Jahutussüsteemi muutmine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
- Tsikkel: vs750 chopper
- Asukoht: Ääsmäe
Jahutussüsteemi muutmine
Ehk millise rõhu juures peaks avanema radikakorgi rõhuklapp. Rattaks on Suzuki vs750. Ei suutnud kuskilt täpsemat infot leida. Ning kas süsteem hakkab toimima ilma rõhuklapita nö avatud süsteemina?
Seoses ümberehitustega on asendunud originaalradikas koos korgiga tavalise radika vastu millel ainult sisend ja väljundots. Hetkel on isetehtud paisupaak kõige kõrgem punkt ja selle metallist korgis on pisike auk. Seega rõhu tekkimine süsteemis on välistatud. Kas eelmainitud süsteem võiks toimida, või oleks vaja selle korgi asemele auru- ja õhuklapiga kork ehitada, nagu vanadel autodel oli, nii et paisupaagiks oligi vaid radika ülemine paak. Kork lasi välja üleliigse auru ning jahtudes võttis asemele välisõhu.
Paha on see et mingi tavamõõdus kork jääb seal silma riivama ning ei mahu tõenäoliselt ka ära. Kui leiaks mõne lõdviku vahele käiva rõhuklapi, tõimiks ka selline variant ehk.
Ehk on kellelgi mõni hea idee.
They mark their territory.
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Isegi kui ta hakkab sul toimima, siis langeb juba keemistemperatuur, kuna vedelik pole rõhu all.
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Vesi läheb 100 kraadi juures keema kui rõhku pole. Mu rattal vist ventilaator rakendub alles 110 kraadi juures näiteks.
Aga kui näiteks 3bar kaitseklapiga teed, siis saab vesi minna üle 130 kraadi enne kui keema läheb.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
- Tsikkel: vs750 chopper
- Asukoht: Ääsmäe
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Sellest olen teadlik et keemistemp muutub vastavalt rõhule. Siis tuleb mul lihtsalt katsetada ja tempi mõõta esialgu. Siiski kahtlustan et võib keema minna sedasi, kuna ventikat mul ka ei ole enam seal.
They mark their territory.
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Ära põe,pane punane konsentraat sisse,see ei aja veel +125C ühtki mulli(digi termomeetriga testisin normaalrõhuga st. avatult).Samas sinine valmissegu läks +105C keema(samuti avatult).
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Kui spetsiaalset lõdviku vahele käivat rõhuklappi ei leia, siis nt Hydroscandist saab üleminekud, et keskküttes kasutatav klapp lõdviku vahele panna. Need rõhuklapid enamasti suht suured muidugi, ei teagi kas väiksemaid ka saada on...
http://www.worldofplumbing.co.uk/img/1/220.jpg
Aga jah, kui punane jahutusvedelik tõesti veel mullikesi ei aja 125 kraadi juures, siis ei tohiks väga probleemi olla..
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Jahutussüsteemi muutmine
... a vb-olla paneks siis juba ka küttesüsteemi paisupaagi, näit.http://www.zilmet.de/
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
- Tsikkel: vs750 chopper
- Asukoht: Ääsmäe
Re: Jahutussüsteemi muutmine
Aga Proovin siis lahustamata punase jahutusvedelikuga.
Hetkel asjad siis sedasi, radika ülemisest otsast läheb lõdvik kolmikusse ning üks ots üles paisupaaki ning teine alla mootorisse. Paisupaak siis raami sees. Kogu selle klapimajandusega läheks kole kitsaks..
They mark their territory.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.