Kuidas käituda kukkumise hetkel?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas käituda kukkumise hetkel?
Oleneb mis olukorras parajasti oled.
Ma ei tea mis on õige kukkumine aga minu käitumine on tavaliselt selline ,et kui ntx vasakus kurvis läheb tsikkel käest ära (libiseb alt ära) siis olen käe ja jala tsiklist eemale tõstnud (vastu keha tõmmanud kronksu) ,et alla ei jääks ja samas parema jalaga lükkan tsiklit endast eemale. Ja võimalikult haiutatult lasen oma keha vastu asfaldit ja nii ,et löök ei oleks ühte kohta vaid kanduks koguaeg edasi mööda keha. Ja loomulikult üritan alguses seda lööki haiutada paari rullumisega ja siis alles hakkata sättima ennast nii ,et ei loobiks ega ei rulluks edasi vaid libiseks nende kaitsmete peal mis parajasti on terved kombel.
Kui jällegi ntx läheb vasakus kurvis tsikkel käest ära nii ,et hakkab libisema ja siis takerdub pidamisega ja lihtsalt viskab tsikli üle . Siis lükkan tsikli edasi kättega lendamise suunas ja samal ajal tsiklit edasi lükkates lükkan oma keha vasakule tsiklit eemale. Ja vastavalt sellele kuidas mu keha parajasti õhus on aga reeglina hakkan maanduma pea ees siis panen käe veits kronksu ,et saaks käe hästi võimalikult ja samas mööda kätt edasi andes lööki hajutada ja ennast keerata sujuvalt sellili. Tavaliselt saab jalg haiget või kand kuna jalad tulevad korraliku laksuga vastu maad.
Kui peaks esiratta alt ära pidurdama siis vastavalt olukorrale. Ntx kui ma tean ,et ma millegi sisse ei libise. Tavaliselt kukub mul tsikkel siis vasakule küljele. Samal ajal kui ta on juba 45 kraadi all tõmban vasaku käe ja jala vastu keha kronksu ja lasen keha parema poole tsikli parema küljepeale ja sealt edasi sujuvalt lükkan ennast tsiklist eemale ja sellili. Sealt oma korda jällegi sätin oma keha nii ,et libiseks kaitsmete peal ja oleks ülevaade kuhu kohta parajast lendan. Selliseid olukordi on mul tänaval olnud ja tavaliselt olen üritanud libiseda kas sellili ja kandadega hoida oma jalgu ja tagumiku asfaldist eemale. Või siis küllili libisedes ja jällegi saabastega oma jalgu ja kintsu kuidagi kergitada üles asfaldist eemale nii ,et kannaks tagi ja saapad. Kuna ei ole põlve kaitsmeid alati olnud.
Kui tsiklit hakkan ületõmbama siis lükkan jalagadega tsiklist ennast eemale (samal ajal lükkan tsikli alumist osa ette poole) ja samal ajal tsiklit kättega alla tõmmates ette poole ja kätega maha tõmmates lükkan enda keha tsiklist eemale. ja üritan maanduda nii ,et löögi saaks kiiver ja seljakaitse ainult. Edasi jällegi kaitsmetega mängimine ja rullumise vältimine.
Käe labasi hoian reeglina rusikas maandumis hetkel aga liigesest lõdvana.
Tuli segane jne ....aga ei oska edasi rääkida kuidas mul need kukkumised tulevad. Loodan ,et keegi üldse aru sai
BTW. ,et üldse suudaks mõelda ja kontrollida ennast kukkumise käigus ....olen eelnevalt lennanud kui kartuli kott ja alles pärast kui võtnud kukkumise osa sõitmisest. Õppinud kuidas ja mida
motard kirjutas:Visake nüüd sekka natuke asjalikku juttua ka. Kangesti OT on siin juba.
Kuidas siis ikkagi füüsiliselt see rattast eemale saamine käib? Hüppad, või tõukad jalaga või mis moodi siis? Jagagem konkreetset infot. Ja kuidas ikkagi saada jalga alt kätte?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.