Tsikkel paugub

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Tsikkel paugub

Lugemata postitus Postitas sang »

Klassikaline segukruvi regullimise juhis on: lõpuni sisse, hakka järjest välja keerama (1/2 pöörde kaupa) kuni leiad asendi, kus pöörded kõige kõrgemal. Seejärel regulli tühikäik parajaks (tavaliselt gaasitrossi kaudu). Ei ole kindel, et sama protseduur töötab ka selle karpa puhul.

Aga tippkiirusel ja kõrgetel pööretel puhul pole segukruvist midagi, selle asend reguleerib vaid madalaid pöördeid. Kõrgetel pööretel juhib bensu kogust peadüüs (main jet). Nõela asend reguleerib keskmisi pöördeid. Ausaltöelda, sinu asemel paneks ma nõela jälle keskmisse asendisse tagasi, sest nõela äärmine kõrgus on ekstreemne serv ja kui sellest ei piisa, on viga siiski mujal. Keskmisi pöördeid reguleerib lisaks nõelale pilot jet ja segu lahjaks/rikkaks jäämisel soovitaks mõelda selle vahetusele.

Aga enne ei tormaks ma düüse ostma, kui teeks kindlaks, mis põhjustab muutuse segu koostises. Sumpsi vahetuse oled sa välistanud, mis veel võiks olla faktoriks? Kas düüside kulumine (ehk auk on suurem kui algselt mõeldud) on võimalik? Mingi tihend ei pea ja seetõttu saab mootor rohkem bensu kui vaja? Tihendid on ujukinõela pesal, segunõela otsas, need võivad olla väsinud/kulunud/katki. Või siis miski muu pisiasi, mis lööb normaalse segumoodustamise sassi. Selle uurimiseks on jätkuvalt parim meetod karpa laialivõtmine ja rahulik võrdlemine manuaalis näidatuga, et kas kõik on omal kohal, õiges järjekorras ja asendis ning aktsepteeritavas kvaliteedis.

Suurtel kiirustel väljasuremist põhjustab bensu mittepiisav pealevoolamine. Otsi ummistust, puhastamata sõela, vana filtrit vms.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”