Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Mul on kawa kle500 94 aasta oma. Probleem seisneb selles, et jahutusvedelik läheb sõidu ajal paisupaaki, aga sealt tagasi radikasse mitte. kas keegi oskab anda nõu, kuidas sellist paranähtust kõrvaldada. Tänud ette
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Enne sõitu on paisupaak tühi? Paisupaagis peaks tosool olema kogu aeg ühtlasel tasemel. Kas radikasse ei jõua üldse tosooli ? Võta radika alumine volla lahti ja vaata kas tuleb sealt midagi, kui ei tule, siis saad lammutama hakata. Kontrolli termostaati, äkki on kinni sulanud. Ühesõnaga kontrolli, kas vee tsirkulatsioon toimub.
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Trikk on klappides,mis tavaliselt on korgi sees.Kuumalt survega avaneb yks klapp ja laseb liigse rõhu vedeliku näol systeemist paisupaaki(et radikas lõhki ei läheks).Pärast sõitu,jahtudes tekib hõrendus,mis imeb normaalrõhu taastamiseks vedeliku tagasi.Sul on yks suund kinni,või ei lase paisupaagi kork rõhkusid tasakaalu.
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
ducatist kirjutas:Trikk on klappides,mis tavaliselt on korgi sees.Kuumalt survega avaneb yks klapp ja laseb liigse rõhu vedeliku näol systeemist paisupaaki(et radikas lõhki ei läheks).Pärast sõitu,jahtudes tekib hõrendus,mis imeb normaalrõhu taastamiseks vedeliku tagasi.Sul on yks suund kinni,või ei lase paisupaagi kork rõhkusid tasakaalu.
sellist teooriat ma kuulen küll esimest korda. MILLISE korgi sees? Korki ei jookse ühtki voolikut!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
minu paisupaagi korgist jookseb ka voolik läbi, peaaegu paagi põhja
mis puutub aga sinu KLE500-sse, siis jahutusvedelik peab koguaeg ühel ja samal tasemel olema. ei midagi juurde ega vähemaks enne ega peale sõitu. kui mingi järsk muutus paisupaagis toimub, siis viga on ikkagi radikas või muus jahutussüsteemi osas.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Alusta kõige lihtsamast ja vaata üle radikakork, kui see ei pea siis ei tõmbagi jahtudes vedelikku süsteemi tagasi, kui paisupaak suht madalal asetseb.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Oi Mella, mõtle nüüd veidi, kas radika kork on tavaline punn! Seal tõesti kaks klappi! Ja seda juba
kümneid ja kümneid aastaid!
-
Teema algataja
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
enne sõitu on jah paak tühi, peabki olema mu arust. seda radika korgi viga ma täitsa usun ja ju sinna see koer maetud ongi.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Kas ta ikka peab enne sõitu tühi olema? Minu Kle-l igatahes vedelikku poole paisupaagi jagu külmalt. Seda juba mitu aastat nii. Pole küll mõõtnud aga olen üpris kindel, et seal on sooja mootoriga vedelikku rohkem kui külmaga, selleks need paagid ju olemas ongi, aga tühi ei tohiks ta kunagi olla. Aa suhteliselt tõenäoline, et korgi viga. Kas jahutab normaalselt? Kas vent on korras?
http://www.krracing.ee/
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Targutan edasi. See koer võib ka kusakil mujal, eba tihda ühenduse vahel olla. Jahtudes ei tõmba paisu paagist
jahutus vedelikku tagasi vaid õhku selle vigase koha vahelt.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
skruff kirjutas:enne sõitu on jah paak tühi, peabki olema mu arust. seda radika korgi viga ma täitsa usun ja ju sinna see koer maetud ongi.
Ei pea olema tühi, kindlasti mitte. Mul seisab praegu üks KLE500 garaazhis ja ma võin öelda, et kuskile see vedelik tal ei lähe.
Manualidki ju ütlevad et enne igat sõitu kontrolli õlitaset, jahutusvedeliku taset, tulesid, pidureid, blablabla. Kuidas sa küll seda teeksid, kui paak tühi oleks.
-
Teema algataja
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
ei ole jah tühi, panin pange sellega . jahtub normaalsest ja vent töötab, aga jahtudes ei lähe vedelik tagasi. tavasõidul on kõik ok, aga kui kiiremat sõitu teha ja gaasiga karmim olla, siis on pärast kõik kohad vedelikku täis. muide kas keegi oskab öelda, kas on võimalik kusagilt saada tagaistuja paremat jalatuge kusagilt samale rattale?
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
mis mõttes pärast kõik kohad vedelikku täis? äkki paned liiga palju jahutus vedelikku ja pressib ülajäänu välja? Paisupaagil taseme märgid peal.
-
Teema algataja
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
Cado kirjutas:mis mõttes pärast kõik kohad vedelikku täis?
äkki paned liiga palju jahutus vedelikku ja pressib ülajäänu välja? Paisupaagil taseme märgid peal.
Liiga palju ma kindlasti ei pane, loogiline et nende märkide järgi panen vedelikku. välja pritsib sellepärast, et kui vedelikk paisupaagist tagasi radikasse ei lähe, siis hakkab ta paagi ülaosas olevast voolikust välja jooksma (peabki nii olema).
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
See siis ikka vist radika korgi tihendi viga. Kui radikas jahtub ja hakkab vedelikku paisupaagist tagasi
imema, saab korgi tihendi vahelt õhku ja ei ime paisupaagist vedelikku tagasi.
Või on paisupaaki minev voolik lontis kuskilt või kokku surutud?
Re: Jahutusvedelik jääb paisupaaki
kui sisteemis õige kogus vedelikku ja kork on töökorras (auru- ja õhu-klapp). Siis võib silindrikaane vahelt või kusagilt jahutussärki surve tekkida. Ja pressib paisupaagi servani täis.. ja sealt välja.. Aga kui ta surub paisupaaki kindla koguse ehk sooja mooriga paisupaagi max piirini, siis peaks kõik kombes olema. Ning kui hommikul (jahtunud/puhanud mootoriga) on paagis sama palju jah. vedelikku siis ei lase õhuklapp vedelikku tagasi süsteemi. Korgi eemaldamisel peaks siis käima äratuntav heli nagu oleks süsteem vaakumis.
võibolla on see teooria mul siin peale nelipakki pisut segane ja loogikavastane kuid mulle tundub et asi peaks nii olema ehk
They mark their territory.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.