Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
- Tsikkel: Africa Twin
- Asukoht: Tartu
Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Mõistuse vaheaeg vist, vanast Jawast ei saa jagu. Probleem järgmine- tühikäigult 3.5 tuhandeni käib ilusti ja siis tuleks nagu piiraja peale. Säde ära ei kao, kütuse probleemid on välistatud, laadimine ja aku korras. Peale on pandud elektronsüüde, süütenurk paigas. On kellelgi kogemusi või ideid kuidas mootor jälle laulma saada? Mehaanilisi probleeme ei tohiks olla, just vahetatud tihendid/kolvid/laagrid, kompressioonid OK, käivitub ja tühikäiku tiksub perfektselt.
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Võta kompass, lase mootoril umbes 1500 p/min käia (esituli sisse lülitatud) ja hoia kompassi geneka kohal vastu mootorikaant. Kompassi nõel peab näitama geneka poole, st põhjapoolus paikneb suunaga sissepoole. Kui see pole nii, siis on mähis valetpidi keritud ja poolused paiknevad vastassuunas. Sel juhul vaheta genekaharjade juhtmed (valge ja roheline juhe) omavahel ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
- Tsikkel: Africa Twin
- Asukoht: Tartu
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Tundub küll nõidumise moodi aga proovin. Kas teaduslik seletus ka on kuidas see lõpupöördeid mõjutab? Arvasime ka et geneka magnetväli hakkab anduri signaali segama , panime peale mingi parema tüki (analoogne töötab teise Jawa peal korralikult),tolku ei mingit. Segadust tekitab veel see ,et vahepeal võtab luti suhu ja veidi aega töötab täitsa ponksilt,siis mingil suvalisel hetkel hakkab jälle jantima.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
-10C ei ole just õige aeg oma kahetaktilisi timmida
Enda vanat MT-9' at sai samuti talvel mõnusate miinuskraadide juures uute karpadega timmitud-peale paariminutilist tuuritamist oli JOKK
Sai siis karpad edasi müüdud ja jeekim pani kevadel need oma masinale peale ning- voilaa
Teine asi, mis õhkjahutusega masinatel on hirmus tähtis(IMHO)-õiged küünlad Kui vahetasid-taasta remondieelne olukord.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
- Tsikkel: Africa Twin
- Asukoht: Tartu
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Küünlaid, juhtmeid ja piipe on juba teisi proovitud, temperatuur on 16 kraadi plussis, kütuseks värske segu teisest nõust statiivilt,karbuss on tutikas.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
soolo kirjutas:Peale on pandud elektronsüüde, süütenurk paigas.
Kas väike elektron süüde, millel süütenurka ei saa muuta??
Kui jah siis ma kaugemale ei vaatakski. Viil kätte ja süütenurk õigeks viilida. (süüteplaadi augud ovaalseks) Blin mälu järgi oli kohe 10 kraadi "ämbris nurk"
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
- Tsikkel: Africa Twin
- Asukoht: Tartu
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Tänud vastajatele, abi oli harjajuhtmete ümbertõstmisest,Argo
Masin käib nüüd nagu kellavärk ja sellise lahenduseni ise vist poleks jõudnud . Respect!
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Et nõiakunsti valdamine on vahest kasulik.
Kui aus olla, siis sellise veaga pole silmitsi olnud, kuid kõige huvitavam on vea tuvastamine.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Uudis selline asi mullegi- kuidas valetpidi juhtmed kõrged pöörded maha niidavad?
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
ishijupp kirjutas:Uudis selline asi mullegi- kuidas valetpidi juhtmed kõrged pöörded maha niidavad?
Mingist pöördest hakkab vale polaarsusega laadimine aku pinget maha tõmbama ja säde jääb nõrgaks?
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
davidsoniharald kirjutas:ishijupp kirjutas:Uudis selline asi mullegi- kuidas valetpidi juhtmed kõrged pöörded maha niidavad?
Mingist pöördest hakkab vale polaarsusega laadimine aku pinget maha tõmbama ja säde jääb nõrgaks?
Kurja, kui laadimine juba akut kustutab, kas siis ei peaks geneka mähised ilusat sinist suitsu näitama?
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
Siin on probleem lihtsalt selles, et pöördvoolugeneraatori ja induktiivsensori(te) magnetväljad hakkavad üksteist häirima. Kuna kontaktsüüde on geneka magnetvälja suuna suhtes tundetu, siis JAWA tehases joodeti rootorimähise otsad liugerõngaste külge suvaliselt. Geneka polaarsust (+ j -) harjajuhtmete ümbertõstmine ei mõjuta.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Paluks nõuandeid- Jawa 638 ei lähe pöördesse
argo_1974 kirjutas:Siin on probleem lihtsalt selles, et pöördvoolugeneraatori ja induktiivsensori(te) magnetväljad hakkavad üksteist häirima. Kuna kontaktsüüde on geneka magnetvälja suuna suhtes tundetu, siis JAWA tehases joodeti rootorimähise otsad liugerõngaste külge suvaliselt. Geneka polaarsust (+ j -) harjajuhtmete ümbertõstmine ei mõjuta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.