Rehvide naelutamine
Re: Rehvide naelutamine
schanzez kirjutas:riksx kirjutas:Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib
Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis
rehvi vahetamine on suht lihtne, kuid vajab kannatust ning korrelikke peenemat sorti heebleid. 2tk vähemalt, soovitavalt 3.
Kompressor või korralik pump on ka vajalik.
Põhiline, et vahetamisel heeblit ei torkaks kusagil enii, et siselohv jääks velje või rehvi ja heebli vahele.
Rehv tuleb algul servadest lahti pressida. Ja siis heeblid umbes 10-15-20cm vahega korraga rehvi serva alla ning teiselt poolt tuleb aidata rehvi siseserv kodarasoonde. See ongi oluline trikk, mis lubab rehvil probleemita üle randi mahtuda. KOGU rehvi tagumine osa peab soones olema.
Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret randil
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.