Mikuni karpa reguleerimine
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Mikuni karpa reguleerimine
mella kirjutas:Tavaliselt on karpa ujukitasemeks tihendipinnaga paralleelsus.
AGA
Jahute siin muudkui ujukitasemest, aga ma pole elus ühelgi tsiklil pidanud seda muutma.Hotik, ega sul membraaniga karpa ole? Kui jah, siis äkki on selle vaakumiga probleemid.
Kui pole vaakumiprobleem ja klapid OK, siis oskan kahtlustada tühikäigu vale reguleeringut või umbes kanaleid. Suruõhk ja lammutus on parimad asjad. Miskipärast mulle tundub, et sa polegi karpat maha ja pulkadeks võtnud.
Ma ise kuulsin ka kõigilt sama juttu, et ujukitaset pole kunagi olnud vajadust muuta, aga näe, minul selline viga oli. Aga ega enne ei muudagi kui pole kontrollinud, kas tase õige on. Põhimõtteliselt on kaks karburaatorit, üks nendest töötab vaakumi peal, suur kummist membraan. Ja teisel (põhikarpal) on ka väikene membraan küljepeal, kohe bensiini pealevoolu all, kaane taga. Seal siis väike kummimembraan koos vedruga ja surub niiöelda nupule, see sama nupp võib seal kinni olla, sinna koguneb igasugu sodi. Ma nüüd ei tea kuidas seda väikest mebraani nimetada, ongi kiirendus pump ehk. Alusta ikka sellest, et varud aega ja võtad karpa maha ja pulkadeks, siis suruõhuga kõik kanalid läbi, siis kõik samamoodi kokku tagasi ja siis lased bensu sisse ja võid läbipaistva voolikuga ujuki taset kontrollida. Ettevaatust selle membraani kaane avamisel, see võib sealt kõik hooga välja lennata ja siis ei oska enam tagasi panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.