mootor "põriseb"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
mootor "põriseb"
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh



-
Teema algataja
Mulle meenuvad kodanik PK muresid lugedes kunagi auto24.ee foorumites loetud naljateemad.petz61 kirjutas:daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)
Üks rääkis sellest, kuidas vanemal mehel Akselil Kärstlast (just, Kärstla) oli raskusi pimedas auto juhtimisega, sest ei näinud, kus pedaalid asuvad, ja otsis siis lahendust probleemile. Teine aga oli selline:
/.../
Tere. Ma arvan et mu opelil on miski kork kadunud või on mingi viga jagaja ploki kaanes. Sest kui annan gaasi 100km tunni juures, siis tuleb krõbin tagasilda ja auto hakkab teel vibama. Ma ise arvan et käiguvardas on pragu, kuid üks teadja mees ytles et viga on kindlasti esisillas ja elektrisysteemis. Palun aidake
/.../
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja
Re: mootor "põriseb"

PK kirjutas:mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh![]()
![]()
-
Teema algataja
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
Ma ei saa kohe ütlemata jätta, kuid sa oled hea huumori mees. Sul viimastel päevadel üldse "kilde" lendab päris paljumootor "põriseb"
(siinkohal mõtlen ühte sinu viimast algatatud posti a'la mootri takt on vale )
Mootorrattad "põrisevadgi" kui nad käima panna ja kui gaasi anda, siis "põrisevad" veel kõvemini. Ja see mis sellist põrinat tekitab on mootor

Kui põrin ei meeldi, siis ära käivita oma ratast (kusjuures, siis kestab masin ka kauem)
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Re: mootor "põriseb"
sellest on sin juttu old küll ja küll. mul oli ka oma suzul selline jama, vahetati nuka kett ära ja asi timm. sind aitab motorem.eePK kirjutas:mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh![]()
![]()
53300612
-
Teema algataja
Mis on mopil viga
Tere , vabandan et uut teemat ei teinud. Põhjus on väga lihtne, nimelet ma ei osanud
.
Minu mopil on selline viga et kui külmast peast moototi käima paned siis on nagu kõik korras, aga kuio mootor juba soojaks on läinud siis kaob masinal jõud ära. Kas keegi teab mis võiks selle põhjuseks olla?
Re: mootor "põriseb"
Küttesegus ehk. Saab liiga vähe või palju kätte. Vaata kyynla värvi. Sõida mootor soojaks ja siis võta kyynal maha ja vaata, mis värvi on.
-
Teema algataja
Re: mootor "põriseb"
olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: mootor "põriseb"
Kui su mopeedil on automaatne toores, siis võib olla et see jääb peale. Sellepärast külm mootor käib aga kui mootor soojeneb siis on segu liiga rikas.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: mootor "põriseb"
Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: mootor "põriseb"
eerikkarts kirjutas:Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: mootor "põriseb"
Aris kirjutas:eerikkarts kirjutas:Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).
Mina olen asjast aru saanud nii: See öhukruvi mida keerata saab, reguleerib öhukogust mis suunatakse pisikeste augukeste kaudu torru, milles liigub segunöel ja mille otsas on peadüüse (ei tea selle toru öiget nimetust). Öhukruvi sissekeerates piirad seda öhukogust (keerad kanali kinni) ja tänu sellel suurendad peadüüsele möjuvat hörendust ehk segu läheb rikkamaks. Kruvi välja keerates aga suurendad öhukogust ja vähendad peadüüse hörendust (segu lahjemaks).
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: mootor "põriseb"
Seda toru nimetatakse emulsiooni kaevuks, kus siis segatakse kütte sisse õhku, kuskilt lugesin sellise asja välja!
-
Teema algataja
Re: mootor "põriseb"
viga on selles et kui mootor on külm siis töötab ilusti aga kui juba soojaks läheb siis kaob jõud ära ja hakkab hullult tossama
Re: mootor "põriseb"
eespool mainite, et äkki toores jääb peale. vaata äkki on selles probleem kuna see suht loogiline. on endalgi juhtunud, et unustad toore peale ja kui mootor soe ei taha korralikult käia. või siis proovi kruvisid näppida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.