Paagikoti lisakinnitused
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Paagikoti lisakinnitused
Eile juhtus selline kurb lugu et arvatavasti suure külgtuule ja 110 kmh kiiruse koosmõjul lendas paagikott Tartu maanteel suure ja uhke kaarega paagi küljest minema.
Õnneks sõitsin esimeses reas ja kedagi teist läheduses ei olnud, paha mõeldagi kui paun oleks möödasõidul jalga lasnud...
Siit siis küsimus - on kellelgi teisel ka midagi sellist juhtunud ja kas keegi kotile mingeid lisakinnitusi ka aretanud on? Kott siis ainult magnetitega kinnitatav. Tuleb tunnistada, et seda rihma mis eest raami alt läbi käib mul koti küljes polnud
aga kahtlen kas seegi oleks aidanud.
Õnneks sõitsin esimeses reas ja kedagi teist läheduses ei olnud, paha mõeldagi kui paun oleks möödasõidul jalga lasnud...
Siit siis küsimus - on kellelgi teisel ka midagi sellist juhtunud ja kas keegi kotile mingeid lisakinnitusi ka aretanud on? Kott siis ainult magnetitega kinnitatav. Tuleb tunnistada, et seda rihma mis eest raami alt läbi käib mul koti küljes polnud

Harva kodus
Nii, minul ei ole küll kott ära lennanud, kuid oskan rääkida milline kinnitus minu paagi kotil on. Tegu on siis saksamaalt toodud kõige odavama kotiga mis sel hetkel saada oli (20 euri) - kotil on kaasas nii vihma kate, vöökott, seljakott, jne - kokku oli vist 4-5 erinevat kotti ja kohta kuhu nodi panna. Siit siis meie nodi müüjatele hea võrdlusmoment - meil algavad sellise koti hinnad 1200 eegust.
Ok asjast ka. Nimelt käib esmalt paagi külge magnetitega alus, millel on nii ees kui ka külje peal plast kiirkinnituse klõpsudega rihmad, mis siis peavad minema eest ümber raami ja keskmine paagi alt läbi. Minul on kasutusel ainult see esimene rihm ja pole probleeme veel olnud. Aga soovitaksin siis sul oma kotile külge ajada rihmad, mille küljes on need plastikust kiirkinnituse klõpsud. Kui see on keerukas iga kord eemaldada, siis tee tugevast riidest padi, mis on kaetud laiade takjapaelte ribadega - padi ise jääb rihmadega paagi külge. koti asetad laksti nii magnetite kui ka takjaga siis padja peale. Kohad kuhu magnetid lähevad jäta ikka ilma aluspadjata
.
Ise oleme sellist takja padja moodust kasutanud kiirabiautos seadmete kinnitamiseks ja ei lähe nad mitte kuskile - vaata 3M takjapaelu.
Ok asjast ka. Nimelt käib esmalt paagi külge magnetitega alus, millel on nii ees kui ka külje peal plast kiirkinnituse klõpsudega rihmad, mis siis peavad minema eest ümber raami ja keskmine paagi alt läbi. Minul on kasutusel ainult see esimene rihm ja pole probleeme veel olnud. Aga soovitaksin siis sul oma kotile külge ajada rihmad, mille küljes on need plastikust kiirkinnituse klõpsud. Kui see on keerukas iga kord eemaldada, siis tee tugevast riidest padi, mis on kaetud laiade takjapaelte ribadega - padi ise jääb rihmadega paagi külge. koti asetad laksti nii magnetite kui ka takjaga siis padja peale. Kohad kuhu magnetid lähevad jäta ikka ilma aluspadjata

Ise oleme sellist takja padja moodust kasutanud kiirabiautos seadmete kinnitamiseks ja ei lähe nad mitte kuskile - vaata 3M takjapaelu.
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ise olen ka mõelnud lisarihma aretamist.
Paneks ühe rihmaga kiirkinniti sadula alt tulema ja koti tahaossa kinnitaks kiirkinniti teise poole. Sadulaalust jubinat (mis jääks sadula ja paagi vahelt välja vahtima) ära ei võtaks ning koti kinnitaks siis lisaks esimesele raamialusele rihmale ka tagantpoolt.
Paneks ühe rihmaga kiirkinniti sadula alt tulema ja koti tahaossa kinnitaks kiirkinniti teise poole. Sadulaalust jubinat (mis jääks sadula ja paagi vahelt välja vahtima) ära ei võtaks ning koti kinnitaks siis lisaks esimesele raamialusele rihmale ka tagantpoolt.
Harva kodus
Vastukaaluks magnetiga kinnituvatele pakutakse ka sellist varianti, kus üle paagi on venitatud paagikate/kaitse kinnitusaasadega, millel väga mugavad ja turvalised kinnitused. Paagikott ühendub neljast kohast klambritega paagikatte külge, mis omakorda rihmadega raami küljes. Üheltpoolt hea paagi kaitse võimalike pindmiste kahjustuste eest ja teisalt eriti kasutajasõbralik ning kindel paagikoti kinnitus. Lisaks summutab tuttava paagikumina. Lääne-Euroopas laialt levinud.
http://www.rideaddict.com/other_images/ ... jr1300.jpg
http://img4.auto24.ee/auto24/560/447/7959447.jpg
http://www.rideaddict.com/other_images/ ... jr1300.jpg
http://img4.auto24.ee/auto24/560/447/7959447.jpg
Kes mett teeb, see mett sööb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.