iz56

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
motik
Postitusi: 112
Liitunud: 10 Aug 2004, 01:52

iz56

Lugemata postitus Postitas motik »

Kes aitaks iz56 ellu äratada.
mure järgmine:
Kui tahan käima panna siis tuleb kasutada topkat ja akulaadijat(lma ei käivitu)
Kui läheb käima siis gaasi andes kole vibra sees ja bensupaaki peksab surve sisse.
Sõitmisel käib miski suvalise pöördepeal ilusti,kiiruse kasvades tundub, et ei saa kätte(tõstes karpanõela ei käi alguses )(langetades nõela käib alguses ja veerandi pealt enam ei käi)
Ühesõnaga jupsib
Vasta siia või no.kia@mail.ee

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: iz56

Lugemata postitus Postitas Siller »

motik kirjutas:
Kes aitaks iz56 ellu äratada.
mure järgmine:
Kui tahan käima panna siis tuleb kasutada topkat ja akulaadijat(lma ei käivitu)
Kui läheb käima siis gaasi andes kole vibra sees ja bensupaaki peksab surve sisse.
Sõitmisel käib miski suvalise pöördepeal ilusti,kiiruse kasvades tundub, et ei saa kätte(tõstes karpanõela ei käi alguses )(langetades nõela käib alguses ja veerandi pealt enam ei käi)
Ühesõnaga jupsib
Vasta siia või no.kia@mail.ee

No selge see et ilma akuta ei käivitu kuna generaator tahab ka natuke voolu ja see topks andmine tähendab bensiini valamine silindrisse.No ja vibra võibolla sellest et kas mootor kere küljest lahti või on väntvõll tasakaalust väljas.Surve paaki võibolla sellest, et vibra paneb seal paagis bensiini vuhama ja sellest need gaasid.Karpas soovitaks nõela panna võimalikult alla kuna siis sööb vähem bensiini ja peaks ka rohkem jõudu olema.Ja puhu kõik karpas olevad düüsid läbi ehk on umbes.[/i]

Teema algataja
motik
Postitusi: 112
Liitunud: 10 Aug 2004, 01:52

Lugemata postitus Postitas motik »

Aku lihtsalt surnud.
Mure selles, et topkata ei läe. Mootor ilusti kinni.Bena surve paagis tundub olema nii, et kui gaasi väänad siis lööks nagu osa matsu paaki.
Karpa kõik düüsid läbi puhutud ja imetud.
Ise arvan , et karpa on lihtsalt ära kulunud???
Seega kas keegi teab millist karpat sinna saaks sokutada
Või keegi aitaks remontida ?

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

süüde on vale järelikult kui karpasse taob

Metslane

Lugemata postitus Postitas Metslane »

Ei pruugi süüte probleem olla, kuigi tasuks seegi igaks juhuks üle kontrollida. Tagasilööki karburaatorisse põhjustab tihtipeale just liiga lahja küttesegu, mis on tingitud doseerimisnõela ebaõigest asendist. See loll jutt mis ennist räägiti, et nõela alumises seisus võtab vähem kütet ja jõudu rohkem, on paras pulli- kaka. Võimsust saad rohkem tõstes nõela, ja kasutad nn. rikastatud küttesegu, ehk maakeeli peaksid sellega kaasnema kenad porgandid väljalasketraktis. Õigem kombinatsioon edukaks kulgemiseks on kasutada ökonoomset segu, ehk leida see kuldne kesktee nende kahe eelneva vahel. Selleks annab piisavalt informatsiooni hr. A. Palu legendaarne üllitis rahvademokraatiamaade mootorratastest. Kui ratas on kaua seisnud oleks mõtekas kontrollida ka väntvõlli laagrite juures asuvaid rõngastihendeid just nende hermeetilisuse suhtes, sest tihtipeale on aeg oma töö teinud.
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Kui vibrab siis on selge ju et vända laagrid ja õlitihendid läbi.Surve paaki tagasi löögist ei tohiks küll tekkida,aga ehk on hoopis vaakumiga paagis tegu kui kork umbne.Kas enne töötas korralikult või on just kokku pandud mootor ,kolbi annab ju ka tagurpidi sisse panna.
Heavymetal nonstop! 56479145

Teema algataja
motik
Postitusi: 112
Liitunud: 10 Aug 2004, 01:52

Lugemata postitus Postitas motik »

Äkki leidub inimene kes tahaks minu iz miski tasu eest vähe remontida :bsmile:
no.kia@mail.ee
52 72 150
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

No kui nii jupsib siis tekib küll tahtmine öelda, et värvi roheliseks ja viska loodusesse :lol: . Aga no eks see ole see vene tsiklite jama.... Minu 56-el oli sama jama, et käima ei läinud ilma topkata ja kui nagu täiega gaasi põhja panid siis suri ära ja hakkas plökutama. Minul oli viga selles, et sussklapp lasi õhku välja. Panin sinna kah küünla asemele ja asi paranes. Ma mõtlen, et äkki võib viga olla ka õhupuhastis aga see on ainult mõte. Mai tea seda asja nii täpselt...
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”