mootor "põriseb"
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: mootor "põriseb"
Aris kirjutas:eerikkarts kirjutas:Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).
Mina olen asjast aru saanud nii: See öhukruvi mida keerata saab, reguleerib öhukogust mis suunatakse pisikeste augukeste kaudu torru, milles liigub segunöel ja mille otsas on peadüüse (ei tea selle toru öiget nimetust). Öhukruvi sissekeerates piirad seda öhukogust (keerad kanali kinni) ja tänu sellel suurendad peadüüsele möjuvat hörendust ehk segu läheb rikkamaks. Kruvi välja keerates aga suurendad öhukogust ja vähendad peadüüse hörendust (segu lahjemaks).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.