krossika ost
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
krossika ost
Tere,on soov osta uut krossikat endale ja sooviks abi,et kumba neist masinaist eelistada:
http://bike.motors24.ee/vehicles/302682 ... &sort=paid
http://www.kalamotors.ee/?350,yamaha-yz-450f-2005
See viimane näeb kõige parem välja,aga kardan,et äkki jääb liiga võimsaks minujaoks?Varem olen sõitnud rolleri,pitbike ja 200-se hiina orioniga pluss veel proovinud igasuguseid masinaid(sõidukogemust on umbes 7 aastat).Sõidustiil ka pigem rahulikum,sõidan peamiselt põldudel,mõnel krossirajal,pärast uut krossika ostu plaan ka ise mingi rada ehitada,praegu hiinlastega ei julge eriti hüpata igaksjuhuks,sellepärast oleks ka huvi rohkem mõne kvaliteet masina vastu.Pikkust on 180cm ja kaalun kuskil 75kg,17 aastat vana .Aga samas olekski hea kui oleks veidi võimsam masin,et "välja ei kasvaks" liiga kiirelt.
Hinnad on neil mõlemal ka samad.Ärge siis väga pahandage,tean,et ma ei suuda neid "tühjaks keerata".
Et kirjutage,kumb variant oleks parem ja võite midagi muud ka selles hinnaklassis pakkuda.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: krossika ost
Se viimane näeb isegi parem välja, kui karbist võttes aga kõrval ju kirjutatud, et müüdud. Kuid see selleks. Lühike soovitus oleks, et kui tahad sõidust rõõmu tunda ja haiglasse mitte sattuda, siis ära omale neljapoolest osta! Ma olen 180 ja 90 ning sõidaks iga kell 250-sega krossi. Jäärada ja supermotot lasen 450-sega. Samalaadseid teemasid peaks siin päris mitu olema, loe need läbi.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: krossika ost
Võta vast kahepoolene.
Yamul esimesel pildil näha,et veljel suht kole mõlk sees.
Pealegi peale põllu sa vaevalt kuskil 450nest peeneks keerad nii, et suudad korralikult masinat ohjes hoida.
Re: krossika ost
HRQ kirjutas:Se viimane näeb isegi parem välja, kui karbist võttes
aga kõrval ju kirjutatud, et müüdud. Kuid see selleks. Lühike soovitus oleks, et kui tahad sõidust rõõmu tunda ja haiglasse mitte sattuda, siis ära omale neljapoolest osta! Ma olen 180 ja 90 ning sõidaks iga kell 250-sega krossi. Jäärada ja supermotot lasen 450-sega. Samalaadseid teemasid peaks siin päris mitu olema, loe need läbi.
Jutt jumala õige http://bike.motors24.ee/vehicles/313538 ... &sort=paid
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Jah,eile õhtul veel see 450-nene oli 28000.- müügis,nüüd on müüdud.Aga mõtlesin ise ka,et 450 on ikka liig juba.Et mis te sellest 250-nesest hondast siis arvate? Kas sellele juppe ka ikka saada on,kui keegi teab?Selline peaks hüppeid ka ikka küllatki normaalselt kannatama ju?
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
krissu606 kirjutas:Jah,eile õhtul veel see 450-nene oli 28000.- müügis,nüüd on müüdud.Aga mõtlesin ise ka,et 450 on ikka liig juba.Et mis te sellest 250-nesest hondast siis arvate?
Kas sellele juppe ka ikka saada on,kui keegi teab?Selline peaks hüppeid ka ikka küllatki normaalselt kannatama ju?
450 on värskelt hea sõita, veab pea iga käiguga ja annab käiguvahetusvead andeks aga tõmbab käed kähku jämedaks ja väsinud juhiga läheb salakavalaks. Kaasaegne 250 haukab väga kenasti edasi minna ja samas õpetab ka täpse käiguvahetuse selgeks.
See honda on hinna poolest OK, aga kuna väidetavalt on päris palju remonti tehtud, siis võiks küsida selle kinnituseks ostutshekke vms. Muidu on remondikulu suht pool müügihinnast.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Nii,sai see 250-nene honda ära ostetud. Aga nüüd mõned küsimused ka.Mis õli peaks valama mootorisse ja mis õli käigukasti?Kas täissünteetiline autoõli sobib?Kui palju võivad umbes maksta pidurikettad(pole veel päris kulunud,aga ääred on kõrgemad kui keskelt)?Kui palju võivad maksta rattalaagrid umbes?Kas rattalaagrid on mingis standardmõõdus või on seal mingi erimõõdus laagrid?
Plaaniks osta alas-kuulist mitte orginaale.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: krossika ost
Laagrite ja simmerlingide osas originaal pole tähtis, peaasi et kvaliteetsed jaapani laagrid on näit. Koyo'd. Marsid näit laagri firmasse sisse vanad laagrid näpus, ütled kuhu need laagrid lähevad ja saad uued laagrid 2 korda odavamalt originaalidest
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: krossika ost
krissu606 kirjutas:Nii,sai see 250-nene honda ära ostetud.
Aga nüüd mõned küsimused ka.Mis õli peaks valama mootorisse ja mis õli käigukasti?Kas täissünteetiline autoõli sobib?Kui palju võivad umbes maksta pidurikettad(pole veel päris kulunud,aga ääred on kõrgemad kui keskelt)?Kui palju võivad maksta rattalaagrid umbes?Kas rattalaagrid on mingis standardmõõdus või on seal mingi erimõõdus laagrid?
Plaaniks osta alas-kuulist mitte orginaale.
Esiteks võiks natuke ise foorumis orjenteeruda! Paar teemat allpool just oli juttu õlidest!!! http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 91#p485291
Järgmine soovitus (kuna tunda,et suht algaja krossikate teemas) muretseda manual või otsida netist varuosasid turustavate poodide lehtedelt koosteskeemid,kus põhimõtteliselt laagrite margid/mõõdud olemas.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
Palju õnne siis ostu puhul.
Autoõlist hoiaks kaugemale. Soovitaks täissünt tsikliõli klassiga API SG ja JASO MA. Ise suhtun suht kriitiliselt õlidesse API tähisega üle SG. Kui õlil on ka JASO MA siis võid kastis ja mootoris kasutada sama õli. Hea hinna/kvaliteedi suhtega soovitaks seda http://www.mobil.ee/index.php?p=4&q=12&r=58 . Honda puhul on üks kuldne reegel - vaheta VÄGA tihti õli
Pidurikettaid soovitan küsida Streetmotost, peaks olema kõige mõistlikum hind. Rattalaagrite puhul soovitan osta terve komplekt kas Redmotost, Allrightist või Ramost, sest saad korraga !nii laagrid kui ka simmerid.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Heinz36 kirjutas:krissu606 kirjutas:Nii,sai see 250-nene honda ära ostetud.
Aga nüüd mõned küsimused ka.Mis õli peaks valama mootorisse ja mis õli käigukasti?Kas täissünteetiline autoõli sobib?Kui palju võivad umbes maksta pidurikettad(pole veel päris kulunud,aga ääred on kõrgemad kui keskelt)?Kui palju võivad maksta rattalaagrid umbes?Kas rattalaagrid on mingis standardmõõdus või on seal mingi erimõõdus laagrid?
Plaaniks osta alas-kuulist mitte orginaale.
Esiteks võiks natuke ise foorumis orjenteeruda! Paar teemat allpool just oli juttu õlidest!!! http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 91#p485291
Järgmine soovitus (kuna tunda,et suht algaja krossikate teemas) muretseda manual või otsida netist varuosasid turustavate poodide lehtedelt koosteskeemid,kus põhimõtteliselt laagrite margid/mõõdud olemas.
Seal teemas oli minuarust juttu 2-taktiliste õlidest.Laagri mõõdud saan nihikuga mõõta.Aga plaanin osta jah,kvaliteetsed skf laagrid ratastele.Müüja rääkis ise mulle õlide kohta sellist juttu,et valab mootorisse 20w 50 täissünti ja käigukasti paneb 600 ml sama õli ja lisab 100 ml automaatkäigukastiõli.Kas see 20w 50 mootorisse liiga paksuks ei jää?Kas see õlide segamine on vajalik/hea mõte? Ja kas sellisel hondal kuidagi mootoriõli kogust mõõta ei saa?Vaatasin,et seal ainult see õli kork aga mõõtevarrast ei ole.
-
- Postitusi: 115
- Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
- Tsikkel: crf 450r, Varadero
- Asukoht: Talinn/Euroopa
Re: krossika ost
Tere! Tore lugeda, et ikka on selliseid inimesi kes julgevad ja tahavad motokrossi proovida! Minupoolt jõudu ja jaksu metsas ja põllul pusimiseks ja ära siis esimeste kärnade peale kohe püssi põõsasse viska !
Aga mis puudutab neid küsimusi õlide ja muu hoolduse kohta, siis tunnen ära kohe 2 aasta taguse enda. Oli mul ükspäev 450 crf käru peal ja ei osanud ma midagi temaga peale hakata . Mina läksin seda teed, et sõitsin kõigepealt joonelt Redmotosse ja sealt sain ( ja olen saanud siiani ) kõikidele oma küsimustele vastused. Muidugi saad sa ka foorumist vastused aga minule tundub, et see on palju keerulisem varjant ja kui juhtub veel veidike loll küsimus olema võid kergesti sõimata ka saada!
Lühitalt Redmoto on avatud E-R 10.00-18.00 ja telefon on 6755446 küsi julgesti tsikli kohta ja saad ka soovikorral näpunäiteid sõidutehnika kohta.
Ps. Redmoto on Honda krossikate ja ATV ametlik esindus.
Re: krossika ost
hotshot kirjutas:Muidugi saad sa ka foorumist vastused aga minule tundub, et see on palju keerulisem varjant ja kui juhtub veel veidike loll küsimus olema võid kergesti sõimata ka saada!
Redmotos maksad sa oma küsimused niiehknaa kinni
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
hotshot kirjutas:Tere! Tore lugeda, et ikka on selliseid inimesi kes julgevad ja tahavad motokrossi proovida! Minupoolt jõudu ja jaksu metsas ja põllul pusimiseks ja ära siis esimeste kärnade peale kohe püssi põõsasse viska
!
Aga mis puudutab neid küsimusi õlide ja muu hoolduse kohta, siis tunnen ära kohe 2 aasta taguse enda. Oli mul ükspäev 450 crf käru peal ja ei osanud ma midagi temaga peale hakata
. Mina läksin seda teed, et sõitsin kõigepealt joonelt Redmotosse ja sealt sain ( ja olen saanud siiani ) kõikidele oma küsimustele vastused. Muidugi saad sa ka foorumist vastused aga minule tundub, et see on palju keerulisem varjant ja kui juhtub veel veidike loll küsimus olema võid kergesti sõimata ka saada!
Lühitalt Redmoto on avatud E-R 10.00-18.00 ja telefon on 6755446 küsi julgesti tsikli kohta ja saad ka soovikorral näpunäiteid sõidutehnika kohta.
Ps. Redmoto on Honda krossikate ja ATV ametlik esindus.
Selge,eks ma helistan ja küsin ükspäev nende käest õlide kohta.Aga kas muidu see on normaalne,et karteripooled lähevad sellise ilmaga nagu praegu nii soojaks,et kätt vastu panna eriti ei kannata?Ma mõtlen,et kui praegu on krossikärn all,ratas käib tühja ringi ja ilm on külm,mis siis veel saab,kui soe suvi on.
Re: krossika ost
mx77 kirjutas:Honda puhul on üks kuldne reegel - vaheta VÄGA tihti õli
Õlivahetus on kuldne reegel anyway , kuid ma lausa huviga loen põhjendust selle jutu kohta.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
racerx kirjutas:mx77 kirjutas:Honda puhul on üks kuldne reegel - vaheta VÄGA tihti õli
Õlivahetus on kuldne reegel anyway , kuid ma lausa huviga loen põhjendust selle jutu kohta.
Põhjus lihtne - väga väike õlimaht pluss veel see, et kastiõli on eraldi ja ei filtreerita. Igasugustel ratastel õli vahetanud aga see mis Hondast välja tuleb peale 5-t tundi on võrreldes teiste markidega ikka väga räme löga.
Re: krossika ost
mx77 kirjutas:Põhjus lihtne - väga väike õlimaht pluss veel see, et kastiõli on eraldi ja ei filtreerita. Igasugustel ratastel õli vahetanud aga see mis Hondast välja tuleb peale 5-t tundi on võrreldes teiste markidega ikka väga räme löga.
Räme lõga on väga subjektiivne. Mina sõitsin 250 CRF iga õliga 5 ja 15 tundi ja üritasin neid subjektiivselt võrrelda "lögameetodil" . Ei täheldanud mingeid erinevusi.
650-700cc mootori võrreldes mootori-kasti-siduri peale jaotatuna 1200cc on täpselt sama kogus.
Mida ei filtreerita ? Ole täpsem oma jutus. Hondal käib mootoriõli samatmoodi filtrist läbi. Kastiõli ei filtreerita tõesti, sest puudub ju vajadus selleks. Tsiklitel millel aga on kast ja mootor sama õli peal, peab filter tegema topelt tööd ning sa väidad et kokkuvõttes on puhtam tulemus ?
Üldiselt selle ameeriklastest alguse saanud linnalegendi, et Honda õli 2h tagant vahetada, levitamises olen ka ise osaline olnud. Tegelikkus oli lihtsalt esimeste pillide lastehaigused, mis tulenesid väga paljude erinevate faktorite tulemist.
Oludes kui ei võistle, teed lihtsalt trenni, puudub sellel õliraiskamisel igasugune mõte. Nii nagu manuaalis kirjas on 15 h ( see ei käi võidusõidu jm. sellega seonduva kohta) toimib anyway, sest klapid, kolb ja väntvõlli vahetusvälp on ikka sama aja tagant.
Ehk siis võid vahetada 2h tunni tagant õli, kuid uued titaanklapid paned ikka 20h järel sisse. Honda originaalväntvõll sõidab siin kohalike kogemuste põhjal harrastaja käes vähemalt 150h ja kolb läheb samuti klapivahetusega või siis pingutades 50h. See ülitihe õlivahetamine ei muuda seal midagi.
Rämeda löga kohta. Sõitsin see suvi Motuli 300V Factoryga. Kes kasutab see teab milline imeline vaatepilt avaneb, kui just värske Motuli saanud mootoril keerata maha sidurikaas ning vaadata seda tulnukavärvides sillerdust anodiseeritud tuuningsiduril. Tõesti kena.
Türi eestikate etapil aga juhtus nii, et tühikäik sai nati liiga peale regullitud ja pill läks vähe rohkem kuumaks kui tarvis. Selle 20+2ringi peal olnud õli oli ka räme plöga. Ehk siis visuaalne vaatlus on jaburdus.
Üldiselt on lähiajal plaanis neid asju veidi mõõta, sest see niisama lahmimine, vaatasin ja õli oli kole, ei vii kuhugi.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
racerx kirjutas:mx77 kirjutas:Põhjus lihtne - väga väike õlimaht pluss veel see, et kastiõli on eraldi ja ei filtreerita. Igasugustel ratastel õli vahetanud aga see mis Hondast välja tuleb peale 5-t tundi on võrreldes teiste markidega ikka väga räme löga.
Räme lõga on väga subjektiivne. Mina sõitsin 250 CRF iga õliga 5 ja 15 tundi ja üritasin neid subjektiivselt võrrelda "lögameetodil" . Ei täheldanud mingeid erinevusi.
650-700cc mootori võrreldes mootori-kasti-siduri peale jaotatuna 1200cc on täpselt sama kogus.
Mida ei filtreerita ? Ole täpsem oma jutus. Hondal käib mootoriõli samatmoodi filtrist läbi. Kastiõli ei filtreerita tõesti, sest puudub ju vajadus selleks. Tsiklitel millel aga on kast ja mootor sama õli peal, peab filter tegema topelt tööd ning sa väidad et kokkuvõttes on puhtam tulemus ?Üldiselt selle ameeriklastest alguse saanud linnalegendi, et Honda õli 2h tagant vahetada, levitamises olen ka ise osaline olnud. Tegelikkus oli lihtsalt esimeste pillide lastehaigused, mis tulenesid väga paljude erinevate faktorite tulemist.
Oludes kui ei võistle, teed lihtsalt trenni, puudub sellel õliraiskamisel igasugune mõte. Nii nagu manuaalis kirjas on 15 h ( see ei käi võidusõidu jm. sellega seonduva kohta) toimib anyway, sest klapid, kolb ja väntvõlli vahetusvälp on ikka sama aja tagant.
Ehk siis võid vahetada 2h tunni tagant õli, kuid uued titaanklapid paned ikka 20h järel sisse. Honda originaalväntvõll sõidab siin kohalike kogemuste põhjal harrastaja käes vähemalt 150h ja kolb läheb samuti klapivahetusega või siis pingutades 50h. See ülitihe õlivahetamine ei muuda seal midagi.Rämeda löga kohta. Sõitsin see suvi Motuli 300V Factoryga. Kes kasutab see teab milline imeline vaatepilt avaneb, kui just värske Motuli saanud mootoril keerata maha sidurikaas ning vaadata seda tulnukavärvides sillerdust anodiseeritud tuuningsiduril. Tõesti kena.
Türi eestikate etapil aga juhtus nii, et tühikäik sai nati liiga peale regullitud ja pill läks vähe rohkem kuumaks kui tarvis. Selle 20+2ringi peal olnud õli oli ka räme plöga. Ehk siis visuaalne vaatlus on jaburdus.Üldiselt on lähiajal plaanis neid asju veidi mõõta, sest see niisama lahmimine, vaatasin ja õli oli kole, ei vii kuhugi.
Nii lihtne see päris ka ei ole, aga ei viitsi tippida.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
racerx kirjutas:
Niiet õli võiks vahetada ka 10-15 h tagant(muidgi võistlemas ma ei käi,sõidan põllupeal rohkem ja sõidustiil küllaltki rahulik)??Ja küsin korra uuesti:kas see on normaalne,et praeguste ilmadega,kärnrehvidega(ratas käib tühja suht) lähevad mootori karterikaaned nii soojaks,et kätt peal ei kannata hoida(ma mõtlen,et mis siis suvel palava ilmaga veel saab)?? Igaksjuhuks oleks vaja teada,et midagi veel ära ei lõhu seal.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: krossika ost
See on normaalne.
krissu606 kirjutas:racerx kirjutas:Niiet õli võiks vahetada ka 10-15 h tagant(muidgi võistlemas ma ei käi,sõidan põllupeal rohkem ja sõidustiil küllaltki rahulik)??Ja küsin korra uuesti:kas see on normaalne,et praeguste ilmadega,kärnrehvidega(ratas käib tühja suht) lähevad mootori karterikaaned nii soojaks,et kätt peal ei kannata hoida(ma mõtlen,et mis siis suvel palava ilmaga veel saab)??
Igaksjuhuks oleks vaja teada,et midagi veel ära ei lõhu seal.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
HRQ kirjutas:See on normaalne.
krissu606 kirjutas:
Selge,pole lihtsalt sellise asjaga harjunud,et mootor külmalt käima panna ja paari minuti pärast käigukasti pool juba leige on. Aga selline küsimus ka veel,kes hondat omavad,et kas teistel ka tühikäigul töötades on selline väike,õrn "kolin" või midagi sees.Eelmine omanik ütles,et see on tal koguaeg olnud ja ta sõbra hondal ka samamoodi(olen pilte näinud ja ta sõbral on tõesti honda olemas
).
Ma tean,et mul on palju küsimusi.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Ise küsin,ise vastan. See kolin on vist normaalne,kuna youtubes vaatasin videosi ja suurematel osadel(stock ratastel)oli tühikäigul samasugune "kolin" sees.
Ja veel paar küsimust:kust saab sellisel krossikal tühikäigupöördeid madalamaks keerata(karburaator keihin,kiirenduspumbaga,2 gaasitrossiga)?Ja selline asi on ka,et kui sõidan näiteks 1-se käiguga,vajutan siduri alla,siis sidur ei hakka kohe lahutama,vaid pean gaasiga korra sellise kiire nõksu tegema,kas see on normaalne?Muidu kohapealt ära minnes lahutab igati korralikult.Ja sellel pole vahet kas mootor on soe või külm,ikka teeb samamoodi.Eelmine omanik väitis,et see pidigi nii käima,et kui gaasi ei anna,siis ei teki survet vms.
Ja muidu,olite siin õli vahetuses rääkinud õlifiltri asukohast:sellel asub õlifilter just käigukasti osas,mootoriõli ei filtreerita.
Re: krossika ost
krissu606 kirjutas:IJa selline asi on ka,et kui sõidan näiteks 1-se käiguga,vajutan siduri alla,siis sidur ei hakka kohe lahutama,vaid pean gaasiga korra sellise kiire nõksu tegema,kas see on normaalne?Muidu kohapealt ära minnes lahutab igati korralikult.Ja sellel pole vahet kas mootor on soe või külm,ikka teeb samamoodi.Eelmine omanik väitis,et see pidigi nii käima,et kui gaasi ei anna,siis ei teki survet vms.
Kõlab kuidagi väga udujutu moodi.
Mulle pigem tundub, et sidurikorvi on sälgud sisse kulunud ja gaasi korraks lahti laskmine vabastab kettad veo alt ning laseb sälkudest väljuda. Ehk siis lootusetult kulunud sidurikorv, mis kindlasti ei ole normaalne korras masina puhul.
Aga see on ainult oletus.
Tühikäigupöörded - must alumine nupp pildil.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
krissu606 kirjutas:Ise küsin,ise vastan.
See kolin on vist normaalne,kuna youtubes vaatasin videosi ja suurematel osadel(stock ratastel)oli tühikäigul samasugune "kolin" sees.
Ja veel paar küsimust:kust saab sellisel krossikal tühikäigupöördeid madalamaks keerata(karburaator keihin,kiirenduspumbaga,2 gaasitrossiga)?Ja selline asi on ka,et kui sõidan näiteks 1-se käiguga,vajutan siduri alla,siis sidur ei hakka kohe lahutama,vaid pean gaasiga korra sellise kiire nõksu tegema,kas see on normaalne?Muidu kohapealt ära minnes lahutab igati korralikult.Ja sellel pole vahet kas mootor on soe või külm,ikka teeb samamoodi.Eelmine omanik väitis,et see pidigi nii käima,et kui gaasi ei anna,siis ei teki survet vms.![]()
Ja muidu,olite siin õli vahetuses rääkinud õlifiltri asukohast:sellel asub õlifilter just käigukasti osas,mootoriõli ei filtreerita.
ega ta üldiselt ikka kolisema ei peaks. vana malli mootoriga ktm koliseb/sahiseb, aga tal on teistsugune sidur. korras mootor käib vaikselt.
tühikäigupöörete koha näitas mella ära, kui sidur ei lahuta on korv sälkus (honda tüüpviga, lusikamaterjalist tehtud korv). mingi survejutt on udu.
õlifilter ei asu käigukasti osas, õlifilter asub süütekaane sees. süütekaan on karteriga otseühenduses läbi tagasijooksuklapi.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: krossika ost
See mis sul koliseb on arvatavasti sidur (korv kulunud) ja see sidurilahutamise asi ei peaks tõesti nii olema ning arvatavasti tingitud sellest samast sidurikorvi kulumisest. Mul on paaril rattal olnud nõnda, et olen ära vahetanud nii kettad, vaheplaadid kui ka vedrud ning selle tõttu on kogu pakk piisavalt paksemaks läinud, et kettad ei lähegi nendesse sissekulunud sälkadesse (loe: sellisel juhul ei pea sa korvi vahetuse peale praegu veel raha kulutama ja sidur hakkab normaalselt lahutama).
Oman ka ise hondat ning mingeid kolinaid küll mootoris ei ole.
Õlidest niipalju, et mootorisse korralik täissünt õli ja käigukasti võid vabalt poolsünti panna. Ise kasutan Liqui moly 10W50 täissünti mootoris ja sama firma 10w40 poolünti kastis. Senini on kõik väga hästi toiminud ning kui mootor lahti võtta on kõik samuti väga ilus ja puhas seest.
Henri
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Tänud kõigile vastajatele.
Kas seda,et sidurikorv sälkus,on visuaalselt kuidagi näha/aru saada ka?Ja mella,selleks,et sidur lahutama hakkaks tuleb mul gaasi juurde korra hoopis anda,mitte lahti lasta(kui sellel mingit vahet on).
Kas keegi oskab muidu umbkaudset sidurikorvi hinda ka öelda?Kas sellel asub sidur ikka paremal pool mootorit?Kas siduri kättesaamiseks peab ära keerama ainult selle kaane kus peal honda kirjas või terve karterikaane ikka?
Re: krossika ost
viga tuleb kõrvaldada ja seda ei tehta gaasiga mängimisel siduri kasutamise ajal.
Ja mina sinu asemel tsikli praktilise parandamisega ei tegeleks. Sinu küsimused näitavad, et sa antud tehnikas eriti ei orienteeru ning kui sa ise mootorit lahkama hakkad, võib see lõppeda märksa suuremate kuludega kui lasta see kusagil oskajal teha.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: krossika ost
krissu606 kirjutas:Tänud kõigile vastajatele.
![]()
Kas seda,et sidurikorv sälkus,on visuaalselt kuidagi näha/aru saada ka?Ja mella,selleks,et sidur lahutama hakkaks tuleb mul gaasi juurde korra hoopis anda,mitte lahti lasta(kui sellel mingit vahet on).![]()
Kas keegi oskab muidu umbkaudset sidurikorvi hinda ka öelda?Kas sellel asub sidur ikka paremal pool mootorit?Kas siduri kättesaamiseks peab ära keerama ainult selle kaane kus peal honda kirjas või terve karterikaane ikka?
Näha on väga hästi. Vaatamiseks piisab sidurikaane ära võtmisest, vahetamiseks on vaja terve karterikaan ära võtta. kui juba võtmiseks läheb, vaheta ka veepumba võlli laagrid ja tihendid ja vajadusel ka võll ise (suht tõenäoliselt on läbi).
Sidurikorvi hind on selline 2500 ja üles (umbes).
Aga ära ise küll tegema hakka.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: krossika ost
Nii,teil oli õigus,sidurikorvil sälgud sees,sidrurikorvi südamikul samuti.Ka kettad on valu saanud:need nukad mis sidurikorvi vahele lähevad,on ühest kohast kõrgemad natuke.Niiet tervet siduri komplekti uut vaja vist.Ja päev veel algas nii hästi.
Mx77,see umbes 2500 on ilma ketasteta ja sidurikorvi südamikuta jah?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.