iz56


Metslane

Lugemata postitus Postitas Metslane »

Ei pruugi süüte probleem olla, kuigi tasuks seegi igaks juhuks üle kontrollida. Tagasilööki karburaatorisse põhjustab tihtipeale just liiga lahja küttesegu, mis on tingitud doseerimisnõela ebaõigest asendist. See loll jutt mis ennist räägiti, et nõela alumises seisus võtab vähem kütet ja jõudu rohkem, on paras pulli- kaka. Võimsust saad rohkem tõstes nõela, ja kasutad nn. rikastatud küttesegu, ehk maakeeli peaksid sellega kaasnema kenad porgandid väljalasketraktis. Õigem kombinatsioon edukaks kulgemiseks on kasutada ökonoomset segu, ehk leida see kuldne kesktee nende kahe eelneva vahel. Selleks annab piisavalt informatsiooni hr. A. Palu legendaarne üllitis rahvademokraatiamaade mootorratastest. Kui ratas on kaua seisnud oleks mõtekas kontrollida ka väntvõlli laagrite juures asuvaid rõngastihendeid just nende hermeetilisuse suhtes, sest tihtipeale on aeg oma töö teinud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”