125 VS. 400-600 cc hardenduro

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Nimelt käis täna porihunnik sõitmas yamaha dt 125-ga. Rada oli üsnagi raske ning kohati tekkis tunne, et enam kiiremini ei ole võimalik lihtsalt sõita.
Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudega :D Tekkis mõte,et kas "võimas" enduro oma meeletu jõuga kulgeks seal tõepoolest kiiremini?
Küsimus suurele ringile siis selline , et kas nn."hardenduro" rajal on siis võimas tsikkel kiirem või ei?
Loomuliklt ei tohi rajal olla suuri tõuse :bsmile:

Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

Loogiliselt võttes peaks olema, sest kiirendus on ''haardendul'' parem. Kuigi sulle võis tunduda, et enam kiiremini sõita ei saa, siis selle kiiruse, mis sulle maksimumiks tundus saavutab ''haardendu'' kiiremini, mis tähendab, et suurema kiirusega saad läbida pikema maa ja sealt tulebki ringi aja vahe võrril ja suurema mootoriga tsiklil.
EDIT: Targemad mehed parandage kui ma asjast valesti aru saanud olen või asja valesti mõistan.

Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas mella »

porihunnik kirjutas:

Nimelt käis täna porihunnik sõitmas yamaha dt 125-ga. Rada oli üsnagi raske ning kohati tekkis tunne, et enam kiiremini ei ole võimalik lihtsalt sõita.
Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudega :D

Kas võimsamaga saab kiiremini, sõltub ikka rohkem sõitjast ;)

Kui sa pead oluliseks tibusammu kiirust ja suurt mäge kardad, siis tõenäolislet liigud sa väga aeglaselt.
Tegelikult mida väiksem mootor, seda lihtsam on sõita. Samas liiga väike mootor jätab väiksema sõiduoskuse korral hätta mudas ja mägedes.
Suurem mootor nõuab raskemat sõitjat või kõva füüsisega meest.

125 2T või 250 4T on kergema sõitja jaoks täitsa OK.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas sang »

125cc tsikliga sab ka Dakari sõita :)

Pilt

Ivo Kastan (jajah, see tundmatu eesti sõitja) jõudis Honda Monkey jms baasil ehitatud pocketiga 4. etapini, siis lagunes mootor lõplikult koost.

vt ka http://www.ivokastan.cz/

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

mella kirjutas:
porihunnik kirjutas:

Nimelt käis täna porihunnik sõitmas yamaha dt 125-ga. Rada oli üsnagi raske ning kohati tekkis tunne, et enam kiiremini ei ole võimalik lihtsalt sõita.
Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudega :D

Kas võimsamaga saab kiiremini, sõltub ikka rohkem sõitjast ;)

Kui sa pead oluliseks tibusammu kiirust ja suurt mäge kardad, siis tõenäolislet liigud sa väga aeglaselt.
Tegelikult mida väiksem mootor, seda lihtsam on sõita. Samas liiga väike mootor jätab väiksema sõiduoskuse korral hätta mudas ja mägedes.
Suurem mootor nõuab raskemat sõitjat või kõva füüsisega meest.

125 2T või 250 4T on kergema sõitja jaoks täitsa OK.

Mella, arvad, et nt. lärmi võistlusel võiks 125-se enduroga võistelda suurte "hardendurodega"?

Kasutaja avatar

suhkrujuku
Postitusi: 77
Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
Tsikkel: KTM RFR
Tänatud: 6 korda

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas suhkrujuku »

Kui sul on korralik 125 enduro mitte mingi hiina ime siis võid vabalt ka Lärmi endurol esiotsa mees olla.Trenni tuleb teha! Muideks Nikopensius sõitis veel mõni aasta tagasi 125 rattaga ja ega ta selle pärast aeglasem polnud.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas mella »

porihunnik kirjutas:

Mella, arvad, et nt. lärmi võistlusel võiks 125-se enduroga võistelda suurte "hardendurodega"?

Nikopensiuse all esiviisikusse kindlasti. ja kui sõita ei oska, siis 125 on lihtsam sõita, ehkki vahe ilmselt on paar kolm kohta viimaste seas :P

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas creativ »

sang kirjutas:

125cc tsikliga sab ka Dakari sõita :)

Pilt

Ivo Kastan (jajah, see tundmatu eesti sõitja) jõudis Honda Monkey jms baasil ehitatud pocketiga 4. etapini, siis lagunes mootor lõplikult koost.

vt ka http://www.ivokastan.cz/

pildil toodud pilliga Dakari ei sõideta, kui vaadata paagi suurust. Rally Raid pill siiski.
eks nende võrridega see juhtubki et Dakari kogupikkusele vastu ei pea... kahetaktiliste häda et hooldust pead nii tihti tegema, et see muutub Dakari sugustel sõitudel võimatuks.
kaks nädalat järjest iga päeva ca 1000km läbida on kahetaktilise jaoks ülikeeruline
ja kahetaktilise eelis tuleb siiski tehniliselt keerulisel rajal välja mitte pikkadel, kiiretel radadel.
Parandage, kui eksin! :bsmile:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Huvi pärast võiks isegi 125-sega võistlema tulla.Aga see võistlemine on ka nii keeruliseks aetud, et jube.Litsensid jne. Lihtsam on ikkagi tuttavatega metsas "kärnatada", ei pea mõtlema mingite reeglite peale vaid saab hoopis rahulikult SÕITA. :bsmile:

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

creativ kirjutas:

kaks nädalat järjest iga päeva ca 1000km läbida on kahetaktilise jaoks ülikeeruline
ja kahetaktilise eelis tuleb siiski tehniliselt keerulisel rajal välja mitte pikkadel, kiiretel radadel.
Parandage, kui eksin! :bsmile:

Loogika on üldiselt õige... aga see masin on neljataktiline. :D

Ülalpool pildil oleva masinaga sõitis Kastan keskeuuroopa rallit Hungary-Romania, dakari masin tal suurema paagiga.

Pilt

hälvik
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas sang »

eks nende võrridega see juhtubki et Dakari kogupikkusele vastu ei pea... kahetaktiliste häda et hooldust pead nii tihti tegema, et see muutub Dakari sugustel sõitudel võimatuks.
kaks nädalat järjest iga päeva ca 1000km läbida on kahetaktilise jaoks ülikeeruline
ja kahetaktilise eelis tuleb siiski tehniliselt keerulisel rajal välja mitte pikkadel, kiiretel radadel.
Parandage, kui eksin!

Eksid, parandan :D

Antud pilli peal on tegemist on siiski 4T mootoriga, nagu kõigil teistelgi Monkey'del ja nende kloonidel.

Aga see ei muuda suures plaanis asja, tüüp pidi katkestama, sest õli voolas sõidu ajal mootorist välja rohkem, kui jõudis peale valada :) Aga enne seda oli mugav: jäi tsikkel liivadüüni kinni, siis võtsid teise sülle ja tõstsid toekamale pinnasele ümber :lol:

Konkreetsel pildil ei ole jah tsikkel dakari varustuses, neid pilte saab vaadata Kastani kodulehelt, kuid tehnika on enda olemuselt sama. Täielik tühikargaja ta siiski ei ole, on 9 korda eelnevalt Dakaril võistelnud ja kuuel korral ka lõpetanud. Seekord valis Monkey platvormiks muuhulgas seepärast, et on oma kodumaal sellelaadsete tsiklite ja nende juppidega hangeldav diiler. Eks ta vuhab selle tsikliga ka Euroopas pikemaid sõite teha, ma arvan, ega päris lambist ei saa kah Dakarile sellise asjaga kohale ilmuda.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas creativ »

sang kirjutas:

Eksid, parandan :D

Antud pilli peal on tegemist on siiski 4T mootoriga, nagu kõigil teistelgi Monkey'del ja nende kloonidel.

Aga see ei muuda suures plaanis asja, tüüp pidi katkestama, sest õli voolas sõidu ajal mootorist välja rohkem, kui jõudis peale valada :) Aga enne seda oli mugav: jäi tsikkel liivadüüni kinni, siis võtsid teise sülle ja tõstsid toekamale pinnasele ümber :lol:

Konkreetsel pildil ei ole jah tsikkel dakari varustuses, neid pilte saab vaadata Kastani kodulehelt, kuid tehnika on enda olemuselt sama. Täielik tühikargaja ta siiski ei ole, on 9 korda eelnevalt Dakaril võistelnud ja kuuel korral ka lõpetanud. Seekord valis Monkey platvormiks muuhulgas seepärast, et on oma kodumaal sellelaadsete tsiklite ja nende juppidega hangeldav diiler. Eks ta vuhab selle tsikliga ka Euroopas pikemaid sõite teha, ma arvan, ega päris lambist ei saa kah Dakarile sellise asjaga kohale ilmuda.

igaljuhul respect sellile ja seda kindlasti et ta mingi lambikonn ei ole. taust on austust vääriv. (w)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

HusabergHooligaN
Postitusi: 93
Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
Tänatud: 1 kord

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas HusabergHooligaN »

Klikkan siin Raketibaasi enduro fotosi läbi, ning otsin mis rattaga vana Lärm rajal oli?
Äkki keegi pani tähele?
KTM 300exc 2takti?

jaa jah leidsin..... http://nagi.ee/photos/lendkalalendkala/ ... et/149343/

Yamaha Tenere 2008
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas mella »

porihunnik kirjutas:

Huvi pärast võiks isegi 125-sega võistlema tulla.Aga see võistlemine on ka nii keeruliseks aetud, et jube.Litsensid jne. Lihtsam on ikkagi tuttavatega metsas "kärnatada", ei pea mõtlema mingite reeglite peale vaid saab hoopis rahulikult SÕITA. :bsmile:

Pigem ma arvan, et sa ei oska lihtsalt niipalju sõita, et julgeks võistlema minna ;)

Kasutaja avatar

kris666
Postitusi: 68
Liitunud: 20 Nov 2003, 23:57
Tsikkel: KTM 950 S Rallye
Asukoht: GPS näitab

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas kris666 »

Olenevalt rajast valitakse ratas :idea:
Pikal ralli rajal on raskem ratas millel suuremad paagid ja rohkem varustust, muidugi peab ka vastupidavust olema.
Keerukal nikerdamise rajal võta kergem ratas, muidugi tankimise intervall tuleb tihedam.
Sõitmise kiirus oleneb mehest ja tema oskustest, seega on nii ja naa. :wink:

Vahel on küll nii, et juhuslikult kogematta läbid mingi olukorra jube kiirelt tänu raske ratta inertsile, aga see ei ähe vist arvesse :lol:

porihunnik kirjutas:

Nimelt käis täna porihunnik sõitmas yamaha dt 125-ga. Rada oli üsnagi raske ning kohati tekkis tunne, et enam kiiremini ei ole võimalik lihtsalt sõita.
Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudega :D Tekkis mõte,et kas "võimas" enduro oma meeletu jõuga kulgeks seal tõepoolest kiiremini?
Küsimus suurele ringile siis selline , et kas nn."hardenduro" rajal on siis võimas tsikkel kiirem või ei?
Loomuliklt ei tohi rajal olla suuri tõuse :bsmile:

KTM 950 Adventure S Rallye setup '03
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas 417 »

mella kirjutas:
porihunnik kirjutas:

Huvi pärast võiks isegi 125-sega võistlema tulla.Aga see võistlemine on ka nii keeruliseks aetud, et jube.Litsensid jne. Lihtsam on ikkagi tuttavatega metsas "kärnatada", ei pea mõtlema mingite reeglite peale vaid saab hoopis rahulikult SÕITA. :bsmile:

Pigem ma arvan, et sa ei oska lihtsalt niipalju sõita, et julgeks võistlema minna ;)

Esmakordselt satub minu silma Mella suust puhast kulda - (w) (w) (w)

Ja kui post oli läbi loetud jõudis mulle ka lõpuks ajusse arusaam - mix mina ei võistle

Aga sinna kõrvale tekkis kohe spekulatsioon - kas raketibaasi rajal oleks Traieli mehed oma rattaga esikolmikus ????????

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

sander81
Postitusi: 174
Liitunud: 25 Dets 2007, 17:26
Tsikkel: ktm 300 exc
Asukoht: elva

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas sander81 »

HusabergHooligaN kirjutas:

Klikkan siin Raketibaasi enduro fotosi läbi, ning otsin mis rattaga vana Lärm rajal oli?
Äkki keegi pani tähele?
KTM 300exc 2takti?

jaa jah leidsin..... http://nagi.ee/photos/lendkalalendkala/ ... et/149343/

2 takti küll aga seekord oli tal ktm 250

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Mõni "hardenduro" mees võiks siis tulla L-Virumaa metsadesse mõõtu võtma :oops:


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas racerx »

Yamaha DT ei kvalifitseeru mingitpidi enduroks, see on tavaline trail bike. Ma ei tea kuidas seda eesti keeles öelda, otsene tõlge lohistama on üsna kohane, veerema ehk sobilikum, ehk siis lihtsalt "pallide loksutamise tsikkel" (PLT :lol: )
Kui kaalust rääkida siis oma pluss 120 kilogrammiga paberite järgi mingisse eilsesse endurotsikli kategooriasse võib ju lahterdada, tegelik elu on selline et see kaal on täna ka liiga suur E3 ehk open klassis.
Muidugi au ja kuulsus, et keegi rassib säärase jõuetu ja tiguaeglase, olematute amortide, eelajaloolise juhitavusega metsas palkide ning kurat teab mille peal.

Keegi kobises siin ennist et selle kastani pillil on liiga väike paak Dakari jaoks. Kulla mees, see on Honda Monkey ! Võtab umbes kaks liitrit sajale, no tal tuunitud ja varustust kõvasti peal, see venitas ehk lausa oma kolm pool liitrit sajale ära. 18 liitriga sõidab 500 kilti vabalt, Silma järgi tal umbes selline paak seal ongi.
Need mootorid sõidavad ilma remondita kui ei tuuni 100 000 rahulikult, võidusõidus juhtub mõndagi ja kui karterisse augu kukud ega siis ei päästa miskit.

Mootorrattad

Enduro - vastavalt FIM reeglitele klassidesse E1, E2 ja E3 liigituvad tsiklid ( Honda CRF X, Yamaha WR, KTM EXC, Gas Gas EC jne)
Hardenduro - sama mis eelmine ainult et tuunitud ( neid saadakse tasuta pluss palk)
Trail bike - Yamaha DT, XT, Suzuki DR, DRZ, Honda XL, ja see vaikeste CRF F seeria, Derbi mopeedid ja hiina imed ( kaasa arvatud need hiina motokross rattad ).
Off Road - igasugu ralli ja muud suurekubatuurilised või special projektid ( Honda XR R, KTM LC4 R projektid jne)
Dual Sport - BMW, X Challenge, KTM LC8 jne Pillid mis on dual kahes mõttes ehk siis keegi saab juhi küljes ka rippuda ergonoomiliselt


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas racerx »

Rada sisaldas siis mahalangenud puid, kopraauke, roopaid jne.125-se eelis on see, et ta on oluliselt lühem näiteks husabergist, kergem ning konkreetsel mudelil oli esimese käigu tühipöörde kiirus võrreldav tibusammudega :D Tekkis mõte,et kas "võimas" enduro oma meeletu jõuga kulgeks seal tõepoolest kiiremini?
Küsimus suurele ringile siis selline , et kas nn."hardenduro" rajal on siis võimas tsikkel kiirem või ei?
Loomuliklt ei tohi rajal olla suuri tõuse :bsmile:[/quote]

Ei saa nud sellele küsimusele vastamata jätta... :lol:
Sellisel rajal nagu sa kirjeldad, kui panna kaks võrdväärset ( oskustega) sõitjat sõitma võidu näiteks siis Yamaha DT125, KTM525 siis näevad nad teineteist ainult kahes kohas, stardis ja peale finishit peolauas. 525 mees on kohtumise ajaks purupurjus (kui joob).

Lohutuseks, kui võistlejatel on aga näiteks 125SX ja 525SX siis ei ole tulemust võimalik ennustada, sest sellisel juhul on tegemist võidusõiduga.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas mella »

racerx kirjutas:

Sellisel rajal nagu sa kirjeldad, kui panna kaks võrdväärset ( oskustega) sõitjat sõitma võidu näiteks siis Yamaha DT125, KTM525 siis näevad nad teineteist ainult kahes kohas, stardis ja peale finishit peolauas.

Kui arvestada, et küsija oma DT-ga Eestist välja niikuinii ei läheks.. Kui DT Nikopensioni kätte anda, on ta sellega esikümnes meie kestvuskrossidel (kui lõpuni kestab). Järelikult Eestis on sellega etteotsa asja küll ;) Trikiga vastus :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Oskan seda vaid öelda, et kaalub 90 kg.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kustutasin jutu aga nöe keegi jõudis ette :)

Viimati muutis racerx, 17 Jaan 2009, 23:23, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Viimati muutis FleXer, 18 Jaan 2009, 00:16, muudetud 1 kord kokku.
oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas racerx »

Porihunnik, ära heida meelt mu jutust, lisan väikse positiivse noodi. Saab DT sadulas ratsutada ikka. Lihtsalt ütle uhkelt trailbaik, mitte enduro. Lisab sõitjale väärtust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Kergelt liiga spetsiifiliseks ei lähe nimi? DT on trailbike, trasalp on rally touring vms. Kõik võiksid lihtsalt endurod olla :wack:


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kõik võiks lihtsalt motikad ka minupärast olla, kuid seni kuni on biker.ee foorumis mootorratta teemalisi teemasid pole põhjust nii nauditavat lihtsat elu loota, sa pole isegi veel aru saanud mis motikas sul on.

Kasutaja avatar

Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Sellisel rajal nagu sa kirjeldad, kui panna kaks võrdväärset ( oskustega) sõitjat sõitma võidu näiteks siis Yamaha DT125, KTM525 siis näevad nad teineteist ainult kahes kohas, stardis ja peale finishit peolauas. 525 mees on kohtumise ajaks purupurjus (kui joob).

Teine variant:
Kui 525ga sõitja oli dt 125ga ainult sõitnud ja näeb 525 esimest korda, siis need näevad teineteist ka haiglas, kui dt sõitja toob apelsiine 525le :cry:

Sellised rattad vajavad treeninguid´enne võidusõitu.

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

racerx kirjutas:

Yamaha DT ei kvalifitseeru mingitpidi enduroks, see on tavaline trail bike. Ma ei tea kuidas seda eesti keeles öelda, otsene tõlge lohistama on üsna kohane, veerema ehk sobilikum, ehk siis lihtsalt "pallide loksutamise tsikkel" (PLT :lol: )

Trail tähendab ingl. keeles: rada. Nii, et termin "trail bike" on üsna üheselt võetav:
need tsiklid on mõeldud sõitmiseks metsateedel, radadel jne.
Aga veeremisest ja "lohistamisest" saab lahti siis, kui umbes 1000 kuupi kottide alla juurde lisada :mrgreen:


passwordcorrect

Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro

Lugemata postitus Postitas passwordcorrect »

DT sucks

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”