krossika ost
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
racerx kirjutas:mx77 kirjutas:Põhjus lihtne - väga väike õlimaht pluss veel see, et kastiõli on eraldi ja ei filtreerita. Igasugustel ratastel õli vahetanud aga see mis Hondast välja tuleb peale 5-t tundi on võrreldes teiste markidega ikka väga räme löga.
Räme lõga on väga subjektiivne. Mina sõitsin 250 CRF iga õliga 5 ja 15 tundi ja üritasin neid subjektiivselt võrrelda "lögameetodil" . Ei täheldanud mingeid erinevusi.
650-700cc mootori võrreldes mootori-kasti-siduri peale jaotatuna 1200cc on täpselt sama kogus.
Mida ei filtreerita ? Ole täpsem oma jutus. Hondal käib mootoriõli samatmoodi filtrist läbi. Kastiõli ei filtreerita tõesti, sest puudub ju vajadus selleks. Tsiklitel millel aga on kast ja mootor sama õli peal, peab filter tegema topelt tööd ning sa väidad et kokkuvõttes on puhtam tulemus ?Üldiselt selle ameeriklastest alguse saanud linnalegendi, et Honda õli 2h tagant vahetada, levitamises olen ka ise osaline olnud. Tegelikkus oli lihtsalt esimeste pillide lastehaigused, mis tulenesid väga paljude erinevate faktorite tulemist.
Oludes kui ei võistle, teed lihtsalt trenni, puudub sellel õliraiskamisel igasugune mõte. Nii nagu manuaalis kirjas on 15 h ( see ei käi võidusõidu jm. sellega seonduva kohta) toimib anyway, sest klapid, kolb ja väntvõlli vahetusvälp on ikka sama aja tagant.
Ehk siis võid vahetada 2h tunni tagant õli, kuid uued titaanklapid paned ikka 20h järel sisse. Honda originaalväntvõll sõidab siin kohalike kogemuste põhjal harrastaja käes vähemalt 150h ja kolb läheb samuti klapivahetusega või siis pingutades 50h. See ülitihe õlivahetamine ei muuda seal midagi.Rämeda löga kohta. Sõitsin see suvi Motuli 300V Factoryga. Kes kasutab see teab milline imeline vaatepilt avaneb, kui just värske Motuli saanud mootoril keerata maha sidurikaas ning vaadata seda tulnukavärvides sillerdust anodiseeritud tuuningsiduril. Tõesti kena.
Türi eestikate etapil aga juhtus nii, et tühikäik sai nati liiga peale regullitud ja pill läks vähe rohkem kuumaks kui tarvis. Selle 20+2ringi peal olnud õli oli ka räme plöga. Ehk siis visuaalne vaatlus on jaburdus.Üldiselt on lähiajal plaanis neid asju veidi mõõta, sest see niisama lahmimine, vaatasin ja õli oli kole, ei vii kuhugi.
Nii lihtne see päris ka ei ole, aga ei viitsi tippida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.