Küsimus Hornet 900
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Küsimus Hornet 900
Teab keegi midagi halba selle ratta kohta? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Õlivahetusega on liiga palju õli sisse pandud ja vasakult alt kaane vahelt ajab õli välja?
Mis sellest arvata, teeb liiga palju õli mootoris midagi halba?!
Sees mingi täisünt.
Mis võiks maksta orig. esituli ja kellad?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Küsimus Hornet 900
Niisama lambist ei hakka keegi uut ratast ümber ehitama, põhjuseks enamasti avarii ja vajadus odavamate osade järele.
Liiga palju õli ei hakka kaane vahelt välja ajama, selleks on teised väljundid. Kaanel kas tihend õhtal või pragu sees.
edu
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Küsimus Hornet 900
See ratas aasta jooksul minumeelest mitukorda omanikku vahetanud ja siis jälle müüki pandud (eelmine kevad jäi juba väga soodsa hinnaga silma see)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.