"Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Moderaator: Moded
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
To Timofei.
Keegi ei tea mis ilmataat teeb kas tuleb ilus kevadine enduuro ,pole ka ime et tuleb talvine sõit sest eelmine aasta 27märtsil kui tegime oli ilma lumeta ilm ,aga nädal hiljem oli rajal poole meetrine lumi.Igaljuhul võistlus sellepärast ei kannata,sest rasketehnika on käe-jala juures koguaeg olemas.
Sõida mis rehviga soovid.
Lärm
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
eelmine aasta esimesel rannu etapil sõitsin ilma piigita,kohati oli libe aga talutav
mu arust oli kunagi jutt ka,et 1000 on litsents kärnatajatel ja sõit yle 400 ei tule...mis seal ikka tuleb siis ette regada alati kuigi selle eelregamisga ka jama,regad ära ja tsikkel läheb laiali mis siis saab
ise olen yldjuhul kohale vedanud ennast tsikli käima pannud ja sisi regama läinud,et ikka kindla peale ! no nyyd siis teiset taktikat kasutama
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Arvan et,kui leiab tõestust et sõitjal oli makstud aga mõjuvatel põhjustel kohale ei tule ja minuga isiklikult ühendust võtab ,arvan et saame hakkama ja kannan raha tagasi.
Kevadist üritust ei vea kuidagi 400 eegiga välja eriti kui raja ehitamisega suured plaanid on,mida nad ka on.Kõik talve üritused said tehtud 400 eegiga. Kui tõesti oleks plaan atvga üks rada sisse sõita ja öelda andke minna poisid-siis saaks ka 300 eegiga tehtud.Eks kõigil on rasked ajad ,aga kuidagi saame selle 450 eegiga hakkama,eriti pärast seda kui ajavõtusüsteemi alla sai maetud terve varandus
Rannu ürituse tahaks ikka kõige parema teha kuna kõik tehnika on lähedalt rentida ja ka abikäed tuttavad olemas seal,ning ka "palgikoormad "
lähedal,millest muidugi üle sõitma ei pea.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
2 Lärm
Sõida mis rehviga soovid
Ok, aga üürin saada piigid. Tulen igal juhul kõikedele kärnataja etaapidele, kui varem ütlesin juba, no matter what
arvan et saame hakkama ja kannan raha tagasi.
Regan nädala jooksul
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
vandaal kirjutas:Et siis kohapeal 550 eeku stardimaks,pris karm peaks mainima
Kas on siis nii ülemõistuse keeruline ennast eelregada? Arumaeivõi, milles see problem on, et seda eelregamist ja ettemaksmist kardetakse, nagu vanapagan välku. No pole kellelegi see raha tagasi maksmata jäänud, kui ikka on ühendust võetud ja ära seletatud, et tõeliselt mõjuv põhjus oli.
Saage mehed aru, korraldaja elu teeb see suurusjärgu võrra lihtsamaks, kui keegi ei pea võistluspäeval rahapakiga ringi jooksma ja nimesid kirja panema.
Ma olen üpris kindel, et paljudel sõitudel muutub eelregamise ja kohapeal regamise hinnavahe oluliselt suuremaks, kui praegu on.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Mis te mehed jamate selle 50 või 100 krooni ümber. Rada ja korraldus tuleb ju tasemel, lähtudes eelnevatest sõitudest. Ajavõtusüsteem, piisavalt lai ja vinge rada, kiired mehed saavad aeglasematest probleemideta mööda jne. Kõik nagu peab. Pigem toetame hea sõnaga kõikide ürituste korraldajaid sellel raskel ajal ja kel võimalus aitame kaasa.
Kui korraldaja teeb sõidu siis ütleb ta ka hinna ja see ei ole turg kus kartulakilo hinna üle vaielda. Tahab ju korraldaja ka omaltpoolt pakkuda parimat, huvitavat ja turvalist rada kõikidele sõitjatele.
Juhendist.esimesed 20 võistlejat punkte, mille alusel viimasel võistlusel selgitatakse igas klassis Karjääri Kunn 2009 ,kellele saavad osaks väärtuslikud auhinnad.
Mina vinguks heas mõttes hoopis selle asja kallal. Tagumised mehed tahavad ka punkte saada.Näiteks kui tuleb äkki 100 kärnatajat siis tagapool jääb motivatsiooni puudu. Kui saaks vähemalt esimesed 30. Aga kui ei saa siis tuleb lihtsalt rohkem trenni teha ja kiirem olla. Ega sõit selle pärast sõitmata jää. Lihtsalt oleks huvitav kokkuvõttes konkurentidega võrrelda.
Kas enne 1. aprilli võib ka mõnel laupäeval tulla salatrenni tegema ja Tulimäe mägesi vallutama?
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
To Hannes:iga korraldaja pole nii vastutulev ja ei kanna raha tagasi selles point ongi ja tean,kui hea on eelregamine ja teadmine palju su üritusele sõitjaid tuleb olen ise ka korraldaja rollis olnud erinevatel üritustel ja asjaga kokku puutunud ja ok Kisal on niivõrd head rajad olnud,et see 100eeku ette või taha tõesti ei killi
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
500 ilus number ,kassas jääb suur sebimine ära .Samas kui palju raja loomisel Lärm masinate abi kasutab ei ole see100 eeku midagi.Näiteks käisin Sakus seal pole traktori tegutsemisest halli haisugi kui siis niipalju et stardi plats on lükatud ja kõik.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Punkte peaksid ikka kõik saama, siis on hea kaega kui pika puuga Kunn ära tegi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Punkte peaks ikka tõesti isegi iga pitbike vend saama.
Muidu kaob motivatsioon terves sarjas osaleda.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Mida fakki te nende puktidega peale hakkate?
Mylapsist ei oska oma kohta vaadata ja sõbraga võrrelda või?
#609
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
To Hannes-Tänud...
Vaatame nende punktidega kuidas on.las jõuab ajavõtusüsteem eestise kõigepealt ära ,siis vaatame kuidas seda häälestada saab.
Ärge unustage et see aasta toimub 99% eest rahvaspordi karika sari, kus kokku 10-12 võistlust,kus aasta lõpus ERSK võitjad selgitatakse ,mille sisse ka kärnatamised kuuluvad.
Aga Kunni tiitel selgub siiski 4 kärnatamise tulemuste põhjal
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
fotek kirjutas:Mida fakki te nende puktidega peale hakkate?
Mylapsist ei oska oma kohta vaadata ja sõbraga võrrelda või?
Mida Fakki siis need esimesed 10, 20 venda oma punktidega teevad?
Et nelja etapi kokkuvõttes tulemusi võrrelda
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
fotek kirjutas:Mylapsist ei oska oma kohta vaadata ja sõbraga võrrelda või?
Pole veel teada, kas Lärmi transpondrid Mylapsi süsteemi käima hakkavad.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Sebar kirjutas:Mida Fakki siis need esimesed 10, 20 venda oma punktidega teevad?
Et nelja etapi kokkuvõttes tulemusi võrrelda
Vat pole sellest ka aru saanud. Asi pidi ju olema KÄRNATAMINE, mitte mingi kulkude jahtimine ju.
Nagu ikka, läheb jälle spordiks kätte
#609
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
fotek kirjutas:Sebar kirjutas:Mida Fakki siis need esimesed 10, 20 venda oma punktidega teevad?
Et nelja etapi kokkuvõttes tulemusi võrreldaVat pole sellest ka aru saanud. Asi pidi ju olema KÄRNATAMINE, mitte mingi kulkude jahtimine ju.
Nagu ikka, läheb jälle spordiks kätte
seda ma arvasin algusest peale,sport mulle ei meeldi,aga tina võiks panna ja puurida ka
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
kaval kirjutas:seda ma arvasin algusest peale,sport mulle ei meeldi,aga tina võiks panna ja puurida ka
Niisama maasse kaevuda saad ju kodus maja taga ka, pole põhjust tina panemiseks teise Eesti otsa sõita
Kui üksi on igav puurida, võta 2 sõpra ka.
Kui juba rohkem sõitjaid, tekib tahtmatult konkurents ning ärategemise vajadus. Ja see juba ongi "sport".
Ma saan aru küll, kaval, et sinu jaoks on sport see, kui sõita tuleb nii paju, et joomist hakkab segama
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
mella kirjutas:kaval kirjutas:seda ma arvasin algusest peale,sport mulle ei meeldi,aga tina võiks panna ja puurida ka
Niisama maasse kaevuda saad ju kodus maja taga ka, pole põhjust tina panemiseks teise Eesti otsa sõita
Kui üksi on igav puurida, võta 2 sõpra ka.Kui juba rohkem sõitjaid, tekib tahtmatult konkurents ning ärategemise vajadus. Ja see juba ongi "sport".
Ma saan aru küll, kaval, et sinu jaoks on sport see, kui sõita tuleb nii paju, et joomist hakkab segama
mella oleme ju koos puurimas käinud piisavalt,et sa teaks mis mulle meeldib sitta peab lendama siis on äge ja tina meeldib ka panna
aga sporti ei viitsi teha
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Eelmistel KK- del sõites sai ka enda arvates kärnatamas käidud. Kõik väga mõnus. Niikaua, kui sitta taevast alla ja ratta tagant lendab.
Mida ilusamaks ilm läks, seda rohkem tuli ka sõitma KROSSIMEHI. Ja siis ei olnud tegu enam puurimise, kärnatamise ja muu sellisega , vaid puhtalt võistlusega.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
kaval kirjutas:aga sporti ei viitsi teha
Ah ära seleta Kui sa lähed juba 2h sõitu sõitma mõttega, et kordagi kusagil nurga taga ei lõõtsuta, on see juba sport. Kui kavatsed vahepeal boksis tina panna, siis pole. Aga sinu loom peaks 2h vanemaandumiseta läbida suutma.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
lp.R.Kollist.
Juhiks teie tähelepanu ühele väikesele asjaolule. mis ei ole vastavuses EMF reeglitega. Nimelt on algab veteranide vanus al. 50 ( emf . p. 16) eluaastast ja al. 40 on seeniorid. Kellele siis on veteranide vasuseklass kas 5 või 4 kümpistele teie võistlustel. Näiteks Makarov või kahro, Nikopensius sõidavad kiiremini kui enamus 20,30 aastased.Nad on 40 sed.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Kuidas ma muidu selle Karjääri Kunni tiitli selgitan ,igas masinaklassis, kui ikka nii ,et kes kõige paremini sõitnud kõigil 4 etapil. Need punktid nüüd küll kedagi ei sega.Minu arust ju äge ka vaadata pärast 4 etappi mitmendaks platseerusid.Ja need punktid nüüd küll kärnatamist segama ei hakka ja rada tuleb täpselt selline "Lärmilik" nagu mu peas juba valmis mõeldud on-kui ikka teil 450 eeki küsin ,siis tahakas ka midagi erilist omalt poolt pakkuda,mitte tavalist kiiret krossirada.
Veteranide klass polegi mõeldud Nikole ja Makarovile ,sest need mehed sõidavad nagunii Openis.Veteranide klass mõeldud rohkem sellistele Napsu meestele nagu Rebane,Brauer;Teemusk jne...
See on nüüd küll suur vastuollu minek EMF -ga kas seenior või veteran.Ise olen korraldaja ise teen juhendi mis ka juba väljas.
Kellele ei meeldi -väga lihtne -ei pea ju tulema kui sellised väiksed asjad häirivad
See ei ole mingi EKV või EMV ,et kõik peaks täpipealt emf reeglite järgi paigas olema...,piisab sellest et asi kooskõlastatud on.
Lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
vabandan , et julgesin uurida. Eks need tartu kandi mehed tee jah mis ise tahavad. Ma rohkem küsisin seepärast et olete isehakanud rahvasportlaste suuvooder suhetlemisel emfiga ja on jäänud mulje et olete kuulekas neile igas punktis ja nüüd selline aps, mis biene ütleb. sorry.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Pole hullu,aga siin küll eksid ,et igas punktis kuulelik??? Tähtis on minu jaoks ainult ,et kõik oleks kooskõlastatud,et sõitjad oleks kindlustatud ja turvalisus -ja üks asi veel et kõik sõita saaksid ja võiksid,mitte ei pea varjunime all sõitma tulema,et litsentsi kallale ei kiputaks.
Nii et ainult mõned punktid mis ka päris arusaadavad ja vajalikud.
ülejäänutega pole isegi tutvunud.
arvan et nendest olulistest punktidest peaks piisama,ülejäänud asjad võiksid juba korraldaja otsustada jääda -vähemalt mina arvan nii...
Aga eks igaüks teab ise kuidas paremini asju ajada saab.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
teetolm kirjutas:Ma rohkem küsisin seepärast et olete isehakanud rahvasportlaste suuvooder suhetlemisel emfiga ja on jäänud mulje et olete kuulekas neile igas punktis ja nüüd selline aps, mis biene ütleb. sorry.
irww. Isehakanud rahvasportlaste suuvooder
Ma pakun, et enamuse vaikival nõusolekul., kuna seda kohta niikuinii keegi ei taha ega ei veaks välja ka.
Ja bienel/EMF-l pole mingit pistmist sellega, millised klassijaotused keegi oma külavõistlusel teeb. Vastasel juhul poleks ka kärnatajate klassi vaid mx1/mx2 või E1/E2/E3.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
täna pole , homme on. saite oma kärnatamisi ka seal nurga taga aasta jagu sõita kui käpp peale pandi ja maksate kõik nagu utekesed. vaat kui kaeban bienele ära , teeb kurja häält ja saavad ka need klassid seaduse järgi paika. AGA POISID - ÄRGE VÕTKE KÕIKE NII TÕSISELT.kollist on tubli ja asjalik ning kiire vend ja sina M loe rohkem seda palju ta raha teenib, pärast kannad mulle ette ja teeme nii, et ka EMF saab dabuuni.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
kuule teetolm mis point on
oled ikka ise ka sõidumees või peksad niisama tüja tolmu üles
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Keegi pole Meile käppa peale pannud, On Piksepini karikas jne.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
mehed sõita tuleb ja trenni teha mitte niisama tühjalt puhuda foorumis
korraldage võistlusi mis te ootate, sõita tahaks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.