Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:macintosh kirjutas:mx77 kirjutas:Kas kohustuslik liikluskindlustus korvab ka kahjud, juhul kui kahjutekitajat ei ole mingitel asjaoludel võimalik tabada (lahkub sündmuskohalt) ja reg. nr. ei ole võimalik fikseerida?
Kui reg numbrit tuvastada ei õnnestu, siis pole midagi teha. Kui number teada (ja tunnistaja olemas; minul oli selline juhtum), siis hüvitavad kahju küll.
Keiss siis selles, et eilse lumesajuga tuli üks idioot niivõrd keset teed vastu, et viis peegli küljest ära. Kraavi ei tahtnud sõitma hakata. Selles situatsioonis lumesajus ja kitsal teel tiheda liiklusega polnud aega ega võimalustki ümber keerama hakata ja tagaajamist organiseerida.
Kässar ei tööta we?
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Pika MB Sprinteriga kässaripidurdus ei ole vist prim idee, eriti kui tegemist on Aaspere ja Halinga vahelse teelõiguga, kus tee servas on paarimeetrine kukkumne.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Hirm on see mis mehed araks teeb
Aga üldiselt võid minna seda uut peeglit enesele otsima . Ja kui olekski kätte saanud teise tegelase , siis oleks 100 % segasüü olnud ja igaüks oleks oma pilli ise putitanud oma raha eest .
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mis see hirm asjasse puutub?
Ja miks segasüü, mina olin oma poolel, mul tunnistajad olemas.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:Pika MB Sprinteriga kässaripidurdus ei ole vist prim idee, eriti kui tegemist on Aaspere ja Halinga vahelse teelõiguga, kus tee servas on paarimeetrine kukkumne.
mx77 kirjutas:Mis see hirm asjasse puutub?
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Kui sa seal pika Sprinteriga (mitte minu omaga) kässaripöörde ära teed (arvestades tihedat päri ja vastusuunalist liiklust), siis ma luban, et soovitan sind isiklikult Fordi rallitiimi. Oled sa muide sellel teelõigul hiljuti käinud?
Ütleme nii, et lolli jutu pole ka mõtet ajada.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:Ja miks segasüü, mina olin oma poolel, mul tunnistajad olemas.
Selle peale vastab kindlustus , et miks sa kortsu ei tõmmanud ?
Sama asi oli randvere teel paar suve tagasi . Vastutulev auto kartis hirmsasti võlurimütse ja kaldus mulle peale . Mina sõitsin oma poarema peegli vastu märki tagurpidi (jäi terveks ) ja vasakuga panin temaga kokku - mõlemil puruks . Kindlustus saatis tuma näoga jalga puhkama ja soovitas üldse omavahel kokkuleppele saada - arvad et saime ?
Mina muidugi tundsin end kindlalt , kuna sõitsin veel lisaks kollase töötava vilkuriga ja päise päeva ajal .
Läbi elatud teema !
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused
macintosh kirjutas:macintosh kirjutas:macintosh kirjutas:Kuidas ma alumiiniumi taas heledaks saan? Hetkel on ta tumehall ja tundub kaetud olevat mingi oksiiiditaolise kihiga. Läikima ei taha, lihtsalt heledaks.
Traathari ei toimi päris hästi, sest pind on reljeefne vt pilti. http://goo.gl/ZHPnu
ummip kirjutas:Pilti ennist tõesti ei vaadanud, reljeefse pinna saab samuti harjaga aga süvenditega on juba suurem probleem. Selle juures aitab vist küll ainult kuuliprits.
Või on kindlasti ka mingi keemia.Teab keegi soovitada mingit keemiat?
Alumiiniumi puhastamiseks on olemas pasta küll jah. Kannad selle mögina peale ja edasi on vaid üks usin nühkimine hambaharjaga. Eelnevalt pead saama pinna muust mustusest ja rasvast puhtaks ja pind ei tohi olla eelnevalt lakitud. Peale puhastamist pead aga ikka mingi kaitsekihi sinna peale saama. Selleks kõlbab kasvõi alumiiniumi kaitse vaha. Mul sellised möginad kuskil garaages olemas, aga, sorri, ei viitsinud praegu nende nimesi tuvastama minna (otsima nende asukohta muu kola hulgast).
No leidus see puhastus pasta. Nimeks Sonax. Mingi saksa kaup, aga kui vana või millal soetatud-pole teada. Kaitse vaha asukohta ei leidnudki.
Re: Rumalad küsimused
kas ATV/quad´iga teeliikluses osalemiseks on vajalikud TÜV ja kindlustus?
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Kui palju psi, kPa, bar-e kannatab sisselasta õhukummiga + tubless enduro rehvile, et midagi hullu juhtuks (lendaks laiali või midagi taolist) ??
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:macintosh kirjutas:mx77 kirjutas:Kas kohustuslik liikluskindlustus korvab ka kahjud, juhul kui kahjutekitajat ei ole mingitel asjaoludel võimalik tabada (lahkub sündmuskohalt) ja reg. nr. ei ole võimalik fikseerida?
Kui reg numbrit tuvastada ei õnnestu, siis pole midagi teha. Kui number teada (ja tunnistaja olemas; minul oli selline juhtum), siis hüvitavad kahju küll.
Keiss siis selles, et eilse lumesajuga tuli üks idioot niivõrd keset teed vastu, et viis peegli küljest ära. Kraavi ei tahtnud sõitma hakata. Selles situatsioonis lumesajus ja kitsal teel tiheda liiklusega polnud aega ega võimalustki ümber keerama hakata ja tagaajamist organiseerida.
Sellise keisi puhul tuleb rattad loha tõmmata ja keset teed ära parkida ning politsei välja kutsuda. Siis on ehk lootust mingist Liikluskindlustuse fondist (?) raha saada pika protsessimise peale.
Igasugune tagaajamine unustage ära, sest siis olete mõlemad sündmuskohalt lahkunud ja sinu sõna tema oma vastu. Tuttav üks kord tegi niimoodi ja pärast oli sel vastutulijal äkki kolm sõpra kes kõik olid tema eest taga ja küljel sõitnud ja näinud kuidas tuttav hoopis vastasuunas oli sõitnud jne. Pärast saad veel ise sumpsi niimoodi...
Teinkord on lihtsam kasko omavastutus ära maksta ja elu läheb edasi. What comes around goes around.
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
HusabergHooligaN kirjutas:Kui palju psi, kPa, bar-e kannatab sisselasta õhukummiga + tubless enduro rehvile, et midagi hullu juhtuks (lendaks laiali või midagi taolist) ??
Sõltub sajast asjast - ratta ja juhi raskusest, rajast ja pinnasest, rehvi profiilist ja kõvadusest jne. Tavaliselt läheb katse-eksituse meetodil paika, põhiline et läbi ei lööks.

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Meie töökojas on mul reguleeritud rehvipingile max 7 bar. Selleni on olnud vajadus täita paar-kolm korda aastas mõnda eriti kapriisset rehvi, kaasa arvatud kivikõvad ja jäigastunud Kings-i krossirehvid, mille peale tehakse krossi talvenaelu. 7 bar rõhuga pole veel ükski rehv üles öelnud. Vanale vene pragunenud pastlale ei kannata aga üle 4-5 panna, kuid see, kuidas siselohv rehvi keskelt pragudest välja hakkab punnitama on juba täitmise ajal näha
Siselohvidel on küll kvaliteedi mõttes suur vahe aga rehvi sees ei mõjuta nad kohapeal pungestades suurt miskit. Kui aga täita lohvi ilma pealoleva rehvita, siis Hiina nn "paksud" siselohvid on praktiliselt plastik ja löövad üsna kärmelt prao sisse ning pauguga lõhki. Korralike firmade naturaalsest kautsukist 3-4mm paksu lohvi võib aga sisuliselt ujumisrõngaks täita ilma lõhkemata. Seda peab arvestama tõsine krossi/jääraja sõitja eriti talvel, kus kõik niigi habras muutub veelgi hapramaks...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Rumalad küsimused
Mis oleks mõistlik ja maksimaalne rehvi laius mida panna suzuki gsxf600 94a tagaveljele?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Miks on vaja "maksimaalselt laia". Kui vaja lihtsalt edev välja näha, siis on mõistlik osta edevam ratas, mitte "sierrat tuunida". Muidu muutud iseendale ohtlikuks. Aga otsene vastus küsimusele:
Esmajärjekorras ikka õige originaalmõõt 140/80-17 või äärmisel juhul 150/70-17. Järgmine 160/60-17 on selgelt liiast ja tirib servad alla ning kulub kiirelt ja juhitavus ebastabiilne...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Rumalad küsimused
Tervitus.
Enne kui tellima hakkan netist...
Ega kellegil GSX1400-le '04 paberkujul Haynes vms manuali pole?
Re: Rumalad küsimused
Küsimus Youtubest laulude alla tõmbamise kohta. Kuidas oleks võimalik neid alla laadida nii, et säiliks korralik kvaliteet (sama mis Youtubest kuulates)?
Teine küsimus ka mis on tõesti rumal. Auto peal on nelja kanaliga võimendi võimsusega 850W. Võimendi esimesse kanalisse (CH1) on ühendatud basskõlar(subwoofer) võimsusega 800W. Kas teistesse kanalitesse (CH 2-4) saab teoreetiliselt veel igaühte ühendada kõlari võimsusega kuni 850W?
Re: Rumalad küsimused
StreetMoto kirjutas:Miks on vaja "maksimaalselt laia". Kui vaja lihtsalt edev välja näha, siis on mõistlik osta edevam ratas, mitte "sierrat tuunida". Muidu muutud iseendale ohtlikuks. Aga otsene vastus küsimusele:
Esmajärjekorras ikka õige originaalmõõt 140/80-17 või äärmisel juhul 150/70-17. Järgmine 160/60-17 on selgelt liiast ja tirib servad alla ning kulub kiirelt ja juhitavus ebastabiilne...
Ma ei mõelnudki maksimaalselt laia ,siit sain ka vastuse ,mõtlesingi et mis see originaal mõõt on kuna hetkel tal all 160 siis mõtlesin kas see pandud sinna alla piitipeal või originaalis see.Aga sain nüüd enda vastuse
Tänud.
Re: Rumalad küsimused
Teine küsimus ka mis on tõesti rumal. Auto peal on nelja kanaliga võimendi võimsusega 850W. Võimendi esimesse kanalisse (CH1) on ühendatud basskõlar(subwoofer) võimsusega 800W. Kas teistesse kanalitesse (CH 2-4) saab teoreetiliselt veel igaühte ühendada kõlari võimsusega kuni 850W?
ma olin ka mingi aeg samalaadse küsimuse ees....
leidsin abi sealt : http://www.caraudio.ee/
pm lühidalt, 850W on võimendi maksimum, mis ei ole suurt midagi väärt
rohkem jälgi et kõlarite ja võimendi RMS oleks suht ühte auku, aga pigem kõlarite oma suurem, siis pole kõlarite läbipõletamis ohtu
lisaks on võimendi tehnilistes andmetes kirjas kui palju mingi kanal välja annab
Võimsus@4Oom (RMS): 4x45W; 2x180W (4 oomiseid kõlareid igasse kanalisse 1 ; 2x180W st et kaks kanalit on omavahel ühenduses)
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7421
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Rotax kirjutas:Küsimus Youtubest laulude alla tõmbamise kohta. Kuidas oleks võimalik neid alla laadida nii, et säiliks korralik kvaliteet (sama mis Youtubest kuulates)?
Teine küsimus ka mis on tõesti rumal...
Tema kvaliteet on juba piisavalt vilets nii, ehk teisiti ning iga järgmine konverteerimine teeb seda veel viletsamaks. Mingit audioelamust ära küll oota.
Kui sa tahad heli lihtsalt "keerata" näiteks MP3 formaati siis http://bit.ly/sEAB6q või kui tekib otustusraskus, siis http://www.youtube-mp3.org/
Re: Rumalad küsimused
macintosh kirjutas:Rotax kirjutas:Küsimus Youtubest laulude alla tõmbamise kohta. Kuidas oleks võimalik neid alla laadida nii, et säiliks korralik kvaliteet (sama mis Youtubest kuulates)?
Teine küsimus ka mis on tõesti rumal...Tema kvaliteet on juba piisavalt vilets nii, ehk teisiti ning iga järgmine konverteerimine teeb seda veel viletsamaks. Mingit audioelamust ära küll oota.
Kui sa tahad heli lihtsalt "keerata" näiteks MP3 formaati siis http://bit.ly/sEAB6q või kui tekib otustusraskus, siis http://www.youtube-mp3.org/
Väga hea vigur on http://www.dvdvideosoft.com/

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Rumalad küsimused
Rotax kirjutas:Küsimus Youtubest laulude alla tõmbamise kohta. Kuidas oleks võimalik neid alla laadida nii, et säiliks korralik kvaliteet (sama mis Youtubest kuulates)?
Mina kasutan seda lehte ja olen kvaliteediga küll väga rahul: http://www.listentoyoutube.com/index.php.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
See ka suht lihtne http://www.youtube-mp3.org/
http://www.revemont.eu/
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
Rotax kirjutas:Teine küsimus ka mis on tõesti rumal. Auto peal on nelja kanaliga võimendi võimsusega 850W. Võimendi esimesse kanalisse (CH1) on ühendatud basskõlar(subwoofer) võimsusega 800W. Kas teistesse kanalitesse (CH 2-4) saab teoreetiliselt veel igaühte ühendada kõlari võimsusega kuni 850W?
Juba algusest peale on seal kõik valesti ühendatud ja ole õnnelik, et see võimendi üldse elus veel on.
4 kanaliga võimu saad ühendada bassikõlari taha millel on 2 mähist. Ja ka siis pead 2+2 kanalid sildama.(Kui võimendi üldse võimaldab sildamist)
Soe soovitus: Mine käi teadjamate juurest läbi enne kui midagi maha põleb.
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Raiki kirjutas:Juba algusest peale on seal kõik valesti ühendatud ja ole õnnelik, et see võimendi üldse elus veel on.
4 kanaliga võimu saad ühendada bassikõlari taha millel on 2 mähist. Ja ka siis pead 2+2 kanalid sildama.(Kui võimendi üldse võimaldab sildamist)
Soe soovitus: Mine käi teadjamate juurest läbi enne kui midagi maha põleb.
Oot, miks ei võiks põhimõttelislet ühte kanalisse bassikõlarit panna, kui see sobiva takistusega on. Lihtsalt ilmselt jääb võimendi võimsusest vajaka, et sealt normaalset häält tuleks ja lisaks tekib küsimus, et mis sellesse liigsesse kanalisse ühendada, et stereopilt ka säiliks.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Keegi siin müüs klaasriiet ja vaiku Tallinnas aga vana pea ei suutnud meeles pidada , kes sellega tegeles ...
Anna endast märku !
Edit : olemas !
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Käisin täna ARK-is, oli soov arvelt igaveseks eemaldada üks auto, millest tänaseks päevaks on alles ainult tehniline pass ja helge mälestus (ei lammutustõendit ega numbrimärke, sai lihtsalt suvalisele inimesele varuosadeks müüdud). Teenindaja ütles, et tänu uuele liiklusseadusele on hetkel ainuke variant võtta see ajutiselt arvelt maha ja siis iga kahe aasta tagant avaldus uuesti teha kuni ehk tulevikus ilmub mõni uus liiklusseadus, kus lammutustõendit ei nõuta.
Milliseid , kasvõi peaaegu legaalseid variante on, et see mure igaveseks kaelast ära saada ?
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Mis siis juhtub ,kui sa trambid sisse ja teatad , et masin hävis tulekahjus ?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7421
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Gornholio kirjutas:Mis siis juhtub ,kui sa trambid sisse ja teatad , et masin hävis tulekahjus ?
See vist ei lähe läbi. Tuvastatav kere peab ju ikka alles jääma.