mootor "põriseb"

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
PK

mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas PK »

mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Kui sa mõtled mingit kõrina moodi asja, siis tõenäoliselt tegu nukaketiga. Kas kulunud juba nii palju või ei suuda pinguti oma tööd teha. Samas, tsiklitel kostavad kõik hääled tugevamalt välja kui nt autodel.
Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Teema algataja
PK

Lugemata postitus Postitas PK »

kõrin see on jah..aga ma ei usu et asi selles on
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

ma saa ju kohe vait olla :lol:
her.PK, vabandan ette, ja moded panevad mulle miskse trafi peale või saan sõnavõtu keelu :lol:

aga missuguse diagnoosi saaks panna mootorile siis kui kui, mootor enam ei põrise, silindrid käivad ringi ja tsikkel läheb ülesmäge edasi. :?: :?: :?:
TIVOLI

Teema algataja
PK

Lugemata postitus Postitas PK »

ee..ma ei saand aru lol :?

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

mis masinaga üleüldse tegu on?

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Fritzud tavatsevad sel puhul öelda...KAPUTT... :wink: :twisted:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

rolex
Postitusi: 246
Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
Tsikkel: Suzuki 1400
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas rolex »

Ok teeme siis arvamise mängu ja mina pakun, et tegemist mopeediga. Villem pakkus veaks, et nukakett vaja seda pingutada või uus asemele nii, et mees ole hea ja vaata oma mopil nukakett üle :) aga kui PK arvas, et viga pole nukaketis mis siis raffas veel pakub :D tramaeivõi :D
tasa ja targu

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

rolex kirjutas:
Ok teeme siis arvamise mängu :D
Mina arvan, et viga on mütsi all..., :lol: otsi kõigepealt sealt... äkki on külmjoode..., aitab ülejootmine või paika põrutamine... :mrgreen:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)

Teema algataja
M.K.

Lugemata postitus Postitas M.K. »

petz61 kirjutas:
daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)
Mulle meenuvad kodanik PK muresid lugedes kunagi auto24.ee foorumites loetud naljateemad.
Üks rääkis sellest, kuidas vanemal mehel Akselil Kärstlast (just, Kärstla) oli raskusi pimedas auto juhtimisega, sest ei näinud, kus pedaalid asuvad, ja otsis siis lahendust probleemile. Teine aga oli selline:
/.../
Tere. Ma arvan et mu opelil on miski kork kadunud või on mingi viga jagaja ploki kaanes. Sest kui annan gaasi 100km tunni juures, siis tuleb krõbin tagasilda ja auto hakkab teel vibama. Ma ise arvan et käiguvardas on pragu, kuid üks teadja mees ytles et viga on kindlasti esisillas ja elektrisysteemis. Palun aidake
/.../

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

mootor "põriseb"
Oh, ole rahulik, see on üsna levinud probleem. Aga kui ta raip ükspäev enam ei põrise, vat siis on jama lahti :wink:

Teema algataja
PK

Lugemata postitus Postitas PK »

irw...mina see küll ei olnud! :D kes rääkis sellest opelist vms...tglt kaa :D :o

a ja dirtbike 110 cm3...
Viimati muutis PK, 08 Aug 2007, 00:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Ära muretse. Mu rattal samuti mootor põruseb ja vibreerib 8)
PK kirjutas:
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Teema algataja
PK

Lugemata postitus Postitas PK »

irw mina see küll ei olnud see opeli jutustaja.... eks maailm on väike..

aga küsitakse et mis masin on..
110 cm3 dirtbike....aga eks hiina jääb ikka hiinaks lol
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
mootor "põriseb"
Ma ei saa kohe ütlemata jätta, kuid sa oled hea huumori mees. Sul viimastel päevadel üldse "kilde" lendab päris palju
(siinkohal mõtlen ühte sinu viimast algatatud posti a'la mootri takt on vale )

Mootorrattad "põrisevadgi" kui nad käima panna ja kui gaasi anda, siis "põrisevad" veel kõvemini. Ja see mis sellist põrinat tekitab on mootor :idea:
Kui põrin ei meeldi, siis ära käivita oma ratast (kusjuures, siis kestab masin ka kauem)
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

her. PK
tehtigi kindlaks sinupoolt mainitud sümptomite põhjal, et tsikkel sõidukõlbulik :!:
põrista aga julgelt, kauaks meil suve :!:
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

PK kirjutas:
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:
sellest on sin juttu old küll ja küll. mul oli ka oma suzul selline jama, vahetati nuka kett ära ja asi timm. sind aitab motorem.ee
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612

Teema algataja
Vestman

Mis on mopil viga

Lugemata postitus Postitas Vestman »

Tere , vabandan et uut teemat ei teinud. Põhjus on väga lihtne, nimelet ma ei osanud :oops: :P .

Minu mopil on selline viga et kui külmast peast moototi käima paned siis on nagu kõik korras, aga kuio mootor juba soojaks on läinud siis kaob masinal jõud ära. :( Kas keegi teab mis võiks selle põhjuseks olla?

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Küttesegus ehk. Saab liiga vähe või palju kätte. Vaata kyynla värvi. Sõida mootor soojaks ja siis võta kyynal maha ja vaata, mis värvi on.


Teema algataja
Vestman

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Vestman »

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kui su mopeedil on automaatne toores, siis võib olla et see jääb peale. Sellepärast külm mootor käib aga kui mootor soojeneb siis on segu liiga rikas.


maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas maidor »

kõik mootorid minu meelest põrisevad :D


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

minu arust on karpal ka nõel olemas kust kütet timmida :wack: või mis? :?


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Boobush »

eerikkarts kirjutas:
Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.

Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Aris kirjutas:
eerikkarts kirjutas:
Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.

Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).

Mina olen asjast aru saanud nii: See öhukruvi mida keerata saab, reguleerib öhukogust mis suunatakse pisikeste augukeste kaudu torru, milles liigub segunöel ja mille otsas on peadüüse (ei tea selle toru öiget nimetust). Öhukruvi sissekeerates piirad seda öhukogust (keerad kanali kinni) ja tänu sellel suurendad peadüüsele möjuvat hörendust ehk segu läheb rikkamaks. Kruvi välja keerates aga suurendad öhukogust ja vähendad peadüüse hörendust (segu lahjemaks).

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas TDM »

Seda toru nimetatakse emulsiooni kaevuks, kus siis segatakse kütte sisse õhku, kuskilt lugesin sellise asja välja! :)

Ei midagi . . . peale tuule!

Teema algataja
Vestman

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas Vestman »

viga on selles et kui mootor on külm siis töötab ilusti aga kui juba soojaks läheb siis kaob jõud ära ja hakkab hullult tossama


krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: mootor "põriseb"

Lugemata postitus Postitas krew »

eespool mainite, et äkki toores jääb peale. vaata äkki on selles probleem kuna see suht loogiline. on endalgi juhtunud, et unustad toore peale ja kui mootor soe ei taha korralikult käia. või siis proovi kruvisid näppida ;)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”