re: Tsikel paugub
Re: Tsikel paugub
Sul võib siin olla mitu viga, kusjuure ühe vea ilmnemine tõi teravamalt välja ka teise.
Kui mootori käigul on probleeme ainult kõrge käiguga JA kõrgetel pööretel, siis on probleem piisava koguse bensu jõudmises karpasse ja/või sealt edasi mootorisse. Kontrolli üle bensukraan (selle sees võib olla sõel), bensuvoolikud (kui on vanad, siis pigem vaheta välja, ka väikeseimad praod on probleemiks), vaheta filter (kui on), vaata üle bensu pealevoolukanal karpasse (mõnel Yamul on ka karpa sees väike sõelapoiss). Ei tee paha ka karpa alumise, ujukiosa, lahtivõtmine ja vajadusel sodist puhastamine.
Samuti võib olla probleem sportsumpa paigutamisega. Sain ma õigesti aru, et karpas seetõttu mingeid muutusi ei tehtud? Üldiselt eeldab vabamalt käiv sumps natuke avaramat düüsi ja nõela asendi muutust. Kui seda ei tee, jääb segu lahjaks. [Järgnev spekulatsioon põhineb kunagisel auto-põhisel kogemusel, nii et võtkem seda kui teooriat, mitte kui tõenäolikku olukorda.] Kui segu on lahja, siis ta põleb aeglasemalt, st bens põleb veel päris teravalt, kui väljalaskeklapp avaneb. Kui nüüd lisada skeemi veel (1) paigast ära klapivahed ja (2) mingil põhjusel veelgi hõredamaks jääv st veel pikemalt põlev segu (vt eelmine lõik), võib juhtuda, et väljalaskeklappide tööpinnad on ajapikku ära põlenud ning klapid ei sulgu enam korralikult. Mis omakorda on viinud selleni, et mootoril on juba jama igasugustel pööretel.
Samas võib aga küss olla ka karpa regullis. Kas ma mäletan õigesti, et XT600 karpa on kahelõõriline? Selle regull erineb tavapärasest ja kahjuks ei oska juhiseid anda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.