125 VS. 400-600 cc hardenduro
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
Olenevalt rajast valitakse ratas
Pikal ralli rajal on raskem ratas millel suuremad paagid ja rohkem varustust, muidugi peab ka vastupidavust olema.
Keerukal nikerdamise rajal võta kergem ratas, muidugi tankimise intervall tuleb tihedam.
Sõitmise kiirus oleneb mehest ja tema oskustest, seega on nii ja naa.
Vahel on küll nii, et juhuslikult kogematta läbid mingi olukorra jube kiirelt tänu raske ratta inertsile, aga see ei ähe vist arvesse
porihunnik kirjutas:Nimelt käis täna porihunnik sõitmas yamaha dt 125-ga. Rada oli üsnagi raske ning kohati tekkis tunne, et enam kiiremini ei ole võimalik lihtsalt sõita.
Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudegaTekkis mõte,et kas "võimas" enduro oma meeletu jõuga kulgeks seal tõepoolest kiiremini?
Küsimus suurele ringile siis selline , et kas nn."hardenduro" rajal on siis võimas tsikkel kiirem või ei?
Loomuliklt ei tohi rajal olla suuri tõuse
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.