GSX-R 750 M 1991 Projekt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Väike update. Vanni võtsin alt, kahjuks läks ka tihend puruks. Ramost sai uus tihend ostetud. Leegitoru polte ei saanud keevitusega kätte sai jebitud kuni närvid enam vastu ei pidand ja siis puuritud ja uuesti keermestatud. Pean mainima et suht jebla töö aga teostadav. Kolmest august sai 2 ülihästi taastatud ja 1 läks millimeeter viltu aga ei midagi hullu. Muretsesin Baltipoldist uued poldid ja panin tagasi koos vasemäärdega. Õlivanni lasin ühel biker foorumi kasutajal keevitada ja Faetonis pealispind ära freesida ja vana punni järgi auk keermestada. Hetkel pole pilte käepärast aga lisan hiljem. Keevitus tuli kahjuks jama, jäi elu poorne. Ma ei tea mille pärast, eks targemad mehed oska kommenteerida mille pärast üks keevitus võib poorne jääda aga jama igal juhul. Kuna aga mõlemasse kohta klots makstud ja nii vihane ma ka raha peale pole, et seda sama teed uuesti jalge alla võtta, siis kruvisin kokku ja kallasin õli sisse. Punni panin tagasi igaks juhuks garaasist leitud möginaga, et tihendaks ära poorid ja kindlasti ikka pidama jääks. Selleks ajaks oli sõidu himu juba nii suur et ei kannatand oodata. Siiani peab, talvel mõtleb midagi püsivamat välja. Kui nüüd arvestada mitu eurot mul kulus ja tulemus on ikka pool kõva, siis õppetunniks teistele. Ärge hakake aretama kui ebay-s on kasutatud terve kaas sama hinnaga või gramm kallim. Pigem oodake see tarneaeg ära ja saate õige asja. Eks järgmine kord on targem.
Vann all, õli sees, sõitma... palju pole jõudnud mingi 300-400 km ringi. Kannatab sõita küll. Plastiku panin tagasi. Ei ole tuld ette leidnud ja originaal ilma raamita ei püsi, samas kui plasti pole on raam ka näotu, seega plast on rattal tagasi kuni leian esitule koos kinnitustega ja peeglite lahenduse koos suundadega. Mis juhtub tõenäoliselt alles sügisel, sest seoses suve puhkuse ja reisiga on rahad planeeritud.
Probleemid rattaga pole aga läbi. Ilnes anomaalia... Juba teist korda on peale sõitu hoovi keerates välja surnud. Õnneks pole seda liikluses juhtund vaid mõlemad korrad koduhoovis. Kui välja sureb, siis käima saab aind nii kui kaas peale keerata ja mitte maha lasta ehk et tühikäigupööretel sureb välja. Juhtund alati kuuma mootoriga ja järgmisel hommikul peale seismist ilusti käima läind ja jälle sõita saand. Kuna viimane kord aga hakkas ka karpadest bensiini lekkima, siis ostustasin et kakun karpad maha ja vaatan üle. Ja ohh seda üllatust, ka karpade juures on tehtud teibituuningut. Pilte pole veel jõudnud teha aga tuleb vist jälle ramost mõned vollad ja tihendid tellida.

Lisan hiljem mõned pildid keevitatud kaanest ja kui karpadest klõpsud teen, siis panen ka need siia üles.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”